Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Starter den fra du drar ut fra avdelingen/rommet eller

fra du har funnet frem matpakken og tingene dine og faktis er i pauserommet 

Anonymkode: bdfab...ba5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Før Corona: Går fra pulten min kl 11, går bort til heisen og tar den opp til kantinenen. Går derfra igjen 11.30, så er tilbake på plassen ca 11.35 som regel :) 

Anonymkode: 6f383...78f

AnonymBruker
Skrevet

Fra jeg har spritet hendene, helt i kaffe/satt på ny kaffe og satt meg ned på stolen på pauserommet. De få gangene jeg går innom butikken i pausen tar jeg tida fra jeg går ut porten på arbeidsstedet mitt.

Regner altså ikke med tida det tar å gå fra avdelinga til pauserommet og tilbake. 

Anonymkode: bace3...94c

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rundt klokken 11 eller 12 om dagen. 

Avhengig av når jeg har tid, og om det er for mye å gjøre i en periode...               

Anonymkode: 715ce...482

Les hele innlegget 

Anonymkode: bdfab...ba5

AnonymBruker
Skrevet

Rekker ikke pause. Helsevesenet. 

Anonymkode: 64aca...200

AnonymBruker
Skrevet

Der jeg jobbet tidligere (matbutikk). Pausen startet når vi gikk fra «post» for å hente nisten nede i garderoben, så måtte vi gå opp og gjennom hele butikken, bli stoppet av et par kunder, så spise, så samme regla tilbake igjen. Hadde 15-20 min å spise på de verste dagene🙄 men sånn var det visst bare 

Anonymkode: 4c40d...f8b

AnonymBruker
Skrevet

Den starter når jeg bestemmer meg for det og slutter som oftest før det er gått 30 min. Arbeider i helsevesenet, betalt pause. 

Anonymkode: cd124...695

AnonymBruker
Skrevet

Jeg starter pausen min fra når jeg begynner å gå fra området jeg er i.

Har et veldig fysisk tungt yrke, så får selv bestemme når jeg tar pauser. Har en ubetalt pause, og en (uoffisiell) betalt pause, samt småpauser her og der hvis jeg kan/føler jeg må ha det. Så lenge jeg gjør alt jeg skal gjøre for den dagen kan jeg legge opp alt selv, også hvor og når jeg tar pauser. Da er det ikke så nøye om det blir noen minutter til eller fra.

Anonymkode: a11c4...8cf

Skrevet

Den starter fra når jeg går fra plassen min. Jeg setter meg da til "lunsj" i telefonsystemet, og tiden regnes da fra dette tidspunkt. Om jeg går 5 minutter over gjør dette ingenting, skal sies.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...