Gå til innhold

Hvor fort fikk dere svar på koronatest?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg ble testet for korona hos Bergen legevakt i går (torsdag) ca kl. 13, og lurer på om det er noen som har blitt testet i Bergensområdet som kan fortelle meg hvor lang tid det tok før dere fikk svar, og evt. når på dagen det skjedde. 17. mai er rett rundt hjørnet, og dersom jeg ikke får svar i løpet av morgendagen (lørdag), blir jeg sittende alene på 17. mai, da jeg er i isolasjon. Noen som vet når på døgnet de slutter å sende svar på sms?

Endret av Spørsmålsvar
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Spørsmålsvar skrev:

Hei!

Jeg ble testet for korona hos Bergen legevakt i går (torsdag) ca kl. 13, og lurer på om det er noen som har blitt testet i Bergensområdet som kan fortelle meg hvor lang tid det tok før dere fikk svar, og evt. når på dagen det skjedde. 17. mai er rett rundt hjørnet, og dersom jeg ikke får svar i løpet av morgendagen (lørdag), blir jeg sittende alene på 17. mai, da jeg er i isolasjon. Noen som vet når på døgnet de slutter å sende svar på sms?

Tok test i går på samme tidspunkt og fikk beskjed om at jeg får svar i dag.. Ser ikke sånn ut! Kjipt å ikke vite, jeg er isolert i påvente av svar, og vi har 3 barn som jeg må holde meg unna(som om at det går an) Ikke lett å få til, så skuffende at de ikke gir svar når de sa at jeg skulle få svar i dag... 

AnonymBruker
Skrevet

Tok i ettermiddag. Kan forvente svar på onsdag, sa legevakten 

Anonymkode: 8093a...30a

AnonymBruker
Skrevet

Fikk svar dagen etter

Anonymkode: cf9d3...d61

Skrevet
3 timer siden, Spørsmålsvar skrev:

Hei!

Hvor mye betalte du for å bli testet? Ringte du på forhånd?

Skrevet
8 minutter siden, Sure sitronen skrev:

Jeg ringte legevakten og avtalte time på forhånd, men betalte ingenting. Det var en kjapp prøve utendørs, men vet ikke om det kommer noen faktura senere.

Skrevet
22 minutter siden, Sure sitronen skrev:

12 minutter siden, Spørsmålsvar skrev:

Jeg ringte legevakten og avtalte time på forhånd, men betalte ingenting. Det var en kjapp prøve utendørs, men vet ikke om det kommer noen faktura senere.

Tusen takk for svar,gruer meg litt til den prøven..om jeg får lov å ta da😂

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Sure sitronen skrev:

Tusen takk for svar,gruer meg litt til den prøven..om jeg får lov å ta da😂

Jeg måtte inn og ta prøve. Urinprøve, blodprøve, sjekket hjertet, målte feber, lyttet på lungene, sjekket hals og ører, målte blodtrykk og tok puls, sjekket øynene, klemte på magen og så var det pinne i hals og i nesen. Tok nærmere 45 minutter før jeg var ferdig 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg måtte inn og ta prøve. Urinprøve, blodprøve, sjekket hjertet, målte feber, lyttet på lungene, sjekket hals og ører, målte blodtrykk og tok puls, sjekket øynene, klemte på magen og så var det pinne i hals og i nesen. Tok nærmere 45 minutter før jeg var ferdig 

ps. Jeg betalte ikke noe. Legen sa at det var gratis 

Skrevet

Ringte legevakten og spurte jeg, siden jeg ikke har hørt noe i dag. Da sa de at prøven min ikke er ferdig, og at det har kommet inn så mange tester at de er forsinket... Var visst en økning i antall tester. Mange som blir syke nå da? 

Kunne kanskje få svar i morgen... Fint å sitte helt isolert uten å vite om man er smittet eller ei. 

AnonymBruker
Skrevet

En i familien min testet forrige fredag og fikk svar dagen etter (lørdag).

Anonymkode: cfb36...e6b

AnonymBruker
Skrevet

Fikk svar dagen etter.

Anonymkode: 55797...20a

Skrevet

Jeg har ikke testet meg, men mannen og Svigermor har gjort det. De fikk svar dagen etterpå, negativt på begge.

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

En i familien min testet forrige fredag og fikk svar dagen etter (lørdag).

Anonymkode: cfb36...e6b

Når på lørdagen fikk du svar? Lurer på om de holder på til kvelden, eller om de gir seg tidlig.

• Opprett ny...