Gå til innhold

Hvordan kan jeg som jente kurere blue balls?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har egt aldri skjønt nøyaktig hva det er. Har noen en bra forklaring? Og hvordan kan jeg som jente «kurere» det? En fyr sa til meg at jeg kurerte det igår, men forstår ikke helt hva det betyr.

Anonymkode: 34b73...312

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå å legg deg, kamerat. Du lurer ingen!

Anonymkode: 90188...3cb

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

evakulering 💦

Anonymkode: fea93...799

Skrevet (endret)

Blue balls-symptomet oppstår fordi blod bygger seg opp i testiklene under opphisselse, noe som får dem til å verke hvis menn forblir opphisset for lenge. Selv om blå baller kan være ubehagelige, varer de vanligvis ikke lenge. Og de blir ikke blå, men endrer litt farge pga blodet... Det er iallefall ikke farlig, etter utløsning blir alt normalt igjen😊

Blue balls-symptomet gjelder ikke bare for menn... Kvinner kan oppleve vasocongestion (blodopphopning), som også refererer til kvinner som "Blue vagina"...som også kan skje når blodstrømmen til vaginaen over lengre tids seksuell opphisselse. Det kan føre til smerter eller tyngde rundt klitoris og vulva. Denne følelsen vil passere når blodstrømmen går tilbake til det normale, enten etter orgasme eller når opphissingen avtar....

Altså er Blue balls og Blue vagina er ganske like... hvordan det kjennes ut for kvinner er jeg litt usikker på? Men de som har en del seksuell aktivitet eller onani slipper å få det, og ha for mye Blue balls kan føre til impotens over tid... Så det er derfor viktig for menn å få utløsning, når man først har fått ereksjon🙄

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har opplevd fenomenet blue balls eller ballespreng noen ganger, og i de verste tilfellene så er det så vondt at man nesten ikke klarer å røre seg. I de ekstreme tilfellene er det best å ordne opp selv, fordi det er så ømt og smertefullt at man orker ikke tanken på at noen eller noe skal komme borti ballene.

Skrevet

Synes det er merkelig at noen menn lar det går så langt at ballene verker før de tømmer seg. 

Skrevet
5 minutter siden, Hanako skrev:

Synes det er merkelig at noen menn lar det går så langt at ballene verker før de tømmer seg. 

Man kan ikke bare tømme hele tiden eller. 

Skrevet

Aldri opplevd. Høres helt merkelig ut. 

Skrevet
58 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Nei nei, men det må vel på et tindspunkt være mulig å gå på do.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Hanako skrev:

Nei nei, men det må vel på et tindspunkt være mulig å gå på do.

Delikat. 

Anonymkode: cb946...2af

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, norw skrev:

Aldri opplevd. Høres helt merkelig ut. 

ha ha ha ha..... har aldri opplevd det selv heller. Men trodde i denne tråden at dette var et eller annet "slang" for noe en kvinne kunne gjøre ovenfor menn for å forbedre noe på en eller annen måte. Men svaret har ikke kommet helt fremt i denne tråden ser jeg :) Ingen som klarer å definere hva dette egentlig dreier seg om ?

Anonymkode: 10726...62c

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Det er jo bare å tilkalle din beste kjæreste det :) Høyrehånden. Nekter å tro at det fylles så raskt opp at det ikke lar seg gjøre :) Da er du et medisinsk under :)  Kom igjen noen da for pokker! Forklar "billedbruken" her for det er jo akkurat hva dette er, hva en kvinne kan gjøre, et slags "slang" for en tilstand eller noe i den dur. Eller la hele tråden dø, fordi ingen vet hva det dreier seg om, det var bare en som fant på dette i fylla.

Anonymkode: 10726...62c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Trodde dette var noe alle menn opplevde egentlig? Om de f.eks er med en jente som er en tease og bare nesten har sex med dem. 😅 Jeg skal innrømme at jeg er skyldig i det her, ikke med vilje da. Jeg visste ikke så mye om dette fenomenet ganske lenge.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blue balls er veldig ubehagelig, så det som fungerer er å få en orgasme. Hvordan du kan hjelpe er opp til deg, runke han, suge han eller la han komme inni deg. 

Anonymkode: 282e9...db2

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Hanako skrev:

Helt enig🤣jeg kan ikke fatte det

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trodde dette var noe alle menn opplevde egentlig? Om de f.eks er med en jente som er en tease og bare nesten har sex med dem. 😅 Jeg skal innrømme at jeg er skyldig i det her, ikke med vilje da. Jeg visste ikke så mye om dette fenomenet ganske lenge.. 

Jeg har i hvert fall aldri opplevd dette. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...