Gå til innhold

Er det vondt å ta koronatesten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og hva slags smerte er det egentlig?

Anonymkode: 7dbab...877

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en lang Q-tips langt opp nesen og en Q-tips langt inn ved drøvelen i halsen. Ubehagelig!!!

Anonymkode: 47378...647

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk en lang Q-tips langt opp nesen og en Q-tips langt inn ved drøvelen i halsen. Ubehagelig!!!

Det takler man. 

Anonymkode: 9b1b0...3fc

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke vondt.

Anonymkode: 29ca5...0bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ekkelt ja. Men må man, så må man, en tidligere kollega sa det føltes som å bli gravd på hjernen.

Anonymkode: 63c9e...bf7

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

en tidligere kollega sa det føltes som å bli gravd på hjernen.

Hun må være en medisinsk sensasjon.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Bombibit skrev:

Aner ikke hvordan sånn testing føles jeg, men det hørtes ikke godt ut. Hun overdrev nok ganske mye ja.

Anonymkode: 63c9e...bf7

• Liker 1
Skrevet

De fleste takler den i halsen greit, de brekker seg litt men det tåler man. Den i nesa skal rimelig langt inn og det er svært ubehagelig,  men direkte vondt er det ikke. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke vondt i det hele tatt. Det er bare litt ekkelt å bli pirket i nesen, men det hele er over på 3 sekunder så du rekker knapt å tenke på det før det er ferdig.

Anonymkode: d00c4...1a8

AnonymBruker
Skrevet

Ikke vondt, men ubehagelig. I nesa er litt som når du får brus i nesa, men det går mye fortere over. I halsen var det langt fra vondt, men jeg var litt redd for at det skulle trigge brekningsrefleksen, men det gjorde det ikke. Ganske ubehagelig, men det var over i samme sekund som dotten var ute.

Anonymkode: ec69e...ea9

AnonymBruker
Skrevet

Ikke vondt, bare litt ubehagelig en kort stund i nesa. Pust rolig og med munnen, vær så avspent i kroppen som mulig, så går det nok overraskende greit. Kunne absolutt ha gjort det igjen, og jeg var livredd på forhånd!

Anonymkode: e509e...f72

AnonymBruker
Skrevet

Litt ubehagelig, men ikke vondt. Resten av testene var heller ikke vonde i det hele tatt. Tok bare veldig lang tid å bli ferdig med alt 

Anonymkode: 021ab...e8d

• Liker 1
Skrevet

Nei, vondt gjorde det ikke, men ubehagelig med de q-tipsene i nesa og ned i halsen. Men virkelig ingenting å klage over. Ærlig talt. 

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke vondt, men ubehagelig. I nesa er litt som når du får brus i nesa, men det går mye fortere over. I halsen var det langt fra vondt, men jeg var litt redd for at det skulle trigge brekningsrefleksen, men det gjorde det ikke. Ganske ubehagelig, men det var over i samme sekund som dotten var ute.

Anonymkode: ec69e...ea9

Legen spurte meg om jeg brakk meg lett. "Neida, det går bra" svarte jeg. Og brakk meg tre ganger som bare det 😄

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, Bombibit skrev:

😆

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En skikkelig koronatest skal sveipes rundt flere sekunder langt bak i nesen. For meg føltes det ut som at set brant i hele nesen og bihulene. Det er noen som ikke syns det er så ubehagelig. Det er forskjellig.

Anonymkode: 7715d...0fa

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

En skikkelig koronatest skal sveipes rundt flere sekunder langt bak i nesen. For meg føltes det ut som at set brant i hele nesen og bihulene. Det er noen som ikke syns det er så ubehagelig. Det er forskjellig.

Anonymkode: 7715d...0fa

Tror nok alle som har testet seg har blitt testet på riktig måte du. Hallo

Og jeg tror ingen syns det IKKE er ubehagelig. Men vondt er det ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Interessant at så mange her har blitt testa allerede.

Anonymkode: dfcf3...dbb

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Interessant at så mange her har blitt testa allerede.

Det er nok veldig mange flere som er blitt det! Hvor mange trodde du var blitt testet? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Det er nok veldig mange flere som er blitt det! Hvor mange trodde du var blitt testet? 

Jeg vet hvor mange som har blitt testa.

• Opprett ny...