AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #21 Skrevet 18. mai 2020 De vet at altfor mange mennesker er idioter som ikke forstår at anslag ikke er løfter. Derfor oppgir de et ganske langt tidsperspektiv for at ikke idiotene skal begynne å sutre om at ikke det har kommet noen vaksine enda allerede til høsten. Det er likevel gode sjanser for at det kan komme noe før høsten 2021. Anonymkode: 246f2...0f1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #22 Skrevet 18. mai 2020 Jeg klemmer de jeg vil klemme. Trenger ikke tillatelse fra noen for å gjøre det. Jeg klemte også de jeg ville da jeg gikk på cellegift for et par år siden og ville ha meg frabedt at andre behandlet meg som porselen for å «beskytte» meg. Derfor synes jeg også det er helt jævlig at gamle sitter på sykehjem og ellers rundt om og ikke får verken besøk eller klemmer fra familie. Det er et valg de bør få ta selv og handler om livskvalitet. Anonymkode: b2bb7...9f5 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #23 Skrevet 19. mai 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: De vet at altfor mange mennesker er idioter som ikke forstår at anslag ikke er løfter. Derfor oppgir de et ganske langt tidsperspektiv for at ikke idiotene skal begynne å sutre om at ikke det har kommet noen vaksine enda allerede til høsten. Det er likevel gode sjanser for at det kan komme noe før høsten 2021. Anonymkode: 246f2...0f1 Nei, det er fordi en vaksine må testes ut over tid for å være rimelig sikker på at den ikke har langsiktige bivirkninger. Så¨kommer produksjon og distribusjon av nok vaksiner til 5 milliarder mennesker. Høsten 2021 er nok optimistisk spesielt hvis man ikke er i en prioritert gruppe. Anonymkode: 5fb93...37f 1
Nasken Skrevet 19. mai 2020 #24 Skrevet 19. mai 2020 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er fordi en vaksine må testes ut over tid for å være rimelig sikker på at den ikke har langsiktige bivirkninger. Så¨kommer produksjon og distribusjon av nok vaksiner til 5 milliarder mennesker. Høsten 2021 er nok optimistisk spesielt hvis man ikke er i en prioritert gruppe. Anonymkode: 5fb93...37f Men husk at de allerede har startet opp/starter opp i løpet av sommeren med å masseprodusere vaksiner selv om de ikke vet om vaksinene er effektive for å sikre et godt utgangspunkt dersom vaksinene får grønt lys. Sist jeg sjekket er det minst tre forskjellige vaksiner som de anslår kan være klare fra høsten frem til årsskiftet dersom de viser seg effektive. Så får man jo gripe fast i det lille håpet som er Dessuten får effektive medisiner liten oppmerksomhet oppi dette her, særlig den enorme fremgangen de har med kunstige antistoffer. Der skjer det mye som potensielt kan få enorme effekter og i sum gjøre denne sykdommen mye mindre farlig Når en krise som dette rammer den vestlige verden, så skjer det mye på kort tid fordi vi har midlene til det. Vi har alle forutsetninger for å finne en løsning på dette innen rimelighetens tid! 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #25 Skrevet 19. mai 2020 Moderna har meldt at deres første test på frivillige var vellykket, og at alle fikk antistoffer. Fase 2 med 600 frivillige starter i juni og fase 3 i juli. Det ventes at det vil bli produsert noen millioner doser i løpet av 2020 hvis fase 3 er vellykket. Det virker sannsynlig at det kommer vaksiner til alle i løpet av 2021 hvis verden klarer å samarbeide om masseproduksjon. Anonymkode: 246f2...0f1 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #26 Skrevet 19. mai 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Moderna har meldt at deres første test på frivillige var vellykket, og at alle fikk antistoffer. Fase 2 med 600 frivillige starter i juni og fase 3 i juli. Det ventes at det vil bli produsert noen millioner doser i løpet av 2020 hvis fase 3 er vellykket. Det virker sannsynlig at det kommer vaksiner til alle i løpet av 2021 hvis verden klarer å samarbeide om masseproduksjon. Anonymkode: 246f2...0f1 😲😡💩💩💩 Anonymkode: 152d7...888
Anbefalte innlegg