Gå til innhold

Jenter og Playstation....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg og sambo har just kjøpt oss ps2 - og jeg fikk intrykk av at jentene jeg går på skolen sammen med himlet litt med øynene da de snuste opp dette.

Synest det er artig med slikt jeg - har jeg synest helt siden mario og luigi dukket opp for godt og vel et halvt liv+ siden...

Er her andre jenter som synest slikt er artig her??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg er jente på 22, stolt eier av en sånn gammeldags Nintendo (en sånn grå firkanta boks) med tilhørende Mario 1 og Mario 3. Har ikke spilt på lenge da, men kan ikke få meg til å selge/gi bort/kaste det. Har litt lyst å investere i sånn game boy advance......

Kos deg med playstation du. Den er vel ikke lagd kun for gutta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!!!

Startet med Nintendo som jeg kjøpte for pengene jeg tjente på å gå med avisen :ler: Digget det! Og før jeg fikk råd til å kjøpe selv "bodde" jeg på lekebutikken hvor vi fikk spille på maskinen :lol:

Kjøpte meg pc etter konfirmasjonen og spillte mye spill på den

I en alder av 20 spleiset jeg på playstation med min søster. Nå er jeg sambo med en på 29 og han også digger slikt. Det var pga han vi kjøpte oss psx, vi fikk chippet maskinen og han brente mange spill til oss.

Skulle gjerne hatt psx2 eller x-box, men synes det er litt mye penger. Og akkurat nå har vi ikke tid til å spille siden vi har en liten jente på 3 mnd.

Men har alltid digget disse spillene! Bestevenninnen min har ikke brydd seg i det hele tatt - vet knapt hva det er snakk om. Dette er en lidenskap jeg kun har fått dele med min søster, til jeg var 20 da sambo kom inn i bildet - da ble det fler å dele gledene med :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spilt bilspill på XBOX. Der var vannvittig kult. Flink ble jeg og ;-)

Men jeg tror neppe jeg bruker 2000 kroner på å kjøpe selv. Tror nok ikke det hadde blitt så mye brukt likevel.

...og tenk på all den gode rødvinen jeg kan få for 2000 kroner, da :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare den gamle playstation, og jeg bruker den ikke så mye mer. depler mer med pc-spill nå. men det går jo i rykk og napp da :)

har sånne perioder hvor jeg spiller mye, og så helt pause en stund.

må innrømme at jeg kjørte og hentet ei venninne som var dødsgod på et spill da jeg stod fast selv..hehe, hun slapp alt hun hadde i hendene (gubbe og barn), og spilte meg litt opp :)

svigermor har t.o.m playstation på soverommet, og jeg låner ofte spill av henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svigermor har t.o.m playstation på soverommet, og jeg låner ofte spill av henne.

Litt av en svigermor :o

Lurer på om jeg sitter der 40-50 år gammel med en eller annen ny vidunder-spill-maskin og låner bort spill til mine svigerbarn :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Jeg og gutten min kan sitte oppe hele natta og spille playstation 2. Men det er jævlig kjedelig å se på når han og kompisene skal spille playstation...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vokste opp med spill, jeg :]

Begynte med den gamle spillemaskinen til Philips og avanserte til PC, Nintendo og Sega.

Nå har jeg stort sett alle konsoller som er blitt solgt i Norge i tillegg til 6 PC'er og ett flipperspill. Så det blir litt, ja :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Playstation2 er rått. Fikk lånt meg ei maskin for ei stund siden.Skulle bare låne den i en ukes tid, men jeg ble så hekta at fyren ikke fikk den tilbake på 3 mnd :lol::lol: Starta først opp med div Rayman spill og var heeeeelt på tuppe etter det. Men så kjøpte jeg Jak and Daxter spillet og var såvidt tilsnakkende i et par dager, da hadde jeg runda spillet. Og det sier igrunnen myyyyye :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og sambo har just kjøpt oss ps2 - og jeg fikk intrykk av at jentene jeg går på skolen sammen med himlet litt med øynene da de snuste opp dette.

Synest det er artig med slikt jeg - har jeg synest helt siden mario og luigi dukket opp for godt og vel et halvt liv+ siden...

Er her andre jenter som synest slikt er artig her??

Jeg ELSKER tv spill :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brodern fikk Playstation da han brakk armen for noen år siden, og ikke kunne drive med så mye annet - stor jubel, naturligvis :D Nå har han byttet den ut med PS2. Han spiller mye, så det er ikke ofte at noen andre slipper til, hehe, men det hender jo at jeg låner'n litt jeg og... :wink: Går mest i FinalFantasy da, det er virkelig geniale spill (bortsett fra VIII, som bare er irriterende...). Jepp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er egentlig dødsgøy - men jeg er så dårlig taper at jeg aldri rekker å avansere før kontrollen er omtrent skrudd fast i veggen på andre siden av rommet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mja, drømme- og drømmesvigermor..

hun er litt kjip når det kommer til de nyeste spillene da :)

bortsett fra hennes dilla på playstation er hun akkurat like fæl som andre svigermødre..*lol*

men det er jo greit at vi har en ting felles, for jeg hadde blitt gal av å snakke om blomsterstell hele tiden (hennes andre store lidenskap)..

så snart naboen våkner skal vi kjøre racerbåt..denne gangen skal jeg knuse henne..hirr hirr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig negativ da typen kom hjem med en maskin (playstation) for mange år siden. Smartingen hadde kjøpt Resident Evil 2 og jeg ble hekta. Kom meg til slutt gjennom hele spillet også.

Noen år senere var det min ide å kjøpe PS2. Den første tiden ble det spilt flittig. Jeg spiller "skumle" spill som Silent Hill, Veronica X og sånt, han spiller fotballspill eller Grand Turismo.

Den siste tiden har vi kun brukt den som DVD-spiller, men nå har jeg sett et nytt spill som jeg har sååå lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kjempegøy å spille spill. Er litt periodespiller for når jeg begynner på et spennende spill (f.eks Silent Hill) blir jeg helt hekta helt til jeg er ferdig med det, og da trenger jeg ofte en pause for å klarne hjernen litt. Har playstation 1, men har tenkt å kjøpe PS2 i julegave til sønnen min ( :ler: ). Ellers ser jeg det er litt forskjell på hvilke spill jeg og mannen min foretrekker. Jeg liker best strategi- og kunnskapsspill og han er mer action. Er det slik med dere og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...