AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #1 Skrevet 15. mai 2020 Jeg har vært sammen med mannen i ca. et år nå, og vi har det veldig godt sammen. Vi har dessuten veldig god sex, og jeg har aldri i noen tidligere forhold hatt så mye sex (vi er tidlig i 30-årene). Det er bare et problem som jeg har begynt å kjenne en del på og som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal løse. Han går nesten aldri ned på meg. Det har kanskje skjedd 5-6 ganger på et år. Han sier at han liker å gjøre det av og til, men i praksis så skjer det aldri. Jeg har dristet meg til å be ham om det noen ganger, men hver eneste gang svarer han "nei" eller "ikke akkurat nå". Jeg føler meg så avvist og samtidig så egoistisk som spør. Sist gang mista jeg tenninga helt og avslutta hele seansen. Det skal nevnes at jeg gjerne går ned på ham. Jeg gjør det nesten hver gang og han nyter det. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få kommunisert på en respektfull måte at jeg savner oralsex. Jeg ønsker ikke å presse ham til noe absolutt ikke liker, samtidig som den trassige treåringen i meg er fristet til å slutte å suge ham. Rett og slett "hvorfor skal han få, når jeg ikke får det samme tilbake?". Det er nok lite konstruktivt. Jeg har prøvd å legge til rette mtp hygiene ved å være nydusja før sex, variere frisyre nedentil og å spørre ham om han har noen preferanser. Han svarer at det ikke har noe med meg å gjøre. Han er ellers en omsorgsfull elsker, men jeg kjenner at jeg virkelig savner dette elementet og at jeg får mindre lyst til å strekke meg for hans del og gjøre ting som jeg ikke har kjempelyst til, men som han liker, når han ikke strekker seg for min del. Hjelp? Anonymkode: f5aaf...b2c
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #2 Skrevet 15. mai 2020 Kanskje han ikke liker det? Beste måten å få svar på, er å spørre. Pass på tonen, og ikke gjør det når dere skal til å ha sex. Anonymkode: 5983b...e28 6
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #3 Skrevet 15. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje han ikke liker det? Beste måten å få svar på, er å spørre. Pass på tonen, og ikke gjør det når dere skal til å ha sex. Anonymkode: 5983b...e28 Nei, det gjør han nok ikke. Jeg bare skjønner ikke hvorfor han sier han liker å gjøre det av og til, hvis han ikke liker det. Anonymkode: f5aaf...b2c 2
The Kitten Skrevet 15. mai 2020 #4 Skrevet 15. mai 2020 Jeg har ikke tenkt å hjelpe deg med dette. Like lite som jeg ville hjulpet en mann til å få damen til å suge hvis hun ikke vil. 11
Gjest Gullfisken2 Skrevet 15. mai 2020 #5 Skrevet 15. mai 2020 Jeg har hatt damer som mislikte å suge pikk, dette er noe jeg da har savna men helt fint har kunnet leve med. Det ville føltes ugreit om jeg viste dama egentlig ville spy når hun sugde meg. Det finnes mye annet gøy å finne på istedenfor 🙂
Gjest Tamsi Skrevet 15. mai 2020 #6 Skrevet 15. mai 2020 Da hadde jeg sluttet å gå ned på han, iallefall redusert det til like sjeldent som han. Det synes jeg er helt innafor. Det er selvfølgelig noe annet om han innrømmer at han ikke liker det, men da får han si det da. Dersom du savner det og han bare ikke gidder, hvorfor skal du gidde?
cmd Skrevet 15. mai 2020 #7 Skrevet 15. mai 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har prøvd å legge til rette mtp hygiene ved å være nydusja før sex, variere frisyre nedentil og å spørre ham om han har noen preferanser. Han svarer at det ikke har noe med meg å gjøre. Han er ellers en omsorgsfull elsker, men jeg kjenner at jeg virkelig savner dette elementet og at jeg får mindre lyst til å strekke meg for hans del og gjøre ting som jeg ikke har kjempelyst til, men som han liker, når han ikke strekker seg for min del. Han liker å gjøre av og til ? og han har gjort noen ganger? Det kan kanskje hende at det utvikler seg til mer. Bare ta deg god dusj med god lukt såpe og vask ordentlig og han blir trukket av den gode lukten og gjør kanskje
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #8 Skrevet 15. mai 2020 8 minutter siden, The Kitten skrev: Jeg har ikke tenkt å hjelpe deg med dette. Like lite som jeg ville hjulpet en mann til å få damen til å suge hvis hun ikke vil. Veldig konstruktivt. Jeg har vel skrevet at jeg ikke vil presse ham til å gjøre noe han ikke vil, men ønsker tips til hvordan jeg kan snakke med ham om det på en fin måte? Anonymkode: f5aaf...b2c 7
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #9 Skrevet 15. mai 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg får mindre lyst til å strekke meg for hans del og gjøre ting som jeg ikke har kjempelyst til, men som han liker, når han ikke strekker seg for min del. Og det er helt innafor. Jeg er helt enig i at man skal strekke seg litt (ikke langt) for hverandre. Men det skal gå begge veier. Anonymkode: 07568...9f9 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #10 Skrevet 15. mai 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært sammen med mannen i ca. et år nå, og vi har det veldig godt sammen. Vi har dessuten veldig god sex, og jeg har aldri i noen tidligere forhold hatt så mye sex (vi er tidlig i 30-årene). Det er bare et problem som jeg har begynt å kjenne en del på og som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal løse. Han går nesten aldri ned på meg. Det har kanskje skjedd 5-6 ganger på et år. Han sier at han liker å gjøre det av og til, men i praksis så skjer det aldri. Jeg har dristet meg til å be ham om det noen ganger, men hver eneste gang svarer han "nei" eller "ikke akkurat nå". Jeg føler meg så avvist og samtidig så egoistisk som spør. Sist gang mista jeg tenninga helt og avslutta hele seansen. Det skal nevnes at jeg gjerne går ned på ham. Jeg gjør det nesten hver gang og han nyter det. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få kommunisert på en respektfull måte at jeg savner oralsex. Jeg ønsker ikke å presse ham til noe absolutt ikke liker, samtidig som den trassige treåringen i meg er fristet til å slutte å suge ham. Rett og slett "hvorfor skal han få, når jeg ikke får det samme tilbake?". Det er nok lite konstruktivt. Jeg har prøvd å legge til rette mtp hygiene ved å være nydusja før sex, variere frisyre nedentil og å spørre ham om han har noen preferanser. Han svarer at det ikke har noe med meg å gjøre. Han er ellers en omsorgsfull elsker, men jeg kjenner at jeg virkelig savner dette elementet og at jeg får mindre lyst til å strekke meg for hans del og gjøre ting som jeg ikke har kjempelyst til, men som han liker, når han ikke strekker seg for min del. Hjelp? Anonymkode: f5aaf...b2c Sannheten er jo da at han ikke liker det. Er det noe man ikke liker så skal må ikke strekke seg til å gjøre det for en heller. Min samboer liker ikke å gjøre det, så det ville aldri falt meg inn å be om det heller. For meg blir det stressende og turn of å vite at han gjør noe han ikke liker. Han er slik mot meg også. Anonymkode: e529d...980 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #11 Skrevet 15. mai 2020 Jeg er også sammen med en mann som ikke liker å slikke. Først tok jeg det som en selvfølge at han skulle elske det like mye som andre menn jeg har møtt, men oppdaget fort at det ikke var noe for han. Har aldri direkte spurt han om å gjøre det, men i løpet av 1,5 år har han gjort det tre ganger. Det verste er at han er veldig flink. Jeg har akseptert at han ikke liker det. Ville uansett ikke at han skulle gjort det uten at han tente på det. Det at jeg gir han oralsex støtt og stadig gjør jeg fordi jeg synes det er opphissende, derfor vil jeg heller aldri nekte han det. Anonymkode: 2d442...d70 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #12 Skrevet 15. mai 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har dristet meg til å be ham om det noen ganger, men hver eneste gang svarer han "nei" eller "ikke akkurat nå". Anonymkode: f5aaf...b2c Oi, dette hadde vært så utrolig turn-off for meg at det ikke hadde vært liv laga. Det å bli avvist på denne måten er ikke greit i mitt hode. Anonymkode: 47af2...212 7
The Kitten Skrevet 15. mai 2020 #13 Skrevet 15. mai 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig konstruktivt. Jeg har vel skrevet at jeg ikke vil presse ham til å gjøre noe han ikke vil, men ønsker tips til hvordan jeg kan snakke med ham om det på en fin måte? Anonymkode: f5aaf...b2c Når han tydeligvis ikke liker det, og du fortsetter å spørre så er det du som må ta et hint. 7
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #14 Skrevet 15. mai 2020 Jeg ville vurdert å gjøre det tydelig at avvisningen også sårer og at initiativ fra han ville gjort mye for deg. Det er så mange subtile ting som kan ødelegge alt selv om han skulle gjort den selve fysiske handlingen. Alt fra blikk til småsukk. Så han er klar over dette når du tar opp at du savner det. Videre at det at du gjør det et uttrykk for å verdsette både hans nytelse og hans kropp, hvilke er to ting du også trenger. Og ikke hør på de som vil gi deg skyldfølelse for å ville ta del i hvilken retning forholdet skal ta. Mennesker og forhold er ikke statiske ting. Ta sminke, for eksempel. Det går an å fremstille sminke som et utrykk for å være misfornøyd med seg selv og man kan fremstille det som en måte å tilbringe tid på og verdsette seg selv. Den som utenifra påstår å mene hva din handling betyr for deg, avslører egentlig mest om seg selv. Fysisk trening er et annet eksempel. Det samme gjelder forhold. Å skulle vri det til at du objektiviserer han eller ikke anerkjenner han som et selvstendig individ er drøyt. Ser ingenting med resten av innlegget som skulle tyde på det. Eneste menneskelig institusjon hvor folk ikke utvikler seg er vel en kirkegård. Resten handler om hvilken retning man utvikler seg i. Og denne retningen er i stor grad viljestyrt hvor normale sunne mellommenneskelige ting som respekt, omtanke, anerkjennelse og rom for selvrealisering spiller inn. Selvfølgelig kan det hende at dette er noe han ikke vil finne noen glede i, men det er altfor tidlig å si. Og den beste starten er at dere har nettopp en platform hvor dere kan finne ut av slike ting heller enn at du står som et sprøsmålstegn av tilsynelatende meningsløs adferd. Anonymkode: 4fad1...32f 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #15 Skrevet 15. mai 2020 53 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har vært sammen med mannen i ca. et år nå, og vi har det veldig godt sammen. Vi har dessuten veldig god sex, og jeg har aldri i noen tidligere forhold hatt så mye sex (vi er tidlig i 30-årene). Det er bare et problem som jeg har begynt å kjenne en del på og som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal løse. Han går nesten aldri ned på meg. Det har kanskje skjedd 5-6 ganger på et år. Han sier at han liker å gjøre det av og til, men i praksis så skjer det aldri. Jeg har dristet meg til å be ham om det noen ganger, men hver eneste gang svarer han "nei" eller "ikke akkurat nå". Jeg føler meg så avvist og samtidig så egoistisk som spør. Sist gang mista jeg tenninga helt og avslutta hele seansen. Det skal nevnes at jeg gjerne går ned på ham. Jeg gjør det nesten hver gang og han nyter det. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få kommunisert på en respektfull måte at jeg savner oralsex. Jeg ønsker ikke å presse ham til noe absolutt ikke liker, samtidig som den trassige treåringen i meg er fristet til å slutte å suge ham. Rett og slett "hvorfor skal han få, når jeg ikke får det samme tilbake?". Det er nok lite konstruktivt. Jeg har prøvd å legge til rette mtp hygiene ved å være nydusja før sex, variere frisyre nedentil og å spørre ham om han har noen preferanser. Han svarer at det ikke har noe med meg å gjøre. Han er ellers en omsorgsfull elsker, men jeg kjenner at jeg virkelig savner dette elementet og at jeg får mindre lyst til å strekke meg for hans del og gjøre ting som jeg ikke har kjempelyst til, men som han liker, når han ikke strekker seg for min del. Hjelp? Anonymkode: f5aaf...b2c Sex er ingen transaksjon, eller noe dere gjør som gjenytelser for hverandre. Det er noe dere har sammen, for å ha det fint sammen. Det sagt ville jeg snakket med ham og spurt hvorfor. Om han ikke liker det skal han selvsagt ikke gjøre det. Anonymkode: 108c9...1cd 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #16 Skrevet 15. mai 2020 Jeg er ikke noe glad i å gi oral sex. Kan gjøre det en sjelden gang, på eget initiativ, men om jeg blir bedt om det føles det som veldig ubehagelig press. Mannen liker veldig godt å gå ned på meg. Hvis han ville slutte med det som «straff» for at jeg ikke ville suge ham hadde han jo vært i sin fulle rett til det, akkurat som han hadde vært i sin fulle rett til å nekte å gi meg en klem hvis ikke jeg hadde vasket bilen. Men det gir omtrent like mye mening. Hvis du egentlig misliker å suge ham, men gjør det kun for å være grei, så er slutningen din logisk. Men hvis du faktisk liker å gjøre det, blir det bare tåpelig å slutte fordi han ikke gjør det samme. Å fortsette å mase/presse ham til dette et faktisk skikkelig ufint. Jeg ville nesten følt det som et overgrep om jeg var ham. Anonymkode: 6d34c...07b 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #17 Skrevet 15. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville vurdert å gjøre det tydelig at avvisningen også sårer og at initiativ fra han ville gjort mye for deg. Det er så mange subtile ting som kan ødelegge alt selv om han skulle gjort den selve fysiske handlingen. Alt fra blikk til småsukk. Så han er klar over dette når du tar opp at du savner det. Videre at det at du gjør det et uttrykk for å verdsette både hans nytelse og hans kropp, hvilke er to ting du også trenger. Og ikke hør på de som vil gi deg skyldfølelse for å ville ta del i hvilken retning forholdet skal ta. Mennesker og forhold er ikke statiske ting. Ta sminke, for eksempel. Det går an å fremstille sminke som et utrykk for å være misfornøyd med seg selv og man kan fremstille det som en måte å tilbringe tid på og verdsette seg selv. Den som utenifra påstår å mene hva din handling betyr for deg, avslører egentlig mest om seg selv. Fysisk trening er et annet eksempel. Det samme gjelder forhold. Å skulle vri det til at du objektiviserer han eller ikke anerkjenner han som et selvstendig individ er drøyt. Ser ingenting med resten av innlegget som skulle tyde på det. Eneste menneskelig institusjon hvor folk ikke utvikler seg er vel en kirkegård. Resten handler om hvilken retning man utvikler seg i. Og denne retningen er i stor grad viljestyrt hvor normale sunne mellommenneskelige ting som respekt, omtanke, anerkjennelse og rom for selvrealisering spiller inn. Selvfølgelig kan det hende at dette er noe han ikke vil finne noen glede i, men det er altfor tidlig å si. Og den beste starten er at dere har nettopp en platform hvor dere kan finne ut av slike ting heller enn at du står som et sprøsmålstegn av tilsynelatende meningsløs adferd. Anonymkode: 4fad1...32f Takk for det mest konstruktive svaret så langt. 12 minutter siden, The Kitten skrev: Når han tydeligvis ikke liker det, og du fortsetter å spørre så er det du som må ta et hint. Jo takk, jeg har tatt det hintet. Det er bare det at han sier det motsatte til meg. Du som sier at det er et overgrep å spørre ham: hvorfor er det det? Hvorfor er det er overgrep å spørre igjen en sjelden gang i blant når svaret hans har vært "senere, jeg liker det en gang i blant"? Jeg har aldri sagt noe annet enn "ok, vi finner på noe annet" når jeg har blitt avvist. Jeg har aldri sagt "joooo, kom igjen da". Det gjør heller ikke han hvis han ber meg om noe jeg ikke har lyst til der og da. Hvorfor er det overgrep å snakke sammen? Hvorfor er det greit at han ber meg om ting hvis det ikke er greit at jeg ber ham om ting? Det som også skal sies er at han godt kunne tenkt seg analsex. Det nye meg sterkt imot, men jeg har latt ham ta på rumpehullet mitt fordi han åpenbart har glede av det. Jeg liker det egentlig ikke, men jeg lar ham fordi han tenner på det, og det gjør ikke vondt. Jeg føler derfor at jeg strekker meg en del. Jeg vil ikke gjøre noe som gjør vondt for meg eller som kan være skadelig, men jeg lar ham utforske litt i den trygge sonen. Altså ting som ikke gir meg noe annet enn å se at han nyter. Fordi jeg liker at han liker det. Men svarene her viser egentlig bare at det er vi kvinner som skal strekke oss. Anonymkode: f5aaf...b2c 5
Hr. Aktiv Skrevet 15. mai 2020 #18 Skrevet 15. mai 2020 Tanken min er at han ikke liker seg der nede. Har også tanker om han begynner der nede så blir det uansett ingen høydare for deg da han gjør det bare for å gjøre det. Jeg pleier å si at det finnes to typer partnere. De som sier de liker det og de som faktisk liker det. Her er det stor forskjell. Opplevelsen av de som faktisk liker det vil du kjenne. De spør og justerer etter ditt gehør og får deg til å nyte. Vanskelig dette, men for min del er det ikke liv laga om oral ikke er en fast del av greia. Det gjelder begge veier og at interessen kommer uoppfordret. 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #19 Skrevet 15. mai 2020 Svarene her hadde stilt seg litt annerledes hvis det var en mann som elsket å slikke, men som aldri ble sugd. Han liker å slikke av og til, det er vel bedre enn aldri? Jeg liker å suge av og til, det vil ikke dermed si at det er noe jeg har lyst til å gjøre under hver akt. Hvis typen min hadde begynt å mase om "ja men du liker jo å suge for du gjør det jo av og til, hvorfor kan du ikke suge meg hver gang da??“ så hadde jeg blitt forbanna. Anonymkode: e44a9...f5d 2
Bamseklemmer Skrevet 15. mai 2020 #20 Skrevet 15. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hjelp? For det første: Real men eat pussy!😂... du kan legge deg i 69 stilling når du skal til å suge han, da blir han nøgd til å sutte litt på klitten din, elller gjør litt roterende bevegelser eller motjokk, så ser han at du vil ha tunga i deg. Dette er ren kroppsspråk og alle burde skjønne hva du mener uten å si et ord😉 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå