AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #1 Skrevet 15. mai 2020 Noen ganger ser det ut som at han får panikk når det skjer. Jeg snur han over på siden, dunker/stryker armen oppover ryggen hans. Da gir det seg. Baby er snart 8 uker, han legger godt på seg og ligger litt over gjennomsnittet. Virker ikke tett/snørrete, ingen feber. Tok det opp på helsestasjonen i går, de sa det ikke var noe å bekymre seg for siden han legger godt på seg. Andre med tilsvarende erfaring i forhold til denne gulpingen? Anonymkode: 729ef...675
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #2 Skrevet 15. mai 2020 Det er mye slim i mm, om han får det. Så det er ikke unormalt at de kan gulpe slim og til og med sette i halsen, det er hvis det skjer veeeeldig ofte at det kanskje burde vurderes av lege. Min er 4 mnd og har gulpa mye siden start, satt i halsen flere ganger. Når han da ligger nede, han er nå blitt vandt til å sove på siden fordi jeg er redd han skal kveles. Fulgt opp hos barnelege og han mente det ikke trengte behandling med mindre det var veldig ekstremt. Nå er jeg ikke lege, men bare følg med og hvis du blir bekymra kontakt FASTLEGE og ikke hs.... De kommer bare med «det er normalt», hvis du er bekymret- gjør noe med det. Ikke la HS legge lokk på det. Anonymkode: 3a6e2...a42
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #3 Skrevet 15. mai 2020 Prøv å legge barnet på siden med god støtte rundt seg når han sover å dagtid, om du har mulighet så bygg opp madrassen i sprinkelsengen litt på natten slik at han ikke ligger helt paddeflat. Du kan også bygge opp med et lite teppe under madrassen i vogna om han sover i den og du ikke vil legge han i sideleie der. Anonymkode: 1b226...662
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå