Gå til innhold

Skal dere reise utenlands i sommer?

Skal du reise til utlandet i sommer?  

86 stemmer

1. 1. Skal du reise til utlandet i sommer?

• Ja, til andre nordiske land
      11
    • Ja, til land i Europa utenfor Norden
      12
    • Ja, til land utenfor Europa
      3
    • Nei, skal reise i Norge
      35
    • Nei, skal ikke reise
      25

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle på to utenlandsturer, en i april og en i juni, men begge ble kansellert. I stedet blir det norgesferie i Oslo, Bergen og rundt om på vestlandet. 

Anonymkode: 3c2fb...053

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nope. Ikke behov for å dra rundt på smitte. Håper skolens Polentur blir avlyst og. 

Anonymkode: d59b5...091

Skrevet

Nei, utenlandsturen vår er selvsagt avlyst. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja i Sverige etter 15 juni. 

Anonymkode: 6b2d7...3ab

AnonymBruker
Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke! Alt er avlyst. Har fortsatt et lite håp for høsten, men blir nok ikke noe reise før neste år!  Kjedelig, men sånn er det, kommer bedre tider! 

Anonymkode: b9ca4...565

AnonymBruker
Skrevet

Nope! 

Anonymkode: ecb41...5ac

AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Anonymkode: 7ffac...517

AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Skal til Hellas.

Anonymkode: c8989...7a0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal til Sverige i juli, hvis det blir mulig. Ellers har vi en Spania-tur i slutten av august som jeg egentlig har slått fra meg. Vi får se. 

Anonymkode: 7a0c4...c68

AnonymBruker
Skrevet

Pleier å sjekke på osl.no at det går daglig fly til Amsterdam og Frankfurt. Hvem er det som reiser til disse landene..hvis det anbefales å ikke reise enda??

Anonymkode: 5a131...bb7

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Mannen mener at ferieturer, og spesielt til utlandet, er bortkastet. Og det gjelder uansett om det er smittefare eller ikke. Svigers er akkurat like, svigermor har knapt nok vært utenfor fylket. 

Anonymkode: 1c739...f89

AnonymBruker
Skrevet
På 15.5.2020 den 18.35, AnonymBruker skrev:

Booket tur til Finland i januar. Håper, og tror, det er åpent til den tid. Så ja, blir utlandet. 

Anonymkode: eebbc...905

Det er jo ikke i sommer. Det er om et halvt års tid. 

Anonymkode: 59ca1...a14

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har hele livet på å reise så jeg må ikke på død og liv reise i år. Dette blir vår siste ferie som 2 før vi blir 3, men jeg kjenner det går helt fint å feriere i Norge.

Jeg tenker at de som ofrer alt bare for å reise utenlands for 1-2 uker i sommer burde virkelig ha en god grunn, jeg skulle vurdert det om jeg visste at dette var min siste sommer. 

Anonymkode: 48a5a...c17

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle egentlig ha vært i London i sommer. Har avlyst. 
Hadde også bestilt tur til Paris i høstferien. Har ikke avlyst denne ennå. Venter og se, men magefølelsen sier meg at den også vil bli avlyst. 

Anonymkode: 4afdd...ce9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært på utenlandsferie i hele mitt liv, så det blir lett å holde seg innenfor grensene for min del. Jeg har ikke vært på innenlandsferie heller, bortsett fra familiebesøk innad i samme fylke. Har en slektning som har flyttet til en annen del av landet som jeg tenkte besøke i sommer, men den planen ligger inntil videre på is, siden jeg ikke vet om jeg er komfortabel med en lengre reise med ukjent antall medpassasjerer. 

Anonymkode: 4c149...b4d

AnonymBruker
Skrevet

Skulle til Tyrkia i juni, har selvfølgelig avbestilt. Tar ikke sjansen på å reise utenlands uten at reiseforsikringen gjelder, da kan det fort bli dyrt om det skulle oppstå noe.  

Blir Norgesferie, men jeg håper det er mulighet for en liten handletur til Sverige Danmark i løpet av sommeren. 

Anonymkode: bf4e5...118

• Opprett ny...