AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #1 Skrevet 15. mai 2020 Jeg og min kjære skal gifte oss i sommer, og det gleder meg meg til (selv om festen blir litt annerledes enn planlagt). Vi skal ta bilder hos en flink fotograf, men jeg er så nervøs for bildene. På de andre bildene er brudene så pene og tynne og nydelige. Jeg er redd for at jeg bare kommer til å se ut som en klump og ikke bli noe fin i det hele tatt siden jeg ikke er like tynn og pen som dem. Jeg har funnet en brudekjole jeg liker godt, den er min stil, men ikke sånn som «alle» har. Er det noen som har tips til å overkomme frykten for å være en stygg brud? Anonymkode: e97fc...8a1 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #2 Skrevet 15. mai 2020 Kvinnelig logikk på sitt beste 🙄 Når jeg leser slike tråder takker jeg at jeg vant kromosom lotteriet og ble mann. Hvis noen misliker bilder av deg så er det vel deres problem? Hvis vi nå skal se bort fra det rasjonelle så tenk på hva du egentlig er redd for? Hva er viktigst for deg denne dagen? Du skriver at du har valgt en brudekjole du liker godt (=føler deg komfortabel med) men ikke sånn som "alle har. Så da har du allerede en av de viktigste komponentene for å fremstå godt på et bilde - hadde du valgt noe alle har (=kjedelig) men som du ikke har et forhold til eller føler deg komfortabel med så ville du følt deg keitete og det ville syntes på bildene. En annen ting er at dere har skaffet dere en proff fotograf. En slik dame eller fyr vet at deres jobb er å ta mest mulig minneverdige bilder under hele seansen - det har med deres profesjonalitet å gjøre. På rent praktisk side - tar de bilder som ser objektivt dårlig ut så vil antall oppdrag han/hun får skrumpe inn. Anonymkode: 1a189...bea 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #3 Skrevet 15. mai 2020 Jeg veide mange kilo mer når jeg giftet meg enn jeg gjør nå. Følte meg ikke pen eller fin. Skiftet til og med kjole til middagen fordi jeg følte meg tjukk. Når jeg ser tilbake på bildene nå, mange år senere så syns jeg at jeg så helt fantastisk ut. Veldig mange kvinner sliter med selvbildet. Det andre ser er en nydelig kvinne, det du ser er en klump. Ikke logisk, men sånn er det. Anonymkode: a4d18...927 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #4 Skrevet 15. mai 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinnelig logikk på sitt beste 🙄 Når jeg leser slike tråder takker jeg at jeg vant kromosom lotteriet og ble mann. Hvis noen misliker bilder av deg så er det vel deres problem? Hvis vi nå skal se bort fra det rasjonelle så tenk på hva du egentlig er redd for? Hva er viktigst for deg denne dagen? Du skriver at du har valgt en brudekjole du liker godt (=føler deg komfortabel med) men ikke sånn som "alle har. Så da har du allerede en av de viktigste komponentene for å fremstå godt på et bilde - hadde du valgt noe alle har (=kjedelig) men som du ikke har et forhold til eller føler deg komfortabel med så ville du følt deg keitete og det ville syntes på bildene. En annen ting er at dere har skaffet dere en proff fotograf. En slik dame eller fyr vet at deres jobb er å ta mest mulig minneverdige bilder under hele seansen - det har med deres profesjonalitet å gjøre. På rent praktisk side - tar de bilder som ser objektivt dårlig ut så vil antall oppdrag han/hun får skrumpe inn. Anonymkode: 1a189...bea Dette er ikke logikk, det er følelser. Anonymkode: e97fc...8a1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå