Hilde Skrevet 26. juni 2005 #1 Skrevet 26. juni 2005 Har funnet veldig billige flybilletter på skytours.no, så billige at jeg blir skeptisk.. I tillegg finner jeg ikke adresse eller telefonnummer på siden, så jeg vet ikke om jeg tør stole på de. Noen med erfaringer?
Gjest Aloha Skrevet 27. juni 2005 #2 Skrevet 27. juni 2005 Har aldri hørt om de. Men en lur regel kan vel være å sjekke om de er medlem av Reisegarantifondet? Da skal det stå et merke/logo et sted på siden, det pleier det iallfall, tror jeg. Ellers virker det jo litt mistenkelig hvis man ikke kan få tak i de pr telefon? Kan jo hende man trenger ytterligere hjelp med bestillingen og ikke får fikset det selv.
Hilde Skrevet 27. juni 2005 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2005 Jeg tok sjansen, har bestilt, og fikk bekreftelse på mail med en gang. Der står det også et telefonnummer. Satser på at det går bra.
Gjest Violetta Skrevet 27. juni 2005 #4 Skrevet 27. juni 2005 Jeg tok sjansen, har bestilt, og fikk bekreftelse på mail med en gang. Der står det også et telefonnummer. Satser på at det går bra. Kan ikke du gi en tilbakemelding om hvordan det gikk når du vet det, og om du er fornøyd? Billige billetter er jo aldri feil.
Hilde Skrevet 27. juni 2005 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2005 Det skal jeg gjøre! Skal reise i helgen, så legger igjen rapport på mandag.
Hilde Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2005 Ny oppdatering; e-ticket kom i mailboksen i dag, og beskjed med at jeg skal gå i skranken hos sas og få utstedt billetter. Ser bra ut foreløpig!
Gjest Gjestegjest Skrevet 29. juni 2005 #7 Skrevet 29. juni 2005 Hmmmm, kan jeg spørre hvor du skal og når du skal reise? Fant nemlig ingenting billig jeg...heller dyrt.
Hilde Skrevet 29. juni 2005 Forfatter #8 Skrevet 29. juni 2005 Jeg skal til københavn til helgen, fra 1-3 juli.
Hilde Skrevet 3. juli 2005 Forfatter #9 Skrevet 3. juli 2005 Alt gikk fint, ingen problemer noe sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå