AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #1 Skrevet 14. mai 2020 Hei, vet ikke helt hvor dette passer å skrive men jeg ser etter mennesker som har funnet den minimalistiske livsstilen.🌿 Det hadde bare vært så gøy å bli kjent med andre mennesker som også interesserer seg for et enklere liv. Gjerne send meg en melding her så kan jeg invitere deg til min facebook gruppe😊 Anonymkode: 8f4ed...775
Ladyrainicorn Skrevet 14. mai 2020 #2 Skrevet 14. mai 2020 Jeg har! Har dessverre ikke Facebook så kan ikke bli med i gruppa 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #3 Skrevet 14. mai 2020 1 minutt siden, Ladyrainicorn said: Jeg har! Har dessverre ikke Facebook så kan ikke bli med i gruppa Nei, så gøy!😊 Det meste av det jeg har lest er jo på engelsk ( ikke at det gjør noe ) men hadde bare vært så koselig å snakke med andre her hjemme som lever slikt. Jeg er ikke noe flink på facebook grupper men tenkte bare å ha et sted man kan dele råd og erfaringer ☺️ Anonymkode: 8f4ed...775
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #4 Skrevet 15. mai 2020 Vanskelig å sende deg PM når du er anonym😅 Anonymkode: 5ce33...5bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå