natkai Skrevet 16. mai 2020 Forfatter #21 Skrevet 16. mai 2020 2 minutter siden, pia mater skrev: På mitt studie skal vi alltid ha en hensikt med oppgaven, men det er valgfritt med en problemstilling. Ved å ha en problemstilling så vil du snevre inn oppgaven mer, men det er da en risiko for at man "bommer" på den, og dermed ikke besvarer sin egen problemstilling. En problemstilling vil ofte være i form av et spørsmål eller en påstand. Jeg var på et sutdie og fikk svar på denne problemstillingen. Har funnet at ja venepleier kan hjelope brukere med mindre vånd og ubehag i morgenstell
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #22 Skrevet 16. mai 2020 Akkurat nå, natkai skrev: Jeg var på et sutdie og fikk svar på denne problemstillingen. Har funnet at ja venepleier kan hjelope brukere med mindre vånd og ubehag i morgenstell Det er ikke problemstilling din som er problemet. Det er hvordan du har skrevet den. Den må mer tydelig fram. Anonymkode: e080d...636 1
pia mater Skrevet 16. mai 2020 #23 Skrevet 16. mai 2020 4 minutter siden, natkai skrev: Jeg var på et sutdie og fikk svar på denne problemstillingen. Har funnet at ja venepleier kan hjelope brukere med mindre vånd og ubehag i morgenstell Den må nok kortes ned, da den er fryktelig lang og tung å lese. I tillegg ville jeg vært mer tydelig på at det er en problemstilling/hensikt. 1
natkai Skrevet 16. mai 2020 Forfatter #24 Skrevet 16. mai 2020 kan en vernepleier redusere mserter og ubehag hos multifunkjsonshemmede med CP,............. ved hjelp av puls regestrering ogatferds abservasjon under morgenstell ? Den er klar men får ikke alt i oppgave som jeg har fått
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #25 Skrevet 16. mai 2020 Akkurat nå, natkai skrev: kan en vernepleier redusere mserter og ubehag hos multifunkjsonshemmede med CP,............. ved hjelp av puls regestrering ogatferds abservasjon under morgenstell ? Den er klar men får ikke alt i oppgave som jeg har fått Nå begynner det å komme seg. Anonymkode: 9b57f...14b
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #26 Skrevet 16. mai 2020 1 minutt siden, natkai skrev: kan en vernepleier redusere mserter og ubehag hos multifunkjsonshemmede med CP,............. ved hjelp av puls regestrering ogatferds abservasjon under morgenstell ? Den er klar men får ikke alt i oppgave som jeg har fått Den er bedre Anonymkode: e080d...636 1
natkai Skrevet 16. mai 2020 Forfatter #27 Skrevet 16. mai 2020 jeg liker dette, men jeg må vise at jeg sammenlingnet to gruppe av ansatte derfor kommer ikke den sammenligningen i problemstillingen
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #28 Skrevet 16. mai 2020 2 minutter siden, natkai skrev: jeg liker dette, men jeg må vise at jeg sammenlingnet to gruppe av ansatte derfor kommer ikke den sammenligningen i problemstillingen Det skal ikke i problemstillingen uansett. ETTER du har skrevet problemstillingen, så skriver du "for å besvare oppgaven har jeg undersøkt og sammenlignet to grupper av ansatte (osv)" Anonymkode: e080d...636 3
annebanane Skrevet 16. mai 2020 #29 Skrevet 16. mai 2020 9 minutter siden, natkai skrev: jeg liker dette, men jeg må vise at jeg sammenlingnet to gruppe av ansatte derfor kommer ikke den sammenligningen i problemstillingen Det er en del av metodekapittelet som gir svar på hvordan du utfører selve undersøkelsene. Ikke problemstillingen. 2
Rowan Skrevet 16. mai 2020 #30 Skrevet 16. mai 2020 Vi lærte også at du skal ikke ha ja-/nei-spørsmål i problemstillingen. Altså ikke Kan Geir lære seg dette, men Hvordan kan Geir lære seg dette. Mitt forslag: Hvordan kan vernepleiere redusere smerter og ubehag hos multifunksjonhemmede pasienter med CP? En undersøkelse/studie om pulsregistrering og atferdsobservasjon under morgenstell. Denne er ikke perfekt og blir jo en problemstilling med en "undertittel". Lykke til med skrivingen! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå