AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #1 Skrevet 14. mai 2020 Jeg har sendt melding til en som jeg ikke er venn med på facebook og da havner jo meldingen min i hans filtrerte innboks som kan være vanskelig å oppdage, men jeg vet jo at når jeg får meldinger i filtrerte meldinger så kan jeg lese meldingen uten å godta den og da forblir den ulest, men er det forskjell på markørene om den er lest og ikke godtatt eller om den ikke er sett i det heletatt? Markøren står som en hvit runding med grå hake inni og der betyr "sendt" er den grå med hvit hake så betyr det "levert". Så siden den står med hvit runding med grå hake "sendt" inni, betyr det at han ikke har oppdaget meldingen i det heletatt eller kan han alikevel ha lest den og bare ikke godtatt meldingsforespørselen?. Blir den grå om han har sett den uten å godta eller er den hvit uansett om han har oppdaget den og åpnet den uten å godta eller ikke. Anonymkode: 2d8d6...f85
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #3 Skrevet 15. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. Anonymkode: b1bd9...64c Hva mener du med ja? Er jo 2 spørsmål Anonymkode: 2d8d6...f85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå