Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke har vi barn, ikke har vi mange venner å være med heller(de fleste har barn) og det er meldt dårlig vær. Er det teit om vi ikke feirer på søndag? At vi tar en tur med hunden og bare er hjemme, eller fortsetter oppussingen i kjelleren?

Anonymkode: f6fae...837

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Villfisker
Skrevet

Nei, det er skjønt. Det burde vært sånn feiringen foregikk hvert år. En fridag der alle kunne slappe av og gjøre det de egentlig hadde lyst til.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Villfisker said:

Nei, det er skjønt. Det burde vært sånn feiringen foregikk hvert år. En fridag der alle kunne slappe av og gjøre det de egentlig hadde lyst til.

En fridag der man kan slappe av - har vi ikke det rimelig ofte allerede da? Jeg kaller det for lørdag.

Anonymkode: b2cee...434

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Sånn feirer vi hvert år.  Har hund og prioriterer å være sammen med hunden på alle fridager, vi takker alltid nei til helge og dagsarrangementer hvor vi ikke kan ha hunden med. Da er det enklest å pakke litt god lunsj og flagg og dra til fjells.  

Anonymkode: df214...359

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS, hvis det er teit å ha en hjemmedag på 17. mai, så er vi fler teitinger. 😉 Pleier å ha en rolig feiring uansett, så det blir bare enda roligere i år.

Selv om samfunnet har blitt åpnet opp litt så er det fortsatt smittevernhensyn å ta, så for å unngå evt. folketrengsel kommer jeg selv til å være hjemme og pusle i huset. Det blir sikkert en god middag og flagg på balkongen, da. :flagg:

Anonymkode: 9553f...cc4

• Liker 3
Skrevet (endret)

Tror det blir helt nydelig. Rolig uten stress, skal ikke ut døren, alle kommer hit (vi skal ha frokost og middag) og bunaden er uansett for stor 🙃

Det skal sies at det snør som et uvær ute så ingenting annet frister. Selv om 17 mai ellers er favorittdagen min 🥰

Gjør akkurat slik dere føler for. Ta med et flagg i sekken og kos dere ❤️

Endret av addict
  • Liker 1
Gjest Villfisker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En fridag der man kan slappe av - har vi ikke det rimelig ofte allerede da? Jeg kaller det for lørdag.

Anonymkode: b2cee...434

Ok, men her snakker du til en som virkelig hater 17 mai mer enn noen annen dag resten av året.

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg hadde droppa oppussingen og bare slapp av laget litt bedre mat og kost meg, og gått tur med hunden(hvis jeg hadde hatt det.) 
Har to barn som spiller i korps, så her er det ikke rolig. 
Så nyt dagen og bruk den slik du vil med god samvittighet 😊

Anonymkode: c846b...c38

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å bare være hjemme og slappe av i koseklær høres ut som en drøm. Men her må en pynte seg og feire med familien som vanlig.

Anonymkode: a5051...53a

AnonymBruker
Skrevet

Skal se på kommunens og by-kommunens nettsider på live-streamen, litt på TV. Ut klokken ett på verandaen om det ikke snør, for å se helikopterne og "synge nasjonalsangen" (vi gjør nok ikke det) 😛 Og så på restaurant å spise på kvelden. Det er vel foreløpig program har jeg fått med meg.

Anonymkode: 8f107...887

AnonymBruker
Skrevet

Må da være helt lov å ikke feire, men jeg ville droppet støyende oppussing. 

Anonymkode: 9e070...e77

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det å feire 17.mai uten barn er helt normalt. Dagen er IKKE for barn, men for NORGE!! Jeg for min del skal dra til byen som jeg pleier. Det digitale maset for tiden driter jeg i. Enkelte dager sitter man ikke inne! Men meg om det. 

Anonymkode: f8196...821

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det er rart, men vi velger å feire. Kan jo feire 17. Mai selv om man ikke har barn. Vi har invitert 2 stk som vi skal grille med. Så det bkir kaker, is og grillmat hos oss i år :)

Anonymkode: e6b80...e7e

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke har vi barn, ikke har vi mange venner å være med heller(de fleste har barn) og det er meldt dårlig vær. Er det teit om vi ikke feirer på søndag? At vi tar en tur med hunden og bare er hjemme, eller fortsetter oppussingen i kjelleren?

Nei. Ikke teit

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal bli deilig 😍😍😍 aldri likt 17 mai. 

Anonymkode: 61d3f...e71

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri feiret denne dagen jeg. Enten har jeg vært langt vekk på skautur, eller sittet hjemme og nerdet 😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal jobbe, møte 10-15 venner og drikke og kanskje ut å spise.  Blir ikke så annerledes for min del, blir bare ikke noe borgertog å se.

Anonymkode: 6bbb6...8bc

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du feirer som du vil. Jeg skal på jobb,  og etter jobb skal vi enten grille eller steke i panna. Må se ann været. Så blir det dessert. Blir feiring uansett, selv om den blir annerledes. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tro 17.mai i år blir beste feiringen sålangt...

Anonymkode: 24ca5...eae

• Liker 4
Skrevet

Jeg er veldig glad i Nasjonaldagen vår, men vurderer å droppe hele feiringen i år. Det blir liksom helt feil, som å feire jul uten juletre, pakker og julemat. Feiring er knyttet sterkt mot tradisjon, og uten tradisjon blir det bare rart.... Hadde det ikke vært for drittværet hadde jeg pakka på sykkelen og kjørt meg en tur i år. 

Gleder meg til vi kan feire normalt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...