AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #1 Skrevet 15. mai 2020 Hei er det noen gravide som har brukt zovirax aciklovir 800 mg i første trimester? Min fastlege har bedt meg om å bruke den. 5 tabletter i 7 dager. Legen visste jo at det jeg er gravid så det går sikkert greit å ta denne medisinen. Men bare lurer for sikkerhets skyld Anonymkode: b3937...725
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #2 Skrevet 15. mai 2020 I følge relis.no og felleskatalogen så er det ingen kjente hendelser hvor det har oppstått komplikasjoner eller misdannelser hos fosteret med mindre man tar store doser, du tar jo en normal dose. Så virker som at det skal være trygt. Anonymkode: bd32d...74c
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #3 Skrevet 15. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei er det noen gravide som har brukt zovirax aciklovir 800 mg i første trimester? Min fastlege har bedt meg om å bruke den. 5 tabletter i 7 dager. Legen visste jo at det jeg er gravid så det går sikkert greit å ta denne medisinen. Men bare lurer for sikkerhets skyld Anonymkode: b3937...725 ...og istedenfor å høre på legen, google, spørre på tryggmammamedisin, sjekke et utall av kilder du faktisk kan stole på, så velger du å spørre her...? Hvor du uansett ikke kan stole på svarene, og hvis noen svarer negativt så blir du bare mer usikker? 🤨 (Anbefaler at du googler feks Aciclovir gravid varicella eller aciklovir gravid herpes, så får du opp behandlingsanbefalinger). Anonymkode: fdc81...d14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå