Gå til innhold

Anonym bekymringsmelding

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barnevernet har mottatt en anonym bekymringsmelding angående to av barna våres. Vi fikk beskjed av barnevernet igår og det ble satt opp et møte neste uke. Der får vi vite hva bekymringen etc går ut på. 

Burde jeg nevne det for barnehagen? 

Anonymkode: 2a2cb...76e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan du avvente med. Barnevernet vil kanskje innhente opplysninger fra barnehagen, men da kan du heller informere barnehagen etter møtet

Anonymkode: 60f57...134

AnonymBruker
Skrevet

Kan man sende anonym barnevernsmelding??? Kan du si noe om hva som står der? Sånn rent praktisk, hvordan får man sendt en anonym barnevernsmelding?? Skriver et brev uten underskrift? Alle mailer kan vel spores opp, og ringer man fra mobil så står det vel hvilket nummer man sender fra. 

Anonymkode: 2a95a...d6e

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man sende anonym barnevernsmelding?

Selvfølgelig. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man sende anonym barnevernsmelding??? Kan du si noe om hva som står der? Sånn rent praktisk, hvordan får man sendt en anonym barnevernsmelding?? Skriver et brev uten underskrift? Alle mailer kan vel spores opp, og ringer man fra mobil så står det vel hvilket nummer man sender fra. 

Alle kan sende anonym melding. De kan ringe med anonymt nummer,  sende brev eller mail med falsk mail adresse. Jeg har selv fått det. Noen som mente jeg ruset meg. To møter på bv og de henla saken.

Anonymkode: 0b93a...808

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Poenget er ikke nødvendigvis at ikke barnevernet skal kunne søke deg opp.

Jeg ringte en gang inn en annonym melding. Da sa jeg bare fra om ay jeg vil være annonym og da får ikke foreldrene vite hvem som har meldt. ( det finnes unntak)

Anonymkode: 1fb22...dcd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...