AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #1 Skrevet 15. mai 2020 Noen som vet hva som skjer for uføretrygdede som drar på Harry handel. Får de bare beskjed om karantene når de kommer hjem, eller hva ? Jeg er nysgjerrig fordi jeg har en bekjent som nevnte at hun ville ta en tur over fordi hun måtte grunnet liten inntekt. Jeg ble veldig nysgjerrig nå på hva eventuelle konsekvenser er/ blir. Min familie og alle andre jeg kjenner har ikke reist på slik handletur i solidaritet med oss alle. Jeg synes ikke dette skal være så lett, når verden er i en sånn krisetid som vi er i. Hva tenker du om dette? Anonymkode: 6d78e...85e
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #2 Skrevet 15. mai 2020 Alle blir selvfølgelig pålagt karantene, det er ikke noe forskjell om man er ufør eller ikke. Anonymkode: fc322...857 2
Wenda Skrevet 15. mai 2020 #3 Skrevet 15. mai 2020 Tror ikke det vil være noe annet enn 10 dagers karantene. det er om man har sykepenger hvor man kan bli straffet ved å miste sykepenger. Utifra hva jeg har lest iallfall
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #4 Skrevet 16. mai 2020 Pga kronekursen er det ikke så mye å tjene på dette nå. Dessuten er det maks egoistisk med tanke på korona. Er vel bare idioter uten empati som gjør sånt nå?? Anonymkode: 62b77...f27
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #5 Skrevet 18. mai 2020 På 16.5.2020 den 21.48, AnonymBruker skrev: Pga kronekursen er det ikke så mye å tjene på dette nå. Dessuten er det maks egoistisk med tanke på korona. Er vel bare idioter uten empati som gjør sånt nå?? Anonymkode: 62b77...f27 altså 0 empati for svenskene er riktig straff? https://www.vg.no/nyheter/i/1n91yl/krise-i-svenske-grensebyer-en-sommer-uten-nordmenn-vil-bety-oekonomisk-katastrofe Anonymkode: a32c6...987 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå