Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette to trygge sider? Er det ekte produkter, får dere alt dere har bestilt, blir det faktisk sendt, er det god levering?

Anonymkode: c4812...2c4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker blivakker.no. Har alltid fått det jeg skal og rask levering. 
Men misliker nettsiden, den uoversiktelige handlekurven proppet full med kampanjer, og luretilbudene deres. Kjøpsprossessen er noe dritt, men selve handelen er vra.

Anonymkode: 11020...289

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bruker blivakker.no. Har alltid fått det jeg skal og rask levering. 
Men misliker nettsiden, den uoversiktelige handlekurven proppet full med kampanjer, og luretilbudene deres. Kjøpsprossessen er noe dritt, men selve handelen er vra.

Anonymkode: 11020...289

Oki takk for svar 🤩håper noen svarer på blush også

AnonymBruker
Skrevet

Har bestilt en del fra begge sidene opp gjennom årene. Aldri hatt noe problemer, har fått de produktene jeg har bestilt og produktene har virket som de skulle :)

Anonymkode: fbe96...994

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har bestilt en del fra begge sidene opp gjennom årene. Aldri hatt noe problemer, har fått de produktene jeg har bestilt og produktene har virket som de skulle :)

Anonymkode: fbe96...994

Ok, godt å høre! Tusen takk for svar!🤩

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde handlet på blush utelukkende basert på dette: https://www.dagbladet.no/kjendis/oppfordrer-til-boikott-av-mangemillionaer/71616824/amp

Anonymkode: dc415...22c

Ja, jeg boikotter blivakker av den grunn. Handlet nylig på blush for første gang, siden jeg fikk en rabattkode fra en annen nettbutikk. Er veldig fornøyd! Fikk det jeg skulle ha, og rask levering :) 

Anonymkode: bbc13...97e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Begge sider er bra, har ikke hatt noen problemer med noen av de. Men vil også oppfordre til boikott av Blivakker grunnet artikkelen ovenfor. 

Anonymkode: a1100...9ea

• Liker 4
Gjest kira87
Skrevet

Bruker Blush stadig vekk. Veldig fornøyd med produktene og leveringstiden (bor i Sandefjord, så benytter meg mest av hentepunktet) :) De er jo en del av Komplett-gruppen, så det hadde vært rart om de solgte utgåtte/falske varer. 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du handler billigklær enda du vet at barn ofte er involvert i produksjonen av  klærne?

Anonymkode: 47311...0e4

Enig i poenget du prøver å lage, men du vet, de dyre klærne blir produsert på tilsvarende fabrikker med tilsvarende arbeidere. Dyrt er dessverre ikke synonymt for rettferdig. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Men du handler billigklær enda du vet at barn ofte er involvert i produksjonen av  klærne?

Hva er det du babler om, og hvordan er det relevant for denne tråden?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begge sider er bra, har ikke hatt noen problemer med noen av de. Men vil også oppfordre til boikott av Blivakker grunnet artikkelen ovenfor. 

Anonymkode: a1100...9ea

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg boikotter blivakker av den grunn. Handlet nylig på blush for første gang, siden jeg fikk en rabattkode fra en annen nettbutikk. Er veldig fornøyd! Fikk det jeg skulle ha, og rask levering :) 

På 15.5.2020 den 1.42, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde handlet på blush utelukkende basert på dette: https://www.dagbladet.no/kjendis/oppfordrer-til-boikott-av-mangemillionaer/71616824/amp

Så dere boikotter alt og alle som har andre meninger enn dere selv?

Dere gjør research før dere handler i andre butikker også for å sjekke at eieren ikke mener noe annet enn deg? 

Anonymkode: af471...fcb

• Liker 4
Skrevet

Bruker mest blush.no jeg. Gode priser, en del kampanjer og varene kommer før du får sagt alfabetet 😄  og hver gang jeg har bestilt ligger det en lapp med rabattkode oppi esken, til neste gang jeg skal kjøpe. Det syns jeg er stas :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bør man dermed ikke boikotte noe som helst, fordi man uansett ikke kan være 100% perfekt? 

Anonymkode: c08a9...feb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Så dere boikotter alt og alle som har andre meninger enn dere selv?

Dere gjør research før dere handler i andre butikker også for å sjekke at eieren ikke mener noe annet enn deg? 

Anonymkode: af471...fcb

Kun ekstremister, som denne karen her :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...