Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I tusenvis av år har jøder og andre kuttet i kjønnsorganene til uskyldige guttebarn. Hvorfor er dette godkjent praksis i vårt samfunn? Skal ikke barnets rettigheter gå foran foreldrenes religiøse overbevisning? Når forhuden er skjært er det permanent og babyen blir aldri konsultert. Det er en urett som er allmenn godkjent, hvem er det som har fått oss til å tenke at dette er greit?

Her er et 2 timer langt underholdende foredrag fra en jøde ved Harvard University om denne praksisen. Det er veldig lærerikt. Han fikk umiddelbart sparken etter å ha gitt dette foredraget.

YouTube link:

Alternativ link for å komme unna aldersgrensen:

https://hooktube.com/watch?v=FCuy163srRc

Hva syntes du om denne praksisen? Burde barns rettigheter komme før foreldrenes religiøse ønsker eller motsatt? Morgendagens Norge er jo som kjent multikulturell, så vi burde nesten bannlyse dette tullet her først som sist mener jeg.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oss? Det er ganske mange som er imot denne praksisen. Dessverre vil kritikk av dette bli stemplet som jødehat, noe det ikke er. Dette har blitt debattert jevnlig de siste årene. En ny debatt vil nok komme igjen. 

Anonymkode: 0b9d4...ddf

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Muslimer omskjærer også sine guttebarn 

Anonymkode: f0615...1cc

• Liker 10
Skrevet

I USA tror jeg det er vanlig blant aller religioner, vet ikke hvorfor.  Når forhuden fjernes blir penishodet mindre følsomt så for meg er det rart. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Yers de gjør det i USA også, folk synes forhud er ekkelt der. Tror også det har noe med at det reduserer faren for livmorhalskreft blant annet. 

Anonymkode: 4865c...48f

• Liker 1
Skrevet

For meg er alle former for kutting i baby/barnekropp barnemishandling. :nei:  Totalt nei herfra! 

• Liker 22
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Yers de gjør det i USA også, folk synes forhud er ekkelt der. Tror også det har noe med at det reduserer faren for livmorhalskreft blant annet. 

Reduserer faren for livmorhalskreft? :klo:

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å kutte ut forhuden på en penis reduserer faren for livmorhalskreft? Når fikk menn en livmor?

• Liker 9
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

For meg er alle former for kutting i baby/barnekropp barnemishandling. :nei:  Totalt nei herfra! 

Fullstendig enig :opplyser:

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Flamme skrev:

Å kutte ut forhuden på en penis reduserer faren for livmorhalskreft? Når fikk menn en livmor?

Hos kvinner. Har sikkert noe med HPV å gjøre. 

Anonymkode: 0b9d4...ddf

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Flamme skrev:

For kvinner da, de får jo dette skitet fra menn...

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

All form for kutting? Hva med medisinske operasjoner?

• Liker 1
Skrevet

Det utføres både av Jøder og Muslimer, samt at omskjæring av gutter var en helt vanlig praksis i USA. 

Etter min mening er det balleløse politikere som er årsaken til at dette fortsatt er lov.

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

For kvinner da, de får jo dette skitet fra menn...

Tja.... og menn får det fra...? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Omskjæring av babyer er barbarisk. Noen folk i USA forsvarer fortsatt denne sinnsyke praksisen.

Anonymkode: c5588...330

• Liker 6
Skrevet

Ikke bare jøder. Muslimer og amerikanere gjør det også.

Burde totalforbys her til lands.

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, Apocalypte skrev:

I USA tror jeg det er vanlig blant aller religioner, vet ikke hvorfor.  Når forhuden fjernes blir penishodet mindre følsomt så for meg er det rart. 

Ja alt man ikke kjenner historien til er "rart" men fungerer jødefolket for det om? Ja de får like mange barn som alle andre og derfor forsetter de og eksistere! Det er det flinkeste folkeslaget i verden og har vært det i hele historien. De holder på sin kultur og viderefører den og blir hatet for dette av "besserwissere" som kan alt i dette livet. Idioter kaller jeg slike. Hvem er dere som kan dømme! Barn har ikke noe reel valgmulighet overhodet, totalt prisgitt sine foreldre og slik har det alltid vært. Dette får de ikke noe mulighet til før i ungdommen. Jøder som da skulle nektes dette i følge sin kultur ville da være enormt krenket fordi vi i Norge kan alt om dette, og sier at drit i jødene sin tradisjon og religion. Dette skal vi bestemme. Det er noe av det verste jeg hører, ofte er det ren antisemittisme som ligger bak, men ofte er det også ren uvitenhet som ligger bak. Hva som er verst vet jeg ikke, like ille begge deler. Nekter vi  jøder å gjøre dette, så sier vi med rene ord! Vi ønsker ikke jøder i Norge. Det er fakta her. Du kan ikke si til noen at dere kan få bo i Norge om dere fornekter deres kultur og religion, ellers forsvinn. Da mister vi denne gruppen og får en ny jødeparagraf i praksis. Så må alle muslimer følge med på lasset ut av Norge, men det er det selvfølgelig unntak for ?

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, Gorilla skrev:

All form for kutting? Hva med medisinske operasjoner?

Hvis du anstrenger deg kraftig nå, så husker du nok hvilket tema denne tråden handler om. ;) 

• Liker 8
Skrevet
9 minutter siden, Flamme skrev:

Bedre altså!  Under forhuden på menn ligger det masse bakterier som faktisk forutsaker dette,ved sex smitter det til kvinnen hos alle de som ikke er så nøye med renholdet. Er ikke forhuden der reduseres denne smitten betraktelig, forsvinner helt.

• Liker 2
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Antiviruset said:

Ja alt man ikke kjenner historien til er "rart" men fungerer jødefolket for det om? Ja de får like mange barn som alle andre og derfor forsetter de og eksistere! Det er det flinkeste folkeslaget i verden og har vært det i hele historien. De holder på sin kultur og viderefører den og blir hatet for dette av "besserwissere" som kan alt i dette livet. Idioter kaller jeg slike. Hvem er dere som kan dømme! Barn har ikke noe reel valgmulighet overhodet, totalt prisgitt sine foreldre og slik har det alltid vært. Dette får de ikke noe mulighet til før i ungdommen. Jøder som da skulle nektes dette i følge sin kultur ville da være enormt krenket fordi vi i Norge kan alt om dette, og sier at drit i jødene sin tradisjon og religion. Dette skal vi bestemme. Det er noe av det verste jeg hører, ofte er det ren antisemittisme som ligger bak, men ofte er det også ren uvitenhet som ligger bak. Hva som er verst vet jeg ikke, like ille begge deler. Nekter vi  jøder å gjøre dette, så sier vi med rene ord! Vi ønsker ikke jøder i Norge. Det er fakta her. Du kan ikke si til noen at dere kan få bo i Norge om dere fornekter deres kultur og religion, ellers forsvinn. Da mister vi denne gruppen og får en ny jødeparagraf i praksis. Så må alle muslimer følge med på lasset ut av Norge, men det er det selvfølgelig unntak for ?

Det var da et veldig sinne. Jeg er sterkt imot omskjæring, både av jenter og gutter. Men jeg har stor respekt for det jødiske folk og blir ganske så rasforbanna dersom noen kaller meg for antisemitt. Dette blir faktisk for dumt!

Endret av Tiuren
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...