AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #1 Skrevet 15. mai 2020 Har nettopp begynt å drikke energidrikker, etter å ha holdt meg unna i "alle år" pga. at jeg har taklet koffein dårlig. Med alderen ser det ut til å ha blitt litt bedre, og har begynt å drikke innimellom. Elsker smaken. Elsker å få litt mer energi. Men blir ekkel i magen hver gang jeg drikker de. Har prøvd flere forskjellige typer. De fleste har vært uten sukker, men tviler litt på at det er det som gjør det siden jeg uansett alltid drikker sukkerfri saft og brus uten samme problemet...? Er dette noe som går over etterhvert som jeg blir "vant" til å drikke energidrikker? Er dette noe alle opplever? Anonymkode: 00679...219
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #2 Skrevet 15. mai 2020 Er det kanskje kullstyre du tåler dårlig? Kanskje bedre å drikke saft i stedet? Anonymkode: 77a5a...305
Djungelvrål Skrevet 15. mai 2020 #3 Skrevet 15. mai 2020 Har prøvd disse drikkene og kan ikke merke at jeg blir verken mer våken eller får mere energi enn om jeg spiser en brødskive og drikker en kopp kaffe.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #4 Skrevet 15. mai 2020 Jeg blir rar i magen fordi jeg får overproduksjon av magesyre.. drakk mye energidrikk før, måtte slutte med det og fikk utskrevet medisiner (nexium) mot magesyre. Kan kanskje drikke 1 i mnd, men drikker jeg noe mer blir jeg "rar" i magen og fort kvalm Anonymkode: 5f0de...92a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå