AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #21 Skrevet 16. mai 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er nå ferdig med min første tube av exuviance retinolserum og opplevde å få en ekstremt tørr hud. Jeg flasset ikke men den er tørr og stram. Ble du sånn? Kanskje jeg brukte for mye? Anonymkode: d7109...e07 Det er en vanlig reaksjon på retinol, syns du burde bruke den sjeldnere hvis huden blir veldig tørr og stram. Anonymkode: d82af...3d8 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #22 Skrevet 16. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en vanlig reaksjon på retinol, syns du burde bruke den sjeldnere hvis huden blir veldig tørr og stram. Anonymkode: d82af...3d8 Må legge til at du burde bruke en fuktmaske et par dager i uken og/eller et fuktserum når du bruker retinol. Jeg bruker retinol hver kveld, men den inneholder mindre retinol enn retionolserumet fra exuviance. Anonymkode: d82af...3d8 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #23 Skrevet 16. mai 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må legge til at du burde bruke en fuktmaske et par dager i uken og/eller et fuktserum når du bruker retinol. Jeg bruker retinol hver kveld, men den inneholder mindre retinol enn retionolserumet fra exuviance. Anonymkode: d82af...3d8 Har du forslag til fuktserum? Anonymkode: 96311...1d7
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #24 Skrevet 16. mai 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må legge til at du burde bruke en fuktmaske et par dager i uken og/eller et fuktserum når du bruker retinol. Jeg bruker retinol hver kveld, men den inneholder mindre retinol enn retionolserumet fra exuviance. Anonymkode: d82af...3d8 Bruker fuktserum(ikke exuviance) og fuktmasken til exuviance, men synes jeg er like tørr. Har nå tatt en liten retinol pause. Hvilket retinol serum bruker du? Kanskje det er lurt for meg å bruke et serum med mindre retinol. Anonymkode: d7109...e07
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #25 Skrevet 16. mai 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke produkter har du prøvd? Jeg har vansker med å forstå at huden reagerer på de "vanlige" produktene som krem, øyekrem, rens, etc. Forstår hvis du har brukt fruktsyreprodukter. Exuviance er et merke som er kjente for å "roe ned" huden. Jeg har prøvd mye forskjellig og opplever at exuviance er mye bedre enn de andre merkene jeg har brukt som matis, dermalogica, neostrata, elixir og decleor (som er det verste merket jeg har prøvd). Anonymkode: d82af...3d8 Husker ikke hvilken produkter da dette er 5 år siden. Var vanlig rense og fuktighetsprodukter da jeg ikke hadde problemhud da. Huden ble bedre kort tid etter jeg byttet til PCA. Men det er min personlig opplevelse, men vi har forskjellige hudtyper. Anonymkode: b6f63...51a
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #26 Skrevet 16. mai 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du forslag til fuktserum? Anonymkode: 96311...1d7 Fuktserumet fra Exuviance syns jeg er bra 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker fuktserum(ikke exuviance) og fuktmasken til exuviance, men synes jeg er like tørr. Har nå tatt en liten retinol pause. Hvilket retinol serum bruker du? Kanskje det er lurt for meg å bruke et serum med mindre retinol. Anonymkode: d7109...e07 Jeg bruker fuktserum og syns det tilfører mye fukt. Har ikke prøvd fuktmasken til Exuviance da, men når det gjelder retinolserum ville jeg absolutt vurdert å investere i et serum med mindre retinol. Jeg bruker retinol hver kveld, men vil ikke ha tørr og stram hud, så da har jeg valgt å bruke et serum med mindre retinol (0,2 prosent). Har hatt lyst til å prøve superretinol fra Exuviance da, men ikke verdt det om jeg får stram og tørr hud. Anonymkode: d82af...3d8
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #27 Skrevet 16. mai 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker fuktserum(ikke exuviance) og fuktmasken til exuviance, men synes jeg er like tørr. Har nå tatt en liten retinol pause. Hvilket retinol serum bruker du? Kanskje det er lurt for meg å bruke et serum med mindre retinol. Anonymkode: d7109...e07 Bruker retinolserum fra Duve Medica og er fornøyd med den Så effekt etter å ha brukt den i noen måneder. Anonymkode: d82af...3d8 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #28 Skrevet 16. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fuktserumet fra Exuviance syns jeg er bra Jeg bruker fuktserum og syns det tilfører mye fukt. Har ikke prøvd fuktmasken til Exuviance da, men når det gjelder retinolserum ville jeg absolutt vurdert å investere i et serum med mindre retinol. Jeg bruker retinol hver kveld, men vil ikke ha tørr og stram hud, så da har jeg valgt å bruke et serum med mindre retinol (0,2 prosent). Har hatt lyst til å prøve superretinol fra Exuviance da, men ikke verdt det om jeg får stram og tørr hud. Anonymkode: d82af...3d8 Blir man permanent tørr av retinol eller kun i begynnelsen ved tilvenning? Anonymkode: 96311...1d7
Maddy25 Skrevet 16. mai 2020 #29 Skrevet 16. mai 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Blir man permanent tørr av retinol eller kun i begynnelsen ved tilvenning? Anonymkode: 96311...1d7 Alle er forskjellige, men du kan jo begynne med svakere prosent og venne deg til den først. Så øker du etterhver, det pleier å gå bra. Jeg har aldri blitt tørr av retinolprodukter.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #30 Skrevet 16. mai 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir man permanent tørr av retinol eller kun i begynnelsen ved tilvenning? Anonymkode: 96311...1d7 Huden blir tørrere når du bruker det, og som en annen nevner her, må huden tilvennes retinol, men det er viktig å tilføre mer fukt til huden når du bruker det. Jeg har et retinolserum som ikke gjør huden irritert og tørr, nettopp derfor anbefaler jeg Duve Medica a-vitaminserum. Jeg er veldig glad i den. Poster en link her: Duve Medica. Der står det litt om serumet også. Anonymkode: d82af...3d8 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #31 Skrevet 16. mai 2020 Fuktserumet fra Exuviance er på tilbud på blivakker nå. Glemte å nevne navnet på fuktserumet, Vespera Bionic. https://www.blivakker.no/product/3011375?gclid=EAIaIQobChMI9Z-kqYC56QIVz0MYCh3Yiwo-EAQYASABEgIJePD_BwE Anonymkode: d82af...3d8 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #32 Skrevet 16. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Fuktserumet fra Exuviance er på tilbud på blivakker nå. Glemte å nevne navnet på fuktserumet, Vespera Bionic. https://www.blivakker.no/product/3011375?gclid=EAIaIQobChMI9Z-kqYC56QIVz0MYCh3Yiwo-EAQYASABEgIJePD_BwE Anonymkode: d82af...3d8 Hvorfor står det ikke at det er fuktserum? Ikke lett å forstå Anonymkode: d7109...e07
Anonymsis Skrevet 16. mai 2020 #33 Skrevet 16. mai 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruker fuktserum(ikke exuviance) og fuktmasken til exuviance, men synes jeg er like tørr. Har nå tatt en liten retinol pause. Hvilket retinol serum bruker du? Kanskje det er lurt for meg å bruke et serum med mindre retinol. Anonymkode: d7109...e07 Hva heter fuktmasken til exuviance? Har lett etter det tidligere uten å finne.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #34 Skrevet 16. mai 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor står det ikke at det er fuktserum? Ikke lett å forstå Anonymkode: d7109...e07 Det er et fuktserum selv om det ikke står "fuktserum" på den nettsiden. Den reduserer rynker og fine linjer på grunn av fukttilførselen. Jeg spurte etter et fuktserum og ble anbefalt denne, og den gir jo masse fukt! Har ikke brukt retinolserumet på noen uker på grunn av sol, kun fuktserum og huden er kjempemyk (har brukt den både dag- og natt + en dagkrem). Anonymkode: d82af...3d8
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #35 Skrevet 16. mai 2020 4 minutter siden, Anonymsis skrev: Hva heter fuktmasken til exuviance? Har lett etter det tidligere uten å finne. Her har du hvert fall en: https://www.nordicfeel.no/hudpleie/ansikt/ansiktsmaske/exuviance-deep-hydration-treatment-85281?gclid=EAIaIQobChMIqo26jbS56QIVxIayCh12kAj_EAQYAyABEgJfpvD_BwE (Exuviance Deep Hydration Treatment). Anonymkode: d82af...3d8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå