Cessa74 Skrevet 15. mai 2020 #1 Del Skrevet 15. mai 2020 Etter noen år med Clarins er jeg klar for å bytte hudpleieserie. Vurderer Exuviance -noen som har erfaring? Jeg trenger produketr ifht anti-age og har lest endel om produktene (men har ikke mulighet nå til å dra til hudklinikk). Så hører gjerne fra dere som har brukt merke -og hva er det du anbefaler fra dette merket? (must haves). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymsis Skrevet 15. mai 2020 #2 Del Skrevet 15. mai 2020 (endret) Jeg har brukt Exuviance siden 2011, og er utrolig fornøyd. Hadde helt krisedårlig hud da, men etter noen måneders bruk av exuviance ble den helt fin. Anbefales på det sterkeste! Bruker rens, toner, dagkrem og nattkrem. Øyekremen synes jeg ikke noe om, men har også prøvd fuktserum, toner pads, peeling, clay mask og en annen grønn maske som jeg ikke husker hva heter. Brukte den sterkeste serien i begynnelsen, men nå bruker jeg den mildeste. Det er fruktsyre i alle produktene, og gir god effekt Min absolutte must have er daily defence cream. Den er søren meg et mirakelprodukt! Jevner ut hudtonen og gjør linjer mindre synlige. Endret 15. mai 2020 av Anonymsis 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #3 Del Skrevet 15. mai 2020 Fæl serie Anonymkode: 0b54a...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #4 Del Skrevet 15. mai 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fæl serie Anonymkode: 0b54a...fe2 Kan du begrunne synspunktet/erfaringen din? Anonymkode: 96311...1d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #5 Del Skrevet 15. mai 2020 Fikk masse kviser og arr . Skulle være mot kviser Anonymkode: 0b54a...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 15. mai 2020 #6 Del Skrevet 15. mai 2020 Var trofast mot exuviance i mange år men har etterhvert prøvd litt og litt annet ettersom huden min forandret seg. Og fordi det er fryktelig dyrt og jeg fikk flere barn som måtte prioriteres 😅 Er veldig glad i serien, huden både kjennes og ser bedre ut etter en kort stund bruk. Tror ikke du vil angre, muligens bare lommeboka 😜 vespera bionic serumet er noe av det bedre jeg har brukt, men dessverre altfor dyrt for meg nå.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 15. mai 2020 Forfatter #7 Del Skrevet 15. mai 2020 1 time siden, Blingblingtahei skrev: Var trofast mot exuviance i mange år men har etterhvert prøvd litt og litt annet ettersom huden min forandret seg. Og fordi det er fryktelig dyrt og jeg fikk flere barn som måtte prioriteres 😅 Er veldig glad i serien, huden både kjennes og ser bedre ut etter en kort stund bruk. Tror ikke du vil angre, muligens bare lommeboka 😜 vespera bionic serumet er noe av det bedre jeg har brukt, men dessverre altfor dyrt for meg nå.. Ja jeg synes også det er himla dyrt.. Derfor ønsker jeg å høre andre sin erfaring med produktene. Hvis jeg skal ha komplett serie (rens, serum, øyekrem, dag- og nattkrem -alt innen anti-age kategorien -så kommer det på 5000 kr!!! Kan jo selvsagt bare velge noe -men hva da liksom? Vet jo man får best effekt av å ha hel serie. Men OM det er så bra som det beskrives på nettsiden, og produktene er drøye, så er det muligens verdt det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #8 Del Skrevet 15. mai 2020 Bare tull og tøys de kremene . Noe dritt Anonymkode: 0b54a...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 15. mai 2020 #9 Del Skrevet 15. mai 2020 Jeg syntes at de som skriver at det er dårlig eller tull og tøys skal utdype det, og at de faktisk bør ha brukt noen av produktene før de uttaler seg, og da bør skrive litt om hvorfor de ikke likte de. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #10 Del Skrevet 15. mai 2020 Jeg er veldig fornøyd med exuviance-produkter, men de er ikke rimelige. Hudpleieren min mente at produktene ikke var så dyre, men det er de jo. En dagkrem koster over 400,- og du må jo også ha en nattkrem, som også koster over 400,- Også må du ha en øyekrem som koster nærmere over 600,-. (den har jeg ikke, er ikke verdt prisen), et fuktserum som koster over 600,- og en rens som koster 450,- Det blir veldig dyrt, så jeg bruker kun dag og nattkrem + et serum. Anbefaler ikke å bruke penger på øyekremen og rensen, du får like gode produkter for en mye lavere pris. Anonymkode: d82af...3d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #11 Del Skrevet 15. mai 2020 18 minutter siden, Blingblingtahei skrev: Jeg syntes at de som skriver at det er dårlig eller tull og tøys skal utdype det, og at de faktisk bør ha brukt noen av produktene før de uttaler seg, og da bør skrive litt om hvorfor de ikke likte de. Ja, jeg syns det høres veldig merkelig ut at noen har fått arr av produktene. Anonymkode: d82af...3d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #12 Del Skrevet 15. mai 2020 Har aldri hatt så dårlig hud som da jeg brukte exuviance. Reagerte nok på produktene, fikk store kviser og hud som flasset. Bruker pca og elixir nå, veldig fornøyd med begge seriene. Anonymkode: b6f63...51a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #13 Del Skrevet 15. mai 2020 Elsker den serien, brukt fast i 8 år. Anbefaler absolutt rens. Ser faktisk på den som det viktigste for min hud, den gir jo det gode grunnlaget! Jeg bruker rens, toner, dag- og nattkrem, samt peelingmaske. Har prøvd serum, øyekrem, blister treatment, optilight corrector, pads, alle dagkremene og nattkremene. (Har kjøpt mye i USA og på tilbud. Finner de på salg med ujevne mellomrom!!!) Jeg er veldig fornøyd med mine fire utvalgte produkter. De er veldig drøye, bruker ca 2-3 av hver i året. Daily defence er veldig bra! Anonymkode: 010ea...03c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #14 Del Skrevet 15. mai 2020 Hvis du er ute etter antiage anbefaler jeg denne: https://www.7smarom.no/products/sheer-daily-protector-spf-50-50ml?gclid=Cj0KCQjw-_j1BRDkARIsAJcfmTFq14SLILyZ3c-qDeejiupAOdiBKOEDrHHUh9_Ah0Jpr9FyWH3oanAaAox6EALw_wcB Jeg bruker den hver dag. Den har litt dekkevne og har faktor 50. Solkrem er viktig om du er ute etter antiage. Jeg bruker denne som base og så lager jeg contour med en mørkere ferskenfarge som denne som også har noe solfaktor: http://www.innisfree.com/my/en/product/productView.do?prdSeq=25724 Huden min er kombinert med grove porer i t-sonen 😊 Anonymkode: f09dc...fbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #15 Del Skrevet 15. mai 2020 Vet ikke prisene i salong, men på blivakker.no og coverbrands.no så er det ikke så ille pris på de fleste produktene. Husker ikke hvilken av nettsidene som har merket, jeg bare vet at det er de to sidene jeg handler på så en av de har exuviance. Jeg er veldig fornøyd. Anonymkode: 6e924...b88 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 16. mai 2020 #16 Del Skrevet 16. mai 2020 Det er veldig mange som er fornøyd med Exuviance, jeg selv har prøvd retinolserumet og likte det veldig godt. Skincity har dette merket og har fra tid til annen 20% på det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #17 Del Skrevet 16. mai 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Elsker den serien, brukt fast i 8 år. Anbefaler absolutt rens. Ser faktisk på den som det viktigste for min hud, den gir jo det gode grunnlaget! Jeg bruker rens, toner, dag- og nattkrem, samt peelingmaske. Har prøvd serum, øyekrem, blister treatment, optilight corrector, pads, alle dagkremene og nattkremene. (Har kjøpt mye i USA og på tilbud. Finner de på salg med ujevne mellomrom!!!) Jeg er veldig fornøyd med mine fire utvalgte produkter. De er veldig drøye, bruker ca 2-3 av hver i året. Daily defence er veldig bra! Anonymkode: 010ea...03c Hvor lenge har du en rens på huden din? Det er svært begrenset på hva den kan gjøre for huden, liker lukten for øvrig, men jeg får ikke noe ut av den og syns det er 450,- rett ut av vinduet. Finner rens som er like effektive for halve prisen, eller effektiv er kanskje ikke det riktige ordet her. Liker heller ikke dagkremene til exuviance, bruker nattkremen både dag-og natt på vinteren. Bruker dagkremen kun fordi jeg vil ha ansiktskrem fra samme merket, men det klisser og ruller av huden. Har en venninne som er kosmetisk sykepleiere og hun anbefaler meg ikke å bruke dagkremen da den ikke inneholder nok ingredienser som gir fukt til huden. Har en fuktfattig hud, men fuktserumet fra exuviance gir masse fukt. Har prøvd to dagkremer fra exuviance, daily defence, men husker ikke navnet på den andre kremen. Anonymkode: d82af...3d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #18 Del Skrevet 16. mai 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Har aldri hatt så dårlig hud som da jeg brukte exuviance. Reagerte nok på produktene, fikk store kviser og hud som flasset. Bruker pca og elixir nå, veldig fornøyd med begge seriene. Anonymkode: b6f63...51a Hvilke produkter har du prøvd? Jeg har vansker med å forstå at huden reagerer på de "vanlige" produktene som krem, øyekrem, rens, etc. Forstår hvis du har brukt fruktsyreprodukter. Exuviance er et merke som er kjente for å "roe ned" huden. Jeg har prøvd mye forskjellig og opplever at exuviance er mye bedre enn de andre merkene jeg har brukt som matis, dermalogica, neostrata, elixir og decleor (som er det verste merket jeg har prøvd). Anonymkode: d82af...3d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #19 Del Skrevet 16. mai 2020 1 time siden, Maddy25 skrev: Det er veldig mange som er fornøyd med Exuviance, jeg selv har prøvd retinolserumet og likte det veldig godt. Skincity har dette merket og har fra tid til annen 20% på det. Jeg er nå ferdig med min første tube av exuviance retinolserum og opplevde å få en ekstremt tørr hud. Jeg flasset ikke men den er tørr og stram. Ble du sånn? Kanskje jeg brukte for mye? Anonymkode: d7109...e07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 16. mai 2020 #20 Del Skrevet 16. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er nå ferdig med min første tube av exuviance retinolserum og opplevde å få en ekstremt tørr hud. Jeg flasset ikke men den er tørr og stram. Ble du sånn? Kanskje jeg brukte for mye? Anonymkode: d7109...e07 Nei, opplevde ikke noe spesielt tørr hud. Jeg flasset heller ikke, og opplevde ikke noe stramhet og ubehag. Jeg har normal/kombinert hud. Alder har kankje noe å si. Brukte den da jeg var i slutten av 40 åra. Kanskje du er litt sensitiv for retinol? Kanskje du kan bruke den annenhver dag, eller noen ganger i uka og se hvordan det går. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå