Gjest snart gift jeg og Skrevet 26. juni 2005 #1 Skrevet 26. juni 2005 Jeg er ikke akkurat av de slankeste og lurer på om det kanskje blir stiligst om jeg velger en stor bukett?? tenker på store lange liljer....Eller skal jeg bestille en "vanlig" slik: http://www.mestergronn.no/ShowProduct.asp?PRID=225 Skal ikke bestille brudebukett.....
TeddyToria Skrevet 26. juni 2005 #2 Skrevet 26. juni 2005 Når det kommer til buketten, så er det jo litt avhengig av hva du selv synes er fint da og hva som passer kjolen din! Størrelsen din trenger ikke ha så mye og si...men mange ganger kan en hengende bukett være slankende, da de er lange og smale... Ellers tror jeg at jeg ville hatt en helt enkelt, middels stor rund bukett, helt enkelt og elegant!
aprilbrud Skrevet 27. juni 2005 #3 Skrevet 27. juni 2005 Du bør ikke velge en rund bukett, det fremhever dine runde former. Avlang fasong på buketten virker slankende. Jo lenger nedover buketten henger, jo mer slankende virker den. Samtidig bør den ikke være alt for smal og pinglete, da det ikke vil stå i forhold til deg. Lykke til!
Jannibrud Skrevet 27. juni 2005 #4 Skrevet 27. juni 2005 Enig med aprilbrud. Jeg er heller ingen sylfide og har valgt en dråpeformet bukett med vanlig størrelse. Har eføy hengende ned, og roser og liljer i selve buketten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå