AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #1 Skrevet 15. mai 2020 Er ikke helt nyutdannet psykolog; har jobbet i noen år. Har jobbet mye i ambulerende team og døgnavdeling og trivdes veldig bra der. Syns det var et dynamisk arbeidsmiljø der man ble lett kjent, samt at arbeidsoppgavene var interessante. nå jobber jeg på poliklinikk og kan ikke si at jeg trives. Syns man sitter veldig alene med relativt store problemstillinger. Syns også det tar så utrolig lang tid å bli kjent med kollegaer når det er så få naturlige samlings/møtepunkter. Det eneste naturlige samlingspunktet er lunsjpause som jeg ofte føler blir litt kleint da alle kommer ut fra «hulene» Sine og skal finne på noe naturlig å snakke om. ble vel bare litt nysgjerrig på hva andre psykologer tenker:)? Anonymkode: b83b8...b3c 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #2 Skrevet 15. mai 2020 Jobber i ppt og trives veldig godt. Variert hverdag og liker å jobbe med barn. Anonymkode: d64c1...3e9
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #3 Skrevet 16. mai 2020 Har dere ikke miniteam rundt pasientene og behandlingsmøter? Anonymkode: bd51a...803
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #4 Skrevet 17. mai 2020 Jobber i BUP. Kjenner godt igjen det du skriver om huler 😅 Trivdes godt før pakkeforløpet kom, nå synes jeg det blir mye fokus på dokumentering og spesialister. Drømmer om å starte eget firma med bla familieterapi. Anonymkode: a73b2...8e5 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #5 Skrevet 17. mai 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Har dere ikke miniteam rundt pasientene og behandlingsmøter? Anonymkode: bd51a...803 Jo, vi har det et par timer en gang i uka. Det er veldig fint. Gleder meg alltid til disse timene, og føler jeg blomstrer opp litt da. Føles så bra å samles, vært litt «team» osv. Men så er det tilbake til kontoret. -Ts- Anonymkode: b83b8...b3c
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #6 Skrevet 17. mai 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jobber i BUP. Kjenner godt igjen det du skriver om huler 😅 Trivdes godt før pakkeforløpet kom, nå synes jeg det blir mye fokus på dokumentering og spesialister. Drømmer om å starte eget firma med bla familieterapi. Anonymkode: a73b2...8e5 Ikke sant. kunne også tenkt meg å jobbe privat, eller evt i et privat firma. Men så lenge jeg holder på med spesialisering så er det uaktuelt. Men den dag jeg blir spesialist så skal jeg nok satse på dette. Anonymkode: b83b8...b3c
Fiskegrateng Skrevet 17. mai 2020 #7 Skrevet 17. mai 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Jo, vi har det et par timer en gang i uka. Det er veldig fint. Gleder meg alltid til disse timene, og føler jeg blomstrer opp litt da. Føles så bra å samles, vært litt «team» osv. Men så er det tilbake til kontoret. -Ts- Anonymkode: b83b8...b3c Høres ut som en drømmejobb for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå