AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #1 Skrevet 15. mai 2020 Hadde tynn, definert modellkropp og fikk sjeldent en date nr to eller mye oppmerksomhet fra menn. Etter jeg begynte å trene og spise mer har jeg gått opp 8 kg, og plutselig ser menn mye mer på meg og jeg blir alltid spurt om en date nr 2. Kan dette være fordi jeg før ble sett på som uoppnåelig og at de ikke hadde sjans, eller er det rett og slett helt tilfeldig? Gir liksom ikke helt mening for meg 😅 8 kg gir synlig vektoppgang, er jo ikke bare muskler heller. Også fått kommentarer på vekten fra familien, så det synes. Anonymkode: f79fc...e31
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #2 Skrevet 15. mai 2020 Sixpack og tynne lår er jo litt mandig da, de pleier jo å like kvinnelige former Anonymkode: 7a706...9cf 20
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #3 Skrevet 15. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Sixpack og tynne lår er jo litt mandig da, de pleier jo å like kvinnelige former Anonymkode: 7a706...9cf Jeg trodde det uttrykket bare var PK, og at folk tenkte noe annet innerst inne. Lårene var ikke pinnrette, og med innsvingt midje syns jeg selv kroppen var rimelig kvinnelig og flott. Anonymkode: f79fc...e31
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #4 Skrevet 15. mai 2020 Kvinner med six-pack = treningsfreak, rigide matvaner, lav selvtillit, konstant urolige, lite sofa og chill. Anonymkode: a95a3...040 12
Hr. Aktiv Skrevet 15. mai 2020 #5 Skrevet 15. mai 2020 Sixpack går helt fint, men tynne lår er turn off. Er det glippe mellom lårene så blir det innovertiss her ihvertfall. 9
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #6 Skrevet 15. mai 2020 Just now, AnonymBruker said: Kvinner med six-pack = treningsfreak, rigide matvaner, lav selvtillit, konstant urolige, lite sofa og chill. Anonymkode: a95a3...040 Skjønner hva du mener, men i mitt tilfelle levde jeg ikke sånn, eneste grunnen til at jeg hadde litt sixpack var at jeg hadde så lav fettprosent. Var mye sofa og chill, og jeg trener jo mer nå enn da. Har vurdert å sjekke stoffskifte siden jeg har gått opp såpass. Anonymkode: f79fc...e31
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #7 Skrevet 15. mai 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde tynn, definert modellkropp og fikk sjeldent en date nr to eller mye oppmerksomhet fra menn. Etter jeg begynte å trene og spise mer har jeg gått opp 8 kg, og plutselig ser menn mye mer på meg og jeg blir alltid spurt om en date nr 2. Kan dette være fordi jeg før ble sett på som uoppnåelig og at de ikke hadde sjans, eller er det rett og slett helt tilfeldig? Gir liksom ikke helt mening for meg 😅 8 kg gir synlig vektoppgang, er jo ikke bare muskler heller. Også fått kommentarer på vekten fra familien, så det synes. Anonymkode: f79fc...e31 Dette er sannsynligvis riktig. Men mulig du kanskje ser sunnere ut nå, er blidere og virker mer tilgjengelig etter du har begynt å trene?? Hilsen mann Anonymkode: 32f56...c5f 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #8 Skrevet 15. mai 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde tynn, definert modellkropp og fikk sjeldent en date nr to eller mye oppmerksomhet fra menn. Etter jeg begynte å trene og spise mer har jeg gått opp 8 kg, og plutselig ser menn mye mer på meg og jeg blir alltid spurt om en date nr 2. Kan dette være fordi jeg før ble sett på som uoppnåelig og at de ikke hadde sjans, eller er det rett og slett helt tilfeldig? Gir liksom ikke helt mening for meg 😅 8 kg gir synlig vektoppgang, er jo ikke bare muskler heller. Også fått kommentarer på vekten fra familien, så det synes. Anonymkode: f79fc...e31 Du var jo ikke uoppnåelig til date nr. 1? Det har nok mer med at du nå tar livet mer med ro, og kanskje viser en mer laid back side av deg. Anonymkode: a95a3...040 8
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #9 Skrevet 15. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du var jo ikke uoppnåelig til date nr. 1? Det har nok mer med at du nå tar livet mer med ro, og kanskje viser en mer laid back side av deg. Anonymkode: a95a3...040 Nei, det er nettopp det som gjør det litt rart. Får også mye blikk og menn som snur seg, også to fremmede menn som har smilt og sagt hei denne uka. Sånn var det ikke før. Men kanskje som han over skrev, så virker jeg mer avslappet. Anonymkode: f79fc...e31
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #10 Skrevet 15. mai 2020 Jeg liker ikke damer med for lav fettprosent. Tynne lår er iallefall ikke sexy. Jeg foretrekker damer med en bmi på 23-24 med former. Damer skal ikke være harde å ta på. Anonymkode: bf837...b5c 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #11 Skrevet 15. mai 2020 Liker best litt bollete piker. Tynne lår er ikke så lekkert. Anonymkode: de358...99b 4
Jeg er mann Skrevet 15. mai 2020 #12 Skrevet 15. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde tynn, definert modellkropp og fikk sjeldent en date nr to eller mye oppmerksomhet fra menn. Etter jeg begynte å trene og spise mer har jeg gått opp 8 kg, og plutselig ser menn mye mer på meg og jeg blir alltid spurt om en date nr 2. Kan dette være fordi jeg før ble sett på som uoppnåelig og at de ikke hadde sjans, eller er det rett og slett helt tilfeldig? Gir liksom ikke helt mening for meg 😅 8 kg gir synlig vektoppgang, er jo ikke bare muskler heller. Også fått kommentarer på vekten fra familien, så det synes. Anonymkode: f79fc...e31 Jeg tror nok ikke det er helt tilfeldig, og jeg tror heller ikke at du ble sett på som uoppnåelig. Jeg tror det kommer av at du faktisk er mye mer attraktiv nå enn det du var før. Den fremstillingen som moteverden og media har når det gjelder hva som er den perfekte kroppen er totalt på trynet, noen synes selvfølgelig det er vakkert og sexy, men de fleste vet at virkeligheten er ikke sånn. Det er så synd at presset mot media og moten gir så feil bilde av hvordan ting virkelig er. 10
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #13 Skrevet 15. mai 2020 Det er vel flere menn som liker kvinnelige former enn menn som liker veldig tynne modellformer. Vi damer synes kanskje modellkroppene er flottere enn det de fleste menn foretrekker å kose med og ta på. Hadde vært gøy om du kunne lagt ut bilder. Anonymkode: d225f...0fb 7
Rant Skrevet 15. mai 2020 #14 Skrevet 15. mai 2020 Jeg vet ikke. Kan jo være du var "for" tynn, slik at du så sykelig ut. 🤷♀️ Tror ikke en mann hadde gått glipp av en date nr. 2 fordi du var "uoppnåelig" - om dere var på første date, så var du jo ikke "uoppnåelig". 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #15 Skrevet 15. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kvinner med six-pack = treningsfreak, rigide matvaner, lav selvtillit, konstant urolige, lite sofa og chill. Anonymkode: a95a3...040 Søstera mi hadde sixpackog var langt fra din beskrivelse. Anonymkode: f3e95...378 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #16 Skrevet 15. mai 2020 Sixpack er vel heller ikke en typisk del av modellkroppen? Definerte magemuskler, javisst, men jeg kan ikke huske å ha sett spesielt mange supermodeller med faktisk sixpack. Anonymkode: 67d35...549 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #17 Skrevet 15. mai 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er vel flere menn som liker kvinnelige former enn menn som liker veldig tynne modellformer. Vi damer synes kanskje modellkroppene er flottere enn det de fleste menn foretrekker å kose med og ta på. Hadde vært gøy om du kunne lagt ut bilder. Anonymkode: d225f...0fb Jeg var ganske lik i kroppen som Emily Ratajkowski før vektoppgangen. Anonymkode: f79fc...e31
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #18 Skrevet 15. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er vel flere menn som liker kvinnelige former enn menn som liker veldig tynne modellformer. Vi damer synes kanskje modellkroppene er flottere enn det de fleste menn foretrekker å kose med og ta på. Hadde vært gøy om du kunne lagt ut bilder. Anonymkode: d225f...0fb Dette 👆🏻 Selv om vi kvinner gjerne vil være tynne og higer etter en modellkropp, merker jeg at mange menn gjerne vil ha litt mer å ta i. Selv har jeg litt ekstra på lår og rumpe, og mange menn er helt ville etter kroppen min. Anonymkode: 071c9...07c 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #19 Skrevet 15. mai 2020 Menn er veldig forskjellige. Han jeg er sammen med nå liker at jeg er tynnere enn exen hans, andre har foretrukket damer som har mer å ta i. Anonymkode: 91d1f...790
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #20 Skrevet 15. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde tynn, definert modellkropp og fikk sjeldent en date nr to eller mye oppmerksomhet fra menn. Etter jeg begynte å trene og spise mer har jeg gått opp 8 kg, og plutselig ser menn mye mer på meg og jeg blir alltid spurt om en date nr 2. Kan dette være fordi jeg før ble sett på som uoppnåelig og at de ikke hadde sjans, eller er det rett og slett helt tilfeldig? Gir liksom ikke helt mening for meg 😅 8 kg gir synlig vektoppgang, er jo ikke bare muskler heller. Også fått kommentarer på vekten fra familien, så det synes. Anonymkode: f79fc...e31 Jeg har fått skikkelig lår og rompe etter graviditeten og samboer sier at han er mer tent på meg nå enn før. Jeg vil helst trene og slanke meg for å få vekk litt lår og rompe. Det er nesten så han nekter meg det. Anonymkode: 43399...e21 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå