Gå til innhold

Er det vondt å ta koronatesten?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vet hvor mange som har blitt testa.

Anonymkode: dfcf3...dbb

Hvorfor er du overrasket da?? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Hvorfor er du overrasket da?? 

Fordi det er over 5 mill mennesker i Norge vel. Svært få av disse henger på kg. Hva mer lurer du på?

Skrevet

Fordi det er over 5 mill mennesker i Norge vel. Svært få av disse henger på kg. Hva mer lurer du på?

Jeg lurer ikke på noe som helst? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Jeg lurer ikke på noe som helst? 

Ok, trodde feil.

Skrevet

Ok, trodde feil.

Ok

Takk for en rar dialog 😆

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ubehagelig er det. Den i nesen skal snurres i 10 sekunder når den er på riktig plass. Da kan tårene renne og det svir i nesen.. men det er ikke smertefullt. 

Anonymkode: fc4fe...be4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, SoWhat? skrev:

Ok

Takk for en rar dialog 😆

Bare hyggelig. Mange kverulanter på kg, trodde du var en av dem.

Skrevet (endret)

Jeg har ikke blitt testet. Sikkert ubehagelig, men ikke noe å være redd for. For noen år siden ved mistanke om at noe var galt fikk jeg en slags q-tip stukket inn i min penis. På forhånd hadde jeg blitt fortalt hvor jævlig dette var. Legen ba meg bare ta et par skikkelig tak, runke tak. For å få væske langt frem i urinrøret så han ikke trengte å føre den langt inn. Det var fort gjort uten smerte og det viste seg at jeg bare hadde hatt blærekatar. Ingenting å bekymre seg for. . 

Endret av Bombibit
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare hyggelig. Mange kverulanter på kg, trodde du var en av dem.

Noen har beskyldt meg for å være. Kanskje jeg har vært det et par ganger. Liker ikke å være det da. Men normalt er jeg ikke det nei

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Noen har beskyldt meg for å være. Kanskje jeg har vært det et par ganger. Liker ikke å være det da. Men normalt er jeg ikke det nei

Jeg tolket det feil, så jeg beklager. Det var ikke meningen å være frekk.

Skrevet

Jeg tolket det feil, så jeg beklager. Det var ikke meningen å være frekk.

Oppfattet deg ikke som frekk. Alt ok 🙂

AnonymBruker
Skrevet

https://www.nrk.no/norge/fhi-vil-bruke-spytt-til-a-teste-for-korona-1.15026219

God nyhet hvis dette fungerer. Det er jo dumt hvis mange kvier seg for å ta testen pga smerter. Og denne testen kan også bli enklere å gjennomføre. Ellers litt morsomt å lese tråden, der noen forteller at de har smerter og sterkt ubehag, mens andre sier nei det har du ikke, for det hadde ikke jeg. Folk er forskjellige, og de som tester likeså. Her snakker noen om snurring i nesen i ti sekunder, mens flere videoer jeg har sett av testing varer et par sekunder. Så det er helt åpenbart store forskjeller i hvordan helsepersonellet utfører testen også. 

Anonymkode: cda75...65a

• Liker 1
  • Opprett ny...