Gjest (mi)rakel Skrevet 26. juni 2005 #1 Del Skrevet 26. juni 2005 noen der ute som har erfaring med sæddonor på volvat med.senter? ventetid, service, "vinnerlykke"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 26. juni 2005 #2 Del Skrevet 26. juni 2005 Er du sikker på at de tilbyr behandling med donor? Står ingenting om dette på nettsidene deres www.volvat.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 29. juni 2005 #3 Del Skrevet 29. juni 2005 Tror nok at om du skal ha AID (donor inseminasjon) så må du til offentlig sykehus. Så langt jeg vet tilbyr ingen av de private klinikkene i østlandsområdet dette. Ventetid for annen behandling er så godt som ingen ting. Resultatmessig ligger Volvat og Omnia ganske så likt med Riksen og andre offentlige tilbud. Jeg kjenner ikke til servicen på Volvat med de jeg kjenner som har gått der er fornøyd. Selv bruker jeg fertilitetsklinikken på Omnia (RødeKorsklinikken) og er suverent fornøyd med oppfølgingen vi får der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hannah2 Skrevet 30. juni 2005 #4 Del Skrevet 30. juni 2005 Er vel bare Riksen og Haugesund samt Tromsø som tilbyr donor såvidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå