Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

20200515_113403.jpg

Anonymkode: 5d0f0...366

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har satt pris på å få fine bøker, spill, sølje til bunad, strikk og spiseutstyr :)

Anonymkode: a0ccc...dce

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er så kjedelig å handle inn så blir veldig glad for klær (større størrelser) og leker, og egentlig alt mulig praktisk som jeg kanskje ikke visste jeg trengte selv;) 

Når jeg var liten fikk jeg en sparebøsse i sølv av bestemor. Den har jeg ennå:) så den type ting ville jeg blitt glad for i gave til midt barn også. 

• Liker 1
Skrevet

Få noen til å strikke et teppe eller lignende til baby? Jeg kan love deg at strikkere er de som setter mest pris på strikketing. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den vordende mamma`n slår meg ned i skoa når det gjelder strikking og håndarbeid, og har strikket masse allerede, så det utgår. 

Sølje var et godt tips! Kanskje bunad til hun blir stor nok til å bruke det? Blir det dumt? De kan bytte den om de ikke liker den...
Bøker har jeg også tenkt på, men vet de allerede har kjøpt Den store sangboka og eventyrboka, og Min første bok (Ja, de har omtrent alt allerede :ler: ). 

Barneservise og bestikk - er det noe folk synes er nyttig? Husker mine fikk det, og serviset brukte jeg mye.

Anonymkode: 65181...658

Hva med en fin baby-/småbarnsbok? Jeg hadde også kjøpt inn masse bøker av typen "den store eventyrboka", "den store sangboka" o.l. men erfarte fort at sånne bøker ikke fenger før ettee en stund. Derimot fikk vi mange fine bøker i gave som babyen satte stor pris på i babytiden, feks sånne med lyd. Min var helt vill etter denne med fuglelyder 🙂

Anonymkode: 35630...a42

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med en fin baby-/småbarnsbok? Jeg hadde også kjøpt inn masse bøker av typen "den store eventyrboka", "den store sangboka" o.l. men erfarte fort at sånne bøker ikke fenger før ettee en stund. Derimot fikk vi mange fine bøker i gave som babyen satte stor pris på i babytiden, feks sånne med lyd. Min var helt vill etter denne med fuglelyder 🙂

Den boka har vår og. 2 år nå. 

Anonymkode: e5516...575

AnonymBruker
Skrevet

Ser du har fått mange gode tips her.

Du skriver de har alt, så da slår jeg et lite slag for at du gir itttt oppmerksomhet til mor i stede. Jeg fikk gavekort på massasje i babyshoweren min, og det er absolutt den beste gaven jeg har fått :)

Anonymkode: 62bc1...d6b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi fikk gulpekluter, håndklær og masse greier til stell. Vi hadde også kjøpt alt vi trengte, men en som har hatt barn før hadde litt lure greier i den pakken. Var også litt forskjellig til mor, salve og kompresser til brystene. Hehe. Først tenkte jeg kanskje at det var en litt underlig gave, men jaggu blir det brukt, så har vist seg å være helt supert 😄 alt blir brukt. 

Vi fikk også tøfler og morgenkåpe, som også blir brukt mye

Anonymkode: 43de3...7f7

Takk for tips :) Har tenkt i de baner selv også.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

20200515_113403.jpg

Anonymkode: 5d0f0...366

Den var kjempefin! Vet at Sprell har mye i bra kvalitet, så den her havner definitivt på lista. Tusen takk :) 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Diamant20 skrev:

Få noen til å strikke et teppe eller lignende til baby? Jeg kan love deg at strikkere er de som setter mest pris på strikketing. 

Det har oldemor sørget for ❤️

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ser du har fått mange gode tips her.

Du skriver de har alt, så da slår jeg et lite slag for at du gir itttt oppmerksomhet til mor i stede. Jeg fikk gavekort på massasje i babyshoweren min, og det er absolutt den beste gaven jeg har fått :)

Anonymkode: 62bc1...d6b

Takk, har faktisk tenkt på en liten "plei-deg-selv"-gave til mor :) 

Skrevet (endret)

Hva med abonnement på barnebøker som følger alderen til barnet? Og obos medlemskap

https://www.goboken.no/ er flere av mine venninner som er småbarnsmødre fornøyd med

Endret av altflyter
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, altflyter skrev:

Hva med abonnement på barnebøker som følger alderen til barnet? Og obos medlemskap

Åh, det var en god idé! Det hadde jeg satt skikkelig pris på 😊

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, altflyter skrev:

https://www.goboken.no/ er flere av mine venninner som er småbarnsmødre fornøyd med

Takk for fint tips :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville spurt de. Her har vi fått masse unødvendig av svigers, prøver å si ifra, men de fortsetter å kjøpe ting og klær som aldri blir brukt. Vi fikk 10 000,- til vogn, det satt vi pris på. Kan du gi noe slikt? 

Anonymkode: 463b0...49c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi venter nummer to nå og ønsker oss enten penger i fond eller ting fra denne butikken: https://smaspor.no

Mange nydelige, bærekraftige og holdbare leker der. 

Anonymkode: 7d9c8...5f0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ville spurt de. Her har vi fått masse unødvendig av svigers, prøver å si ifra, men de fortsetter å kjøpe ting og klær som aldri blir brukt. Vi fikk 10 000,- til vogn, det satt vi pris på. Kan du gi noe slikt? 

Får også masse klær og sånt for hvert barn som kun blir brukt den ene gangen. Når man har 40+ bodyer i de minste str trenger man virkelig ikke flere. Kan legge til at jeg kanskje har kjøpt 10 av dem selv, resten er gaver etter 2 barn. 

Anonymkode: 0cdb9...924

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med Tripp trapp stol? Vi elsker vår. Du finner pent brukte stoler på Finn. 

Eller de pene figurene fra willow three?

Ellers bæremeis, bæresjal, bøker, duplo, togbane fra brio, schleis dyr, heldekkende smekke, barneservise, sølvbestikk, sølvsmykker osv 

Anonymkode: 026f2...e49

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med Tripp trapp stol? Vi elsker vår. Du finner pent brukte stoler på Finn. 

Ellers bæremeis, bæresjal, bøker, duplo, togbane fra brio, schleis dyr, heldekkende smekke, barneservise, sølvbestikk, sølvsmykker osv 

Anonymkode: 026f2...e49

Alt dette kan de ha kjøpt inn selv, derfor bør ts spørre og ikke bare dukke opp med noe. 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde aldri kjøpt en slik figur uten å være sikker på at mottaker liker den ... stilen. Den er virkelig ikke for alle. 

Anonymkode: 7d9c8...5f0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...