AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #1 Skrevet 15. mai 2020 I april fikk jeg alle kvisers mor på kinnet. Det aktive stadiet virker for lengst over, men jeg har fortsatt igjen en ganske stor kul. Den er litt rød, noe som foreløpig ikke bekymrer meg så mye siden erfaring tilsier at slikt blekner, men jeg er utrolig bekymret for om kulen kan ha blitt en slags varig "forsteining". Noen som har erfaring med slike blivende kuler etter kviser? Kommer jeg å få tilbake kinnet mitt?! Anonymkode: e7280...226
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #2 Skrevet 15. mai 2020 Det kan hende det er rester igjen. Feks med cyste må siste "lommen" komme ut, for å bli kvitt den. Anonymkode: 6bc76...36a
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #3 Skrevet 15. mai 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan hende det er rester igjen. Feks med cyste må siste "lommen" komme ut, for å bli kvitt den. Anonymkode: 6bc76...36a Å nei... Bør jeg gå til hudlegen? Det er helt umulig å få ut noe der selv. Anonymkode: e7280...226
Blingblingtahei Skrevet 15. mai 2020 #4 Skrevet 15. mai 2020 Noen ganger varer de veldig lenge, prøv å peel huden eller smør på noe bha acid av noe slag. Eller så må du bare vente den ut 🤔
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #5 Skrevet 15. mai 2020 1 time siden, Blingblingtahei skrev: Noen ganger varer de veldig lenge, prøv å peel huden eller smør på noe bha acid av noe slag. Eller så må du bare vente den ut 🤔 Men du tror det er mulig å vente den ut? Jeg skjønner at du ikke vet akkurat hvordan det går med min, altså! Men du har opplevd at kuler har vart veldig lenge og til slutt gått vekk? Anonymkode: e7280...226
Blingblingtahei Skrevet 15. mai 2020 #6 Skrevet 15. mai 2020 Ja, har hatt underjordiske kviser som jeg har poppa som liksom aldri har gått helt bort, virker det som. Også har den etterhvert trekt seg litt og litt mer tilbake. Har til tider gått mnd før den er blitt helt borte, men da er den ofte rød/lilla på farge.. Er du usikker så får du dra til en hudlege å høre om det er noe du kan gjøre for å fremskyve prossessen.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #7 Skrevet 15. mai 2020 Jeg fikk en sånn en på haken, og den tok hudpleieren min seg av. Det måtte sterk lut til (et eller annet verktøy i metall). Jeg fikk sår etterpå, men klumpen ble borte. Det kan være arrvev også, og da må det ett hudlege til. Anonymkode: ea25e...84b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå