AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #1 Skrevet 15. mai 2020 Nylig blitt kjent med di jente i nabolaget, og hun virker veldig hyggelig og tok kontakt med meg å la meg til på Facebook for en god stund tilbake. Først nå har jeg tatt kontakt med hun. Har hatt lyst lenge, men tida har bare gått. Vi hadde en avtale sist uke, jeg utsatte avtalen en time. Da kunne ikke. Greit det. Så inviterer jeg på nytt og spør om en annen dag som passer for hun resten av uka. Nei da kunne hun heller ikke, og vi avtalte over helgen, denne tirsdagen. Tror dere ikke hun avbrøt avtalen og beklaga seg å sa hun ikke kunne. Jeg sa det var ok og at vi kan ta det en annen gang da. Så prøver jeg på ny å invitere meg hjem til hun, eller avtale en ny dag. Altså herregud for et styr, da kunne hun ikke og vi måtte ta det nok en gang på ny. Inviterer jo ikke til noe treff, kjenner hva søren er det hun driver med?? Her kommer hun, legger meg til på Facebook, og jeg vet hun ikke har så mange rundt seg hun heller så gjør hun dette. Er ikke mulig at hun tar igjen pga jeg utsatte timen? Eller var sen med å ts kontakt med hun? Isåfall helt idiotisk. Anonymkode: 8898f...a64
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #2 Skrevet 15. mai 2020 Ei jente skulle det stå. Ts Anonymkode: 8898f...a64
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #3 Skrevet 15. mai 2020 Du leiket deg viktig på første møtet og ødela alt Anonymkode: bf28a...70f
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #4 Skrevet 15. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du leiket deg viktig på første møtet og ødela alt Anonymkode: bf28a...70f Godt mulig. Men hadde hun ikke vært vanskelig så hadde hun ikke holdt på sånn videre! Da tar hun bare igjen eller ble sur og ikke vil treffes etter dette. Tidene vil vise Anonymkode: 8898f...a64
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #5 Skrevet 15. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Godt mulig. Men hadde hun ikke vært vanskelig så hadde hun ikke holdt på sånn videre! Da tar hun bare igjen eller ble sur og ikke vil treffes etter dette. Tidene vil vise Anonymkode: 8898f...a64 Tiden. Ts Anonymkode: 8898f...a64
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #6 Skrevet 15. mai 2020 Vi jenter er sånn at når en avtale blir brutt på den måten der så føler vi oss mindre viktige. Selv en liten time. Du skriver også at det tok tid før du svarte henne når hun kontaktet deg på Facebook. Hadde jeg vært i hennes sko hadde jeg tenkt som dette: du gadd ikke svare når jeg tok kontakt. Først en tid senere svarer du, sikkert fordi du kjedet deg/hun du holdt på med dumpet deg, dvs først nå er jeg bra nok. Så skal vi endelig møtes. Jeg pynter meg og har gledet meg hele dagen. Når det begynner å nærme seg tar du kontakt og utsetter. Jeg hadde følt meg mindre viktig ja, og ikke orket mer av deg. Det andre du skriver, om at dere har avtalt men at hun avlyste er selfølgelig teit av henne og ikke noe jeg hadde gjort. Jeg hadde blokkert deg etter at du utsatte første møte. Anonymkode: 49f8b...967 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #7 Skrevet 15. mai 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi jenter er sånn at når en avtale blir brutt på den måten der så føler vi oss mindre viktige. Selv en liten time. Du skriver også at det tok tid før du svarte henne når hun kontaktet deg på Facebook. Hadde jeg vært i hennes sko hadde jeg tenkt som dette: du gadd ikke svare når jeg tok kontakt. Først en tid senere svarer du, sikkert fordi du kjedet deg/hun du holdt på med dumpet deg, dvs først nå er jeg bra nok. Så skal vi endelig møtes. Jeg pynter meg og har gledet meg hele dagen. Når det begynner å nærme seg tar du kontakt og utsetter. Jeg hadde følt meg mindre viktig ja, og ikke orket mer av deg. Det andre du skriver, om at dere har avtalt men at hun avlyste er selfølgelig teit av henne og ikke noe jeg hadde gjort. Jeg hadde blokkert deg etter at du utsatte første møte. Anonymkode: 49f8b...967 Da har jeg enten formulert meg feil, eller du har missforstått. 1. Hun tok ikke initiativ eller kontakt med meg. La meg til på Facebook ja. Og vi pratet om å gå tur osv. Men hun har aldri vist noe initiativ hun heller eller invitert. 2. Jeg utsatte timen ja, og burde nok ikke gjort det. Men hva gjør hun igjen? Jo avlyser og sier nei til treff ørtenvis av ganger. Anonymkode: 8898f...a64
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #8 Skrevet 15. mai 2020 Og jeg utsatte timen, jeg avlyste ikke. Men jeg kan forstå poenget ditt Anonymkode: 8898f...a64
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #9 Skrevet 15. mai 2020 Det er ikke godt å si hva hun tenker. Jeg er selv en dame som ikke ville tenkt det verste om en avtale blir utsatt en time. Hvor lenge før avtalen ga du beskjed? Dersom det var rett før, kan jeg skjønne at hun reagerer. Det er mulig at hun er usikker på deg, og kanskje da er ekstra nervøs for å møte deg. Men det blir dumt at du spør henne mange ganger for å lage ny avtale, og hun bare avslår. Synes du skal gjøre et siste støt med en melding: "Hei, jeg vil gjerne møte deg en dag, men har forstått det sånn at du er ganske travel, så forslagene mine har ikke passet. Da foreslår jeg at du kan gi meg et par tidspunkt som passer for deg, og så kan vi prøve å gjøre en avtale ut av det? Håper du fortsatt har lyst, men hvis du har ombestemt deg respekterer jeg selvsagt det. " Anonymkode: 9877c...789 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #10 Skrevet 15. mai 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Tiden. Ts Anonymkode: 8898f...a64 Det var rette ræva som feis.. Du vet det finnes et ord som heter henne? Anonymkode: 3f3d9...23a
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #11 Skrevet 15. mai 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var rette ræva som feis.. Du vet det finnes et ord som heter henne? Anonymkode: 3f3d9...23a Hallooo, det var seg selv TS rettet på! 😂 Anonymkode: dec56...670 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå