Gå til innhold

Barnehageansatte skal på restaurant for å drikke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke helt meningen med å jobbe i kohorter når personalet uansett er så tett på hverandre. Har fått høre at dette er greit nå, stemmer det? 

Anonymkode: 5df8a...667

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så hyggelig, da :)

Regner med at de følger standard regler om servering og smittevern. Noe mer enn det kan vi vel strengt tatt ikke forlange. 

Anonymkode: 07741...a20

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på restaurant 2 ganger under lock-down og vært engang etter de har sluppet opp. Jobber innen helse.  Så lenge ingen betaler meg for å isolere meg selv så ser jeg ingen grunn til at jeg ikke skulle gjort det.  Barnehageansatte har like stor rett til å gå på restaurant som andre!

Anonymkode: f9ccc...59d

• Liker 7
Skrevet

Gud hjelpe meg...

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

🤦‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Ingen av barnehage reglene gir noe mening.

alle ansatte har pause i samme rom, alle ansatte snakker med hverandre i blant. 
barn kan av og til gå til andre grupper i farta og være der en stund

Anonymkode: 230b7...c2e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er lov å møte folk på fritiden, opptil 20 pers samlet.

Det spiller ingen rolle om alle er ansatt i samme barnehage eller om dette er folk som ikke møtes så ofte.

Anonymkode: 6380f...b9a

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av barnehage reglene gir noe mening.

alle ansatte har pause i samme rom, alle ansatte snakker med hverandre i blant. 
barn kan av og til gå til andre grupper i farta og være der en stund

Anonymkode: 230b7...c2e

Dette stemmer på en prikk. Det vi gjør i barnehagene er bare et spill for galleriet.

Anonymkode: 6380f...b9a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor rigid skal man være? Skal alle mure seg inne og deppe det neste året? Da er det jo bare å snekre lokket på kista med en gang. Like greit. 

Anonymkode: 9ebad...546

• Liker 1
  • Opprett ny...