Gjest Gjestus Skrevet 26. juni 2005 #1 Skrevet 26. juni 2005 Hei. Har Norton Virus Control på maskina mi, har hatt det i flere år. De siste månedene får jeg hele tiden beskjed (blå boks popper opp på skjermen)om at det må oppdateres, og jeg bes kople meg til internett for ved å trykke OK. Gjør dette og det ser ut til at alt går som det skal (får beskjed om at det installeres på maskinen). Men så kommer meldingen igjen, kan få 10-20 slike meldinger pr dag. Ganske irriterende, for det stopper spill o.l. om jeg holder på med dette og sender meg ut på skrivebordet for å svare på meldingen. Dette er vanvittig irriterende! Noen som har vært borti lignende? (Lurer på om det begynte etter at jeg fikk ny autentiseringsnøkkel og installerte på nytt fordi den første prøvetiden var over).
Gjest Gjestus Skrevet 26. juni 2005 #2 Skrevet 26. juni 2005 Og det skulle selvfølgelig være NORMAN ikke Norton!
Gjest Madeleine Skrevet 26. juni 2005 #3 Skrevet 26. juni 2005 Først et spørsmål. Hvilken versjon av Norton har du? I Norton finnes mulighet for automatiske oppdateringer. Disse installeres på maskinen automatisk, når du trykker ok. Dette er den blå boksen som popper opp på skjermen hele tiden. Du kan forhindre at den blåe boksen hopper frem hele tiden. Du må da åpne Norton og fjerne alternativet for automatisk oppdatering.
Gjest Gjestus Skrevet 27. juni 2005 #5 Skrevet 27. juni 2005 Da skal jeg prøve det, så ser vi om det virker.. Men må jeg oppdatere manuelt da kanskje? Det er visst versjon 5,70
Gjest Madeleine Skrevet 27. juni 2005 #6 Skrevet 27. juni 2005 Da du du oppdatere manuelt, men det holder med en gang i uken. Vær obs på at noen programmer har en funksjon som gjør at maskinen kan lete automatisk etter oppdateringer hver 7.dag. Da kan du spille seks dager i strekk uten problemer.
Gjest Gjestus Skrevet 27. juni 2005 #7 Skrevet 27. juni 2005 Nei, funker ikke det heller.. Meldingen popper stadig opp fordet om jeg skrudde av automatisk oppdatering (valgte alternativet oppdatere manuelt). Æsj!
Gjest Madeleine Skrevet 27. juni 2005 #9 Skrevet 27. juni 2005 Hvis du har internett fra Telenor, så har du gratis tilgang på Norton Antivirus + + fra www.online.no. Kan anbefales.
Gjest Madeleine Skrevet 27. juni 2005 #10 Skrevet 27. juni 2005 Hvis du har internett fra Telenor, så har du gratis tilgang på Norton Antivirus + + fra www.online.no. Kan anbefales.
Gjest Spacegirl Skrevet 27. juni 2005 #11 Skrevet 27. juni 2005 Dette er selvfølgelig bare min mening, men jeg liker ikke Norton. Jeg syns det bruker uforholdsmessig mye systemressurser. Jeg får Norton gratis gjennom Telenor, men har valgt å heller bruke AVG som jeg syns fungerer mye bedre.
Gjest Madeline Skrevet 27. juni 2005 #12 Skrevet 27. juni 2005 Dette er selvfølgelig bare min mening' date=' men jeg liker ikke Norton. Jeg syns det bruker uforholdsmessig mye systemressurser. Jeg får Norton gratis gjennom Telenor, men har valgt å heller bruke AVG som jeg syns fungerer mye bedre.[/quote'] Det var en stund jeg var veldig enig med deg. Det var da jeg bare hadde lagt inn Norton antivirus. Da gikk alt kjempetregt og jeg var :evil: . Jeg gikk over til avg men etter at det ga meg problemer gikk jeg over til Norton internett security og da ble det noe helt annet. Nå går alt på skinner igjen .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå