Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet veldig billige flybilletter på skytours.no, så billige at jeg blir skeptisk.. I tillegg finner jeg ikke adresse eller telefonnummer på siden, så jeg vet ikke om jeg tør stole på de. Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Aloha
Skrevet

Har aldri hørt om de. Men en lur regel kan vel være å sjekke om de er medlem av Reisegarantifondet? Da skal det stå et merke/logo et sted på siden, det pleier det iallfall, tror jeg. Ellers virker det jo litt mistenkelig hvis man ikke kan få tak i de pr telefon? Kan jo hende man trenger ytterligere hjelp med bestillingen og ikke får fikset det selv.

Skrevet

Jeg tok sjansen, har bestilt, og fikk bekreftelse på mail med en gang. Der står det også et telefonnummer. Satser på at det går bra. :)

Gjest Violetta
Skrevet
Jeg tok sjansen, har bestilt, og fikk bekreftelse på mail med en gang. Der står det også et telefonnummer. Satser på at det går bra.  :)

Kan ikke du gi en tilbakemelding om hvordan det gikk når du vet det, og om du er fornøyd? Billige billetter er jo aldri feil. :wink:

Skrevet

Det skal jeg gjøre! Skal reise i helgen, så legger igjen rapport på mandag. :wink:

Skrevet

Ny oppdatering; e-ticket kom i mailboksen i dag, og beskjed med at jeg skal gå i skranken hos sas og få utstedt billetter. Ser bra ut foreløpig!

Gjest Gjestegjest
Skrevet

Hmmmm, kan jeg spørre hvor du skal og når du skal reise? Fant nemlig ingenting billig jeg...heller dyrt.

Skrevet

Jeg skal til københavn til helgen, fra 1-3 juli.

Skrevet

Alt gikk fint, ingen problemer noe sted.

Gjest Violetta
Skrevet

Takk for rapport, det er notert. :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...