AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #1 Skrevet 15. mai 2020 Jeg la bort blekekosten for snart fire år siden, og nå er håret mitt endelig så og si 100% naturlig. Jeg er egentlig veldig fornøyd. Håret føles sunnere, tykkere, mer glansfullt, og er lenger enn det noen gang har vært. Men, anses håret mitt nå som «kommunegrått»? Hva er egentlig «kommunegrått»? Burde jeg legge inn noen striper? Legger ved et utdrag av mitt nåværende hår: Anonymkode: c7ad7...971 1
Gjest Boron Skrevet 15. mai 2020 #3 Skrevet 15. mai 2020 Hår må ses i sammenheng med ansiktet. Men bakfra synes jeg håret ditt ser meget fint ut. Ikke gjør noe med det fra eller til, er min mening!
Gjest rains of castamere Skrevet 15. mai 2020 #4 Skrevet 15. mai 2020 Fint! Pen farge og det ser sunt ut. Kommunegrått er vel en kaldere farge, en mørk askeblond som - som navnet tilsier - kan se litt grå ut. Den kan være utrolig pen på de som kler den, men håret ditt ser mye varmere ut.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #5 Skrevet 15. mai 2020 Sunt og nokså tykt hår med fin og naturlig farge. Ikke gjør noe med det. Anonymkode: 230be...a2e 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #7 Skrevet 15. mai 2020 Takk til alle som har svart! 🥰 Jeg blir nok litt påvirket av de rundt meg, Instagram og reklamer hvor blondt hår er veldig lyst og kaldt. Jeg setter stor pris på at dere har svart ordentlig på spørsmålet mitt og ikke avfeid meg. Anonymkode: c7ad7...971
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #8 Skrevet 15. mai 2020 Veldig fin farge synes jeg 😊 Anonymkode: 21dc3...35c 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #9 Skrevet 15. mai 2020 Hadde kjøpt blå eller lilla shampoo for å gjøre det litt kaldere. Sola gjør håret gult, dessverre.. Anonymkode: 006a5...0c9
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #11 Skrevet 15. mai 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde kjøpt blå eller lilla shampoo for å gjøre det litt kaldere. Sola gjør håret gult, dessverre.. Anonymkode: 006a5...0c9 Hm, synes du det ser gult ut, altså? Jeg har en lillasjampo, og alt den gjør er egentlig bare å gjøre håret mitt glansløst og tørt. Har ingen effekt på varmen, synes jeg. Har ganske gylden hud også, så jeg vet egentlig ikke om kaldt hår kler meg så godt. Anonymkode: c7ad7...971
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #12 Skrevet 15. mai 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hm, synes du det ser gult ut, altså? Jeg har en lillasjampo, og alt den gjør er egentlig bare å gjøre håret mitt glansløst og tørt. Har ingen effekt på varmen, synes jeg. Har ganske gylden hud også, så jeg vet egentlig ikke om kaldt hår kler meg så godt. Anonymkode: c7ad7...971 Jeg synes ikke håret ditt ser gult ut. Fin farge 🙂 Det er en del som har fått for seg at alt blondt hår skal være kaldt, men det stemmer jo overhodet ikke. Mange kler varm farge best. Anonymkode: 884cb...150 9
MissPierce Skrevet 15. mai 2020 #13 Skrevet 15. mai 2020 Du har nydelig farge. Ville latt det være i fred 😍 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #14 Skrevet 15. mai 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke håret ditt ser gult ut. Fin farge 🙂 Det er en del som har fått for seg at alt blondt hår skal være kaldt, men det stemmer jo overhodet ikke. Mange kler varm farge best. Anonymkode: 884cb...150 Det er det jeg har tenkt i mange år, at jeg måtte gjøre håret så kaldt som mulig. Men når jeg ser på bilder fra da og nå, så ser huden min mye friskere ut, øynene kommer mer frem, ansiktet mitt rammes på en måte bedre inn av den naturlige fargen. Så jeg tror helt klart du har rett i at mange kler varm farge best. Men så innimellom sniker følelsen seg frem - æsj, er håret mitt egentlig gult, ser jeg ufresh eller gammel og kjedelig ut med naturlig hår. Så da var det egentlig veldig godt å høre at det store flertallet her synes det var fint i hvert fall. Anonymkode: c7ad7...971 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #15 Skrevet 15. mai 2020 Dere er veldig snille, tusen takk 🥰 Anonymkode: c7ad7...971
sørlands-jenta Skrevet 15. mai 2020 #16 Skrevet 15. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg la bort blekekosten for snart fire år siden, og nå er håret mitt endelig så og si 100% naturlig. Jeg er egentlig veldig fornøyd. Håret føles sunnere, tykkere, mer glansfullt, og er lenger enn det noen gang har vært. Men, anses håret mitt nå som «kommunegrått»? Hva er egentlig «kommunegrått»? Burde jeg legge inn noen striper? Legger ved et utdrag av mitt nåværende hår: Anonymkode: c7ad7...971 Flott hår🌷
Suma Skrevet 15. mai 2020 #19 Skrevet 15. mai 2020 Flott hår og fin farge😊 ville ikke gjort noe med det!
Jegerikkeminskyld Skrevet 15. mai 2020 #20 Skrevet 15. mai 2020 Veldig pent hår! En fin, varm blond farge, ser litt ut som den nærmer seg honningblond? Ville ikke rørt fargen om det var meg. Det ser ut som du har et hår som kan blekes naturlig i sola, det er mye finere enn kunstig bleking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå