Antiviruset Skrevet 15. mai 2020 #101 Skrevet 15. mai 2020 Akkurat nå, AlkoMann skrev: Somaliere skjærer av klitten til jentene i tenårene fordi de ikke skal bli seksuelt opphisset . Det er vel ingen nyhet . Ja, og det er ikke tilfellet med gutter. De holder da bare litt lenger.... Sagt helt enkelt. De nyter det og får orgasme, en kvinne som er omskjært får aldri det. Det vil bare være en ting smerte ved samleie. Men de vil fremdels få barn. uff... det er ekstremt ille. Det er derfor strengt forbudt i store deler av verden, og også innenfor muslimsk tro. Dette er helt kulturelle isolerte ting som skjer fra helt isolerte samfunn i noen få deler av verden. Dra slike sammenligninger med omskjæring av gutter er helt på trynet, og vitner om at de som gjør det kan ikke noe om dette. De bare tror de har et argument. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #102 Skrevet 15. mai 2020 Akkurat nå, Boblerone skrev: Forskjellen er at de gjør det for å kontrollere jenta og bevisst skaper smerte osv. Det er ikke hensikten med omskjæring av gutter. Den religiøse grunnen til omskjæring av gutter også for å begrense seksuelle nytelse. Mesteparten av de følsomme nervene sitter i og rundt forhuden, og det skjæres av! Nye grunner finnes opp hele tiden i dag fordi det egentlig ikke er noen spesiell god grunn til å gjøre det. Anonymkode: c5588...330
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #103 Skrevet 15. mai 2020 1 minutt siden, Boblerone skrev: selvfølgelig. Jeg har ikke sagt hva jeg mener om omskjæring, men det er viktig å skille mellom kjønnslemlestelse og omskjæring. Omskjæring av gutter er også kjønnslemlestelse, men det gjelder visst bare for jenter. Ingen bryr som gutter/menn. Anonymkode: c5588...330 2
Antiviruset Skrevet 15. mai 2020 #104 Skrevet 15. mai 2020 3 minutter siden, AlkoMann skrev: Men kan du tenke deg at forhuden har en hensikt ? Har blindtarmen en hensikt? Nei mener forskerne!
Boblerone Skrevet 15. mai 2020 #105 Skrevet 15. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Den religiøse grunnen til omskjæring av gutter også for å begrense seksuelle nytelse. Mesteparten av de følsomme nervene sitter i og rundt forhuden, og det skjæres av! Nye grunner finnes opp hele tiden i dag fordi det egentlig ikke er noen spesiell god grunn til å gjøre det. Anonymkode: c5588...330 Dette var jammen ny informasjon for meg. Jeg vet godt at mange menn sliter med sexlivet etter omskjæring, men de fleste jeg har snakket med nyter absolutt sex, kan urinere vanlig osv. Send gjerne kilder til det du skriver om her. 3
AlkoMann Skrevet 15. mai 2020 #106 Skrevet 15. mai 2020 2 minutter siden, Antiviruset skrev: Ja, og det er ikke tilfellet med gutter. De holder da bare litt lenger.... Sagt helt enkelt. De nyter det og får orgasme, en kvinne som er omskjært får aldri det. Det vil bare være en ting smerte ved samleie. Men de vil fremdels få barn. uff... det er ekstremt ille. Det er derfor strengt forbudt i store deler av verden, og også innenfor muslimsk tro. Dette er helt kulturelle isolerte ting som skjer fra helt isolerte samfunn i noen få deler av verden. Dra slike sammenligninger med omskjæring av gutter er helt på trynet, og vitner om at de som gjør det kan ikke noe om dette. De bare tror de har et argument. Kan man ikke kutte feil. Kan det ikke oppstå infeksjoner ?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #107 Skrevet 15. mai 2020 Akkurat nå, Boblerone skrev: Dette var jammen ny informasjon for meg. Jeg vet godt at mange menn sliter med sexlivet etter omskjæring, men de fleste jeg har snakket med nyter absolutt sex, kan urinere vanlig osv. Send gjerne kilder til det du skriver om her. Vær snill og se HELE foredraget postet i OP, så blir det forklart i ganske god detalj Anonymkode: c5588...330
Boblerone Skrevet 15. mai 2020 #108 Skrevet 15. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Omskjæring av gutter er også kjønnslemlestelse, men det gjelder visst bare for jenter. Ingen bryr som gutter/menn. Anonymkode: c5588...330 Ingen i min familie ser på seg selv som kjønnslemlestet. Og du har nok bomma på definisjonen her. 1
Boblerone Skrevet 15. mai 2020 #109 Skrevet 15. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vær snill og se HELE foredraget postet i OP, så blir det forklart i ganske god detalj Anonymkode: c5588...330 Har de kilder med i videoen?
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #110 Skrevet 15. mai 2020 Akkurat nå, Boblerone skrev: Ingen i min familie ser på seg selv som kjønnslemlestet. Og du har nok bomma på definisjonen her. For menn som måtte føle at de har blitt frarøvet noe eller har problemer blir påført skam. Menn lider i stillhet. Anonymkode: c5588...330
Antiviruset Skrevet 15. mai 2020 #111 Skrevet 15. mai 2020 1 minutt siden, AlkoMann skrev: Kan man ikke kutte feil. Kan det ikke oppstå infeksjoner ? Jo det kan jo det,alle inngrep på kroppen kan akkurat det. Men vi gjør jo dette hele tiden på alle norske sykehus, også ved kosmetiske operasjoner. Tar du ut en flis av fingeren din kan det også skje, du kan i verste fall daue av det
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #112 Skrevet 15. mai 2020 1 minutt siden, Boblerone skrev: Har de kilder med i videoen? Ja, han er selv jøde og pissforbannet på sin far som lot han bli omskjært som baby. Anonymkode: c5588...330 1
Boblerone Skrevet 15. mai 2020 #113 Skrevet 15. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, han er selv jøde og pissforbannet på sin far som lot han bli omskjært som baby. Anonymkode: c5588...330 Ja det har jeg forstått. Bare lurte på om de hadde gode kilder.
AlkoMann Skrevet 15. mai 2020 #114 Skrevet 15. mai 2020 (endret) 5 minutter siden, Antiviruset skrev: Har blindtarmen en hensikt? Nei mener forskerne! Å kutte bort hud er helt ok altså . Har du hørt om second skin ? Endret 15. mai 2020 av AlkoMann
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #115 Skrevet 15. mai 2020 Det er ofte menn som IKKE har blitt omskjært som snakker om hvor forferdelig det er. Har aldri hørt det fra menn som er omskjært! 😅 Anonymkode: 4865c...48f 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #116 Skrevet 15. mai 2020 Hvorfor er det aldri noen omskjærte menn som svarer i disse trådene? Kan det være fordi de er ute og bruker utstyret sitt i stedet for å henge seg opp i forhud på nettet? Anonymkode: a73aa...870 1
Boblerone Skrevet 15. mai 2020 #117 Skrevet 15. mai 2020 Jeg har snakket med mange av disse omskjærte mennene. Ingen av de har problemer nå. Men ikke alle ville valgt å omskjære sine egne barn allikevel. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #118 Skrevet 15. mai 2020 Også, hvis man er omskjært som baby så er det ikke så mye du får gjort noe med det. Du må liksom bare akseptere det, og finne på grunner hvorfor det er greit. Få liker å komme ut som et offer. Anonymkode: c5588...330
AlkoMann Skrevet 15. mai 2020 #119 Skrevet 15. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det aldri noen omskjærte menn som svarer i disse trådene? Kan det være fordi de er ute og bruker utstyret sitt i stedet for å henge seg opp i forhud på nettet? Anonymkode: a73aa...870 Eller så har de penisinfeksjon å belaster helsevesenet ?
Antiviruset Skrevet 15. mai 2020 #120 Skrevet 15. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For menn som måtte føle at de har blitt frarøvet noe eller har problemer blir påført skam. Menn lider i stillhet. Anonymkode: c5588...330 Dette er bare tull, de fleste jøder som er troende ville vært utrolig krenket at du har bestemt at det ikke skal skje ved den 8 dagen, men ved 18 års alder. Du har da frarøvet de sin tro. De ville da ikke lidd i stillhet, det kan jeg love deg. De ville forbannet deg, og sørget for at barnet deres iallfall ble innviet i dette. Og om det ikke kunne skje i Norge hadde de fått det til et annet sted. De hadde da flyttet, og i praksis hadde vi da hatt en "jødeparagraf" i Norge. Dette kjenner alle på stortinget til, og vil aldri begitt seg inn på det. Jeg er ofte kritisk til Stortinget, men når jeg leser her inne ser jeg at de faktisk er litt oppegående
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå