Gjest Fallabella Skrevet 14. mai 2020 #1 Skrevet 14. mai 2020 Prøver nå Buffer serum fra The Ordinary med peptider som skal hjelpe mot rynker. Har det fungert?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #2 Skrevet 14. mai 2020 Dette lurer jeg også på! Anonymkode: 33e25...077
Alice123 Skrevet 14. mai 2020 #3 Skrevet 14. mai 2020 Jeg har brukt Buffet fra TO i noen måneder nå og syntes ikke det har gjort noe fra eller til. Peptider er, slik jeg har forstått det, kun bevist som antirynkemiddel av bransjen sjøl. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #4 Skrevet 14. mai 2020 For meg virker peptide som forebyggende mot rynker. Vet ikke om det virker mot rynker man har allerede. Anonymkode: b27ac...b37
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #5 Skrevet 14. mai 2020 Det er vel egentlig knyttet ganske stor usikkerhet til om peptider i det hele tatt fungerer, siden de i prinsippet ikke kan penetrere huden og blir liggende som et lag oppå. Anonymkode: 1bc84...728 1
Gjest Fallabella Skrevet 15. mai 2020 #6 Skrevet 15. mai 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vel egentlig knyttet ganske stor usikkerhet til om peptider i det hele tatt fungerer, siden de i prinsippet ikke kan penetrere huden og blir liggende som et lag oppå. Anonymkode: 1bc84...728 Jeg bruker dermaroller etter å ha hatt det på huden, det burde gjøre at de trenger inn men hvem vet... Buker også ultralyd.
Gjest Fallabella Skrevet 15. mai 2020 #7 Skrevet 15. mai 2020 Nei dere. For jeg tenker så langt at det jeg har sett virker og som jeg tror på er c-vitamin serum, solfaktor og medisinsk a-vitamin samt fruktsyrepeeling. Det skrives at hylaruonsyre er det beste for fukt men jeg ser ingen endring..
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #8 Skrevet 15. mai 2020 3 timer siden, Fallabella skrev: Nei dere. For jeg tenker så langt at det jeg har sett virker og som jeg tror på er c-vitamin serum, solfaktor og medisinsk a-vitamin samt fruktsyrepeeling. Det skrives at hylaruonsyre er det beste for fukt men jeg ser ingen endring.. Hvilken type hyaluronsyre har du brukt da? Jeg synes produkter med sodium hyaluronate fukter bedre enn bare med hyaluronic acid. Ellers synes jeg produkter med ceramider gir god fukt. Anonymkode: 1bc84...728
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #9 Skrevet 15. mai 2020 Hva slags peptider er det snakk om? Såvidt jeg husker er peptider en aminosyrekjede, altså ikke noe spesifikt. Anonymkode: f5f1b...494
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #10 Skrevet 15. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva slags peptider er det snakk om? Såvidt jeg husker er peptider en aminosyrekjede, altså ikke noe spesifikt. Anonymkode: f5f1b...494 Det er aminosyrer som stimulerer kollagenproduksjonen. Men problemet er at molekylene deres er så store at men ikke vet om de klarer å trenge langt nok ned i huden til å gi effekt. Noen som tar på seg oppdraget og prøver?😁 Effekt vil ikke synes før om 6 mnd til 1 år. Det skal hjelpe på rynker og fasthet i huden. Anonymkode: 33e25...077
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå