Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en blanding av mørkeblondt og kommunegrått hår, og vil farge eller bleke noen striper i det 😊 

Noen som har erfaringer å dele? 

For hjemmejobb: Hvilken farge/bleking er best? Har farget håret mye før, men for 7 år siden sluttet jeg og har ikke farget siden. Har stusset vekk hår fortløpende så har 100% naturlig farge nå. 

For frisør: hvor mye koster det ca? Har ikke vært hos frisør siden 2011 😅

Anonymkode: 1b20a...b11

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Striper og klipp koster fort mellom 2-3000 kr. Hvertfall her i Oslo. Jeg har også kommuneblondt hår og er lei av å stripe pga prisen. 

Anonymkode: 24c00...812

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Striper og klipp koster fort mellom 2-3000 kr. Hvertfall her i Oslo. Jeg har også kommuneblondt hår og er lei av å stripe pga prisen. 

Anonymkode: 24c00...812

Oi, shiit! Får bli hjemmejobb da... bor i Oslo selv 😑

Anonymkode: 1b20a...b11

Skrevet

Frisør🌼

Resultatet blir nok best hvis en proff utfører det😉 Men hvis du ønsker å teste hjemme så har jeg endel filmer der jeg tester ut produktene til hjemmebruk, gir også tips og triks underveis😉 

• Liker 3
Gjest Fallabella
Skrevet

Bare å bruke hette til striping. Blekemiddel kan gi mislykket resultat merket jeg nå, det er så sterkt.., mens lysfarge alltid fungerer, kjøper på Kiwi. Kjøp inn wella colour fresh til å tone fargen fin etterpå hvis blekingen krasjet litt, som det gjorde for meg nå.. Sebralook 😂 Betalte siste tre lapper hos frisøren å det gidder jeg ikke...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går til lærling. Da koster det 1500 istedetfor 3000...

Anonymkode: a75b7...7ac

Skrevet
På 15.5.2020 den 7.00, Fallabella skrev:

Bare å bruke hette til striping. Blekemiddel kan gi mislykket resultat merket jeg nå, det er så sterkt.., mens lysfarge alltid fungerer, kjøper på Kiwi. Kjøp inn wella colour fresh til å tone fargen fin etterpå hvis blekingen krasjet litt, som det gjorde for meg nå.. Sebralook 😂 Betalte siste tre lapper hos frisøren å det gidder jeg ikke...

Hei😊 jeg lurte bare på hvilken nr fra Color fresh du bruker? Dagens film gikk ikke etterfargen slik som ønsket så supert å høre hva folk bruker som funker😁 

Gjest Fallabella
Skrevet
8 timer siden, by Bente skrev:

Hei😊 jeg lurte bare på hvilken nr fra Color fresh du bruker? Dagens film gikk ikke etterfargen slik som ønsket så supert å høre hva folk bruker som funker😁 

Jo det kan jeg si deg... Trodde det ble bra men etter et døgn så jeg jo at det ikke stemte. Måtte ty til brune striper, brukte fargen -True blond Schwarzkopf. Penslet også etterveksten med farge for å dempe ulumskhetene. Nå ble det ok 👍 Blir en runde til med «brun farge om en stund siden det fader raskt. 

Feilen jeg gjorde denne gangen var at jeg glemte hva jeg pleier å bruke.. Stripene har alltid blitt fine med lysfargingen til Garnier. Denne gangen tok jeg med blekemiddel.. Det ble for sterkt tror jeg.

Skrevet
42 minutter siden, Fallabella skrev:

Jo det kan jeg si deg... Trodde det ble bra men etter et døgn så jeg jo at det ikke stemte. Måtte ty til brune striper, brukte fargen -True blond Schwarzkopf. Penslet også etterveksten med farge for å dempe ulumskhetene. Nå ble det ok 👍 Blir en runde til med «brun farge om en stund siden det fader raskt. 

Feilen jeg gjorde denne gangen var at jeg glemte hva jeg pleier å bruke.. Stripene har alltid blitt fine med lysfargingen til Garnier. Denne gangen tok jeg med blekemiddel.. Det ble for sterkt tror jeg.

Tusen takk for supert svar👍 Nå på denne tiden av året er håret ofte litt mørkere ettersom ikke håret har blitt lysnet så mye av solen gjennom vinteren, så kan være derfor også at ikke fargen ble lik😉

Gjest Fallabella
Skrevet
51 minutter siden, by Bente skrev:

Tusen takk for supert svar👍 Nå på denne tiden av året er håret ofte litt mørkere ettersom ikke håret har blitt lysnet så mye av solen gjennom vinteren, så kan være derfor også at ikke fargen ble lik😉

Ja, nei, mulig men tror ikke det er derfor. Har stripet håret selv i alle år. Må ha vært stresset å helt glemt at lysfarge er det som blir bra på meg. Bleking har aldri blitt bra. Det var en periode jeg farget over blekingen med en wella coleston farge kjøpt på Ebay som ga bra resultat, en korrigerende lysfarge. 
Fin side du har 👍👍 Supert for oss som klipper og farger hjemme! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...