Byou Skrevet 14. mai 2020 #1 Del Skrevet 14. mai 2020 Jeg har sett på diverse vibratorer en stund, og har funnet ut jeg ikke akkurat er typen til dildo variantene. Men synes ofte vibratorene har for lite "kraft" om det gir mening? Noen som har erfaringer med hva som er bra eller dårlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #2 Del Skrevet 14. mai 2020 Jeg og mannen er veldig fornøyd med en sånn we vibe-vibrator for par. Den gjør underverker både alene og sammen, og har mange forskjellige styrker, så den kan være verdt å teste ut Anonymkode: 0cdb4...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #3 Del Skrevet 14. mai 2020 9 minutter siden, Byou skrev: Jeg har sett på diverse vibratorer en stund, og har funnet ut jeg ikke akkurat er typen til dildo variantene. Men synes ofte vibratorene har for lite "kraft" om det gir mening? Noen som har erfaringer med hva som er bra eller dårlig? Det jeg helt klart kan anbefale deg er å kjøpe en womanizer samtidig som du bruker en dildo. Du konmer til å få orgasner du aldri visste om. Fikk e i postkassa igår og jeg kom på flekken uten dildo! Den er heeelt magisk. Men du må bare prøve deg frem da finner du riktig leketøy,:) Anonymkode: 0f19e...fe7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Byou Skrevet 19. mai 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 19. mai 2020 På 15.5.2020 den 1.02, AnonymBruker skrev: Det jeg helt klart kan anbefale deg er å kjøpe en womanizer samtidig som du bruker en dildo. Du konmer til å få orgasner du aldri visste om. Fikk e i postkassa igår og jeg kom på flekken uten dildo! Den er heeelt magisk. Men du må bare prøve deg frem da finner du riktig leketøy,:) Anonymkode: 0f19e...fe7 Ja men veldig dyrt å prøve seg frem🙈 haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #5 Del Skrevet 19. mai 2020 På 14.5.2020 den 23.55, AnonymBruker skrev: Jeg og mannen er veldig fornøyd med en sånn we vibe-vibrator for par. Den gjør underverker både alene og sammen, og har mange forskjellige styrker, så den kan være verdt å teste ut Anonymkode: 0cdb4...8d3 Second this. Jeg har et par forskjellige, men strekker meg ofte etter We-Viben! Anonymkode: 602d4...273 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 19. mai 2020 #6 Del Skrevet 19. mai 2020 Womanizer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #7 Del Skrevet 19. mai 2020 anbefaler elektrisk tannbørste 🤩 Anonymkode: 7e961...7fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #8 Del Skrevet 19. mai 2020 På 15.5.2020 den 1.02, AnonymBruker skrev: Det jeg helt klart kan anbefale deg er å kjøpe en womanizer samtidig som du bruker en dildo. Du konmer til å få orgasner du aldri visste om. Fikk e i postkassa igår og jeg kom på flekken uten dildo! Den er heeelt magisk. Men du må bare prøve deg frem da finner du riktig leketøy,:) Anonymkode: 0f19e...fe7 Hvordan kan du nesten garantere at hun får orgasmer som bare det? Jeg vet om flere som ikke synes stort om womanizer og den ligger bare i nattbordet og samler støv. Anonymkode: 19c48...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 19. mai 2020 #9 Del Skrevet 19. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan du nesten garantere at hun får orgasmer som bare det? Jeg vet om flere som ikke synes stort om womanizer og den ligger bare i nattbordet og samler støv. Anonymkode: 19c48...c6e Den reklameres med "orgasmegaranti" sååå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #10 Del Skrevet 19. mai 2020 1 time siden, pia mater skrev: Den reklameres med "orgasmegaranti" sååå Du mener jenter og kvinner med hevet hodet går inn på sexleketøybutikken og krever å få refundert pengene fordi de ikke fikk orgasme? Gilde hadde i sin tid knekklydgaranti på pølsene sine... Litt av noen garantier de gir Anonymkode: 19c48...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #11 Del Skrevet 19. mai 2020 Womanizer-en min samler støv i skuffa. Liker mye bedre vibratoren, en LeLo, men husker dessverre ikke mer hva den heter. Anonymkode: 3a413...df4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 19. mai 2020 #12 Del Skrevet 19. mai 2020 Mellom alle som anbefaler womanizer vil jeg bare si at det er den kanskje største skuffelsen jeg har vært borti i mitt liv. Sikkert mye på grunn av alt fuzzet rundt den. Jeg har ca 8-9 vibratorer jeg bytter på å bruke, og womanizeren ligger alltid nederst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 19. mai 2020 #13 Del Skrevet 19. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du mener jenter og kvinner med hevet hodet går inn på sexleketøybutikken og krever å få refundert pengene fordi de ikke fikk orgasme? Gilde hadde i sin tid knekklydgaranti på pølsene sine... Litt av noen garantier de gir Anonymkode: 19c48...c6e Netthandel?? Her jeg bor finnes det ikke engang butikker med sexleketøy. Og med den stive prisen på womanizer hadde jeg gjerne sendt den inn hvis jeg ikke hadde blitt fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå