AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #1 Skrevet 14. mai 2020 På toget. H e r r e g u d. Det eneste som nytter er nok å innføre bøtelegging med sivilkledde kontrollører, både på transportmidler og rundt omkring, og det har jeg sagt lenge. Det må svi litt om disse relativt tilbakestående menneskene skal skjønne noe. Anonymkode: f0c1f...eba 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #3 Skrevet 14. mai 2020 Jeg hadde faen ikke latt noen sitte ved siden av meg på buss/bane nå...hadde bedt de sette seg ett annet sted. Anonymkode: f207b...82d 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #4 Skrevet 14. mai 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde faen ikke latt noen sitte ved siden av meg på buss/bane nå...hadde bedt de sette seg ett annet sted. Anonymkode: f207b...82d Det var en mann som satt seg ytterst på en treseter, selv om det satt en mann innerst på samme treseteren og jeg satt ytterst på en toseter på andre siden, altså både han og jeg satt ytterst mot midtgangen. Vy har tydelig vist hvilke seter man ikke skal bruke, meeeen... 🤦♂️ Anonymkode: f0c1f...eba
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #5 Skrevet 14. mai 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var en mann som satt seg ytterst på en treseter, selv om det satt en mann innerst på samme treseteren og jeg satt ytterst på en toseter på andre siden, altså både han og jeg satt ytterst mot midtgangen. Vy har tydelig vist hvilke seter man ikke skal bruke, meeeen... 🤦♂️ Anonymkode: f0c1f...eba Du må sifra vettu. Anonymkode: f207b...82d
Anbefalte innlegg