Gå til innhold

Coronavirus kommer til å forårsake flere tilfeller av ME

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for ditt banebrytende bidrag. Forskerne tar altså feil. Bare å kansellere vitenskapen, og slå 2 sluttstreker under den fantastisk revolusjonerende oppdagelsen din. 

Anonymkode: dbec6...8b6

Norge har dobbelt så høy andel syke og uføre som Sverige, Danmark, Tyskland og omtrent alle andre vestlige land. Det skyldes ikke at nordmenn er sykere. Det skyldes at trygdene er alt for høye i Norge.

Anonymkode: 006c3...c54

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Norge har dobbelt så høy andel syke og uføre som Sverige, Danmark, Tyskland og omtrent alle andre vestlige land. Det skyldes ikke at nordmenn er sykere. Det skyldes at trygdene er alt for høye i Norge.

Uføredebatten kan du ta i en annen tråd. Når det gjelder ME-debatten så har vi i Norge like stor prosentandel av befolkningen med ME som blant annet Danmark og Sverige, og andre land uten trygdeordninger.

Trygdeordningen har derfor ikke skapt flere ME-syke sammenlignet med andre land, selv om du tillater deg å tro det. 

Og så får du krysse alt du har for at du ikke får det. Det rammer gjerne dem som tror det minst. 

Anonymkode: dbec6...8b6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

ME, Fibromyalgo, "lettere psykiske lidelser", irritabel tarm osv. Samme greia alt sammen. Late og svake folk som ikke gidder å jobbe, men vil heller ligge på sofaen og leve på trygd.

Du fremstår som utrolig ignorant her.

Men slik er det, rammer deg ikke det selv, har du mest sannsynlig ganske liten empati f or det.

Good for you.

Anonymkode: 398fe...0a1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud! Jeg har selv alvorlig grad ME, attpåtil nettopp blitt «friskmeldt» fra brystkreft. Men vettu, jeg er så møkk lei av ME-syke som skriker og skråler om det så fort de får sjansen. Det blir snakket ihjel til eit punkt der all sympati fra omverdenen forsvinner. For når noe blir snakket om konstant, ja da blir folk lei uansett hva det gjelder! Er vi ikke litt lei av å snakke om korona feks? 

Joda ME er fælt og vanskelig å leve med, men slutt å velt dere i selvmedlidenhet og slutt å gå til angrep på folk som ikke forstår. For dere vet like godt som meg at ingen som ikke har ME kan noen gang forstå hvordan det er å leve med. Og det er greit! Tro meg, av egen erfaring finnes det faktisk sykdommer som er verre. 

Anonymkode: c04be...453

• Liker 1
  • Opprett ny...