Tiit Skrevet 26. juni 2005 #1 Skrevet 26. juni 2005 Så den i kveld.... lenge siden sist. Tror dere at en mann og en kvinne kan være venner over lang tid uten at sex eller romantiske følelser på en eller annen måte kommer inn i bildet?
Anglofil Skrevet 26. juni 2005 #2 Skrevet 26. juni 2005 Ja, har selv en venn på den måten, betrakter ham som en bror. Mvh Yvonne
Gjest Bellatrix Skrevet 26. juni 2005 #3 Skrevet 26. juni 2005 Jeg tror ikke det er umilig, men ofte vanskelig.
Anglofil Skrevet 26. juni 2005 #4 Skrevet 26. juni 2005 Jeg tror ikke det er umilig, men ofte vanskelig. Det kan jeg være enig med deg i. Mvh Yvonne
Gjest Anonymous Skrevet 26. juni 2005 #5 Skrevet 26. juni 2005 Jeg har flere guttevenner, som er nesten som "venninner" for meg. Men jeg innser jo at det blir vanskelig i et vennskap om en av partene får følelser for den andre.
Gjest kenneth Skrevet 26. juni 2005 #6 Skrevet 26. juni 2005 Ja, jo, jeg tror nå det. Eksempelvis kan det være fysiske faktorer som diskvalifiserer en fra å inngå nærmere samkvem. Men ytre fasader er ikke nødvendigvis et hinder for å bli perlevenner.
Gjest messengerboy Skrevet 26. juni 2005 #7 Skrevet 26. juni 2005 jeg tror dette som oftes går greit. Men man vet jo aldri, noen ganger sier det jo bare "pang" så er det gjort. Men har jo selv mange jentevenner som jeg aldri har tenkt slike tanker om. Men en dag så tenker jeg kanskje anderledes, hvem vet :-) Men uansett, filmen den var bra den :-)
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2005 #8 Skrevet 27. juni 2005 Min beste venn er en gutt, og vi har vært venner i ca. 9 år. Han er som en bror for meg, og vi klarer oss helt fint.
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2005 #9 Skrevet 28. juni 2005 Ja, har selv en venn på den måten, betrakter ham som en bror. Det hadde jeg også. Idag er vi godt gift
Anglofil Skrevet 28. juni 2005 #10 Skrevet 28. juni 2005 Det hadde jeg også. Idag er vi godt gift Hehe, ja. Men vi er omtrent oppvokst som søsken, mine foreldre er bestevenner med hans foreldre(som dessverre skilte seg nylig). Har kjent han siden han ble født, jeg er 2 år eldre enn ham. Vi har feriert mye sammen, og feiret både 17.mai'er og nyttår sammen. Dessuten var jeg en av de som opplevde sterkest den kreften han ble rammet av da han var 5 år gammel. Å tenke på ham som noe mer føles nesten litt ut som incest. Det kan selvsagt bli noe mer, siden det er en stund siden vi har sett hverandre, men jeg tror personlig at sjangser er svært svært liten. Dessuten er vi begge enebarn, og vi fant hverandre, vi forstp hverandre og skjønte hvordan det var å være eneste barn begge to. Nok derfor vi alltid har hatt et slikt tett forhold. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå