Gå til innhold

Hvor kjapt ble dere gravide etter en spontanabort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kjapt etter en spontanabort prøvde dere å bli gravide igjen?

Er det noen av dere som har gjennomført er svangerskap, og som ble gravide i 1 PP etter en sa? :)

Anonymkode: 96ab4...fe5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

2. prøveperiode etter MA, er i uke 14 nå 

Anonymkode: b7abd...152

AnonymBruker
Skrevet

Prøvde igjen med en gang. Tok 3-6 måneder mellom hver gang og 4 SA før det endelig satt.

Anonymkode: 81701...c4b

AnonymBruker
Skrevet

Har mistet tre ganger.  To av gangene ble jeg gravid på nytt, uten at jeg fikk mensen først. Ene gangen ventet jeg en mensen før jeg ble gravid igjen 

Anonymkode: 25ce5...b82

Skrevet

16 pp fra SA til jeg ble gravid med eldste 

Skrevet

Etter spontan abort 1 i 2008, ble ikke gravid igjen med eksen. Vi gjorde det slutt i 2012.

Spontan abort 2, mars 2018. Begynte å prøve fra april 2018, ble gravid igjen sept 2018. 

Spontan abort 3, sept 2018. Begynte å prøve oktober 2018. Ble gravid igjen i juni 2019, så 9 mnd. Mistet i august 2019.

Prøvde igjen fra sept 2019, ble gravid i slutten av januar, så 5 mnd. Er nå i uke 18. 

• Liker 1
Skrevet

4 PP etter SA, da satt den endelig. Tok en stund før jeg fikk tilbake normalt syklus etter SA, så totalt blir det 6 mnd., men bare 4 PP😃 uke 10 nå. 

AnonymBruker
Skrevet

Tok 3 lange år her.

Anonymkode: 634fa...bd0

AnonymBruker
Skrevet

4 pp mellom første SA og neste graviditet. Mistet den også. Da ble jeg gravid etter to sykluser, prøvde av ulike årsaker ikke de to syklusene. Er 8 uker nå. 🤞🏻

Anonymkode: e08f3...626

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ventet en syklus med å prøve igjen etter SA i uke 12 (legen sa det rent fysisk ikke var noe i veien med å prøve igjen med en gang, men anbefalte å vente for å gi oss litt tid til å bearbeide det, og det er jeg glad for at vi gjorde). Ble gravid igjen på første syklus etter det, og hun er nå ni måneder gammel 🥰

Anonymkode: 31810...36e

Skrevet

Har hatt to SA'er, og ble gravid igjen på første EL etter disse (altså ingen mens imellom).

Ene svangerskapet endte i en senabort (ingen sammenheng med SA'en) og det andre ble et fullgått svangerskap ♥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...