AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #1 Skrevet 15. mai 2020 Er det greit med laser og to veiskjørefelt? Er ikke dette ganske farlig for bilister? Når bilfører da først oppdager laser kan de jo kjøre fortere eller kjøre på en annen bil i kjørefeltet. Dette skjer vel kanskje sjeldent men det kan skje. Jeg har selv nesten kræsjet fordi jeg kun stirret på laseren langs veien en gang. Gikk heldigvis bra. Hva mener dere om dette? Kan jeg klage til politiet om laserkontroll ved en rundkjøring, toveiskjørefelt? Synes det er like farlig som laser på motorvei jeg. Anonymkode: 953e1...648
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #2 Skrevet 15. mai 2020 De kan vel stå en annen plass der det er tryggere for bilister om bilister tilfelle havner i sjokk? Anonymkode: 953e1...648
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #3 Skrevet 15. mai 2020 Havner i sjokk? Virkelig? I så fall bør du levere inn førerkortet. Anonymkode: b41b3...405 7
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #4 Skrevet 15. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har selv nesten kræsjet fordi jeg kun stirret på laseren langs veien en gang. Jeg mener nå at de som kommer med slike påstander ikke burde ha lappen. Det er ikke laseren som er problemet her, det er sjåføren. Selvfølgelig skal politiet kunne kontrollere hvor de vil, alle som kjører bil burde ha evnen til å tilpasse seg omgivelsene - også at det skulle stå en politibil der. Laseren er ikke farlig om man ikke gjør noe galt, og hvis laseren i seg selv fører til at noen kjører fortere, eller kolliderer, så er det egentlig like greit å få luket ut de sjåførene med en gang. Og da er det jo greit, fordi politiet står allerede der Anonymkode: 955ca...511 5
Zzyzx Skrevet 15. mai 2020 #5 Skrevet 15. mai 2020 Hvorfor stirrer du på laseren? Hvis du synes det er vanskelig å holde fokus på kjøringen sånn generelt, så er løsningen uansett ikke å legge restriksjoner på hvor politiet skal holde sine kontroller. Det er bare ansvarsfraskrivelse. 2
tdm900 Skrevet 15. mai 2020 #6 Skrevet 15. mai 2020 Mange som mener de ser politi stå med laser, men det er kikkert. For å se på lang avstand om fører har på belte eller holder mobiltlf. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #7 Skrevet 15. mai 2020 Haha, for et utrolig tussete argument!! Høres ut som når guttungen prøver å komme opp med argument på hvorfor man ikke skal komme inn på rommet uten å banke på...han ligger der og runker 24/7, men sier ting som "du kan skremme meg sånn at jeg mister mobilen og skjermen knuser". Jada. Anonymkode: d70bf...6d9 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #8 Skrevet 15. mai 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, for et utrolig tussete argument!! Høres ut som når guttungen prøver å komme opp med argument på hvorfor man ikke skal komme inn på rommet uten å banke på...han ligger der og runker 24/7, men sier ting som "du kan skremme meg sånn at jeg mister mobilen og skjermen knuser". Jada. Anonymkode: d70bf...6d9 😂😂 Anonymkode: d06ad...75b 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #9 Skrevet 15. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: De kan vel stå en annen plass der det er tryggere for bilister om bilister tilfelle havner i sjokk? Anonymkode: 953e1...648 Havne i sjokk på grunn av kontroll? Da bør man kanskje revurdere sine evner som sjåfør. Anonymkode: 87275...187 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå