Gå til innhold

Hva er å spoone?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er å spoone? Er det gøy?

Hilsen dumme meg..

Videoannonse
Annonse
Gjest Martin
Skrevet

Begge ligger på siden, hun med ryggen mot ham og slik knuller de.

GøY? Tja, det er i alle fall deilig!

Skrevet

Man trenger vel ikke å ha sex for å kalle det å spoone? Jeg bruker ordet også når man bare ligger sånn, uten noe sex inne i bildet.

Gjest ~Bridezillah-killah~
Skrevet

-Og det er deilig det også! :)

Skrevet

Norsk som jeg er, kaller jeg det for skje ;-)

Gjest Gjest for en dag
Skrevet

Har først hørt begrepet spooning de senere årene. Da jeg første gang prøvde det for mange år sia fant vi opp uttrykket "Tomtis", ref dansen til Hej tomtegubbar-sangen.. :ler:

Men det er fortsatt deilig da, uansett hva man kaller det!

Skrevet
Norsk som jeg er' date=' kaller jeg det for skje ;-)[/quote']

jupp, det gjør jeg og, men mest når man bare ligger sånn, har igrunnen aldri hatt noe navn på å ha sex sånn...

Skrevet
Man trenger vel ikke å ha sex for å kalle det å spoone? Jeg bruker ordet også når man bare ligger sånn' date=' uten noe sex inne i bildet.[/quote']

Ja, det gjør jeg og.

• 4 år senere...
Skrevet

Spooning har som oftest ikke sex med i bildet, det er noe koselig man gjør, med venner eller med sin kjære. Man er enten den store skjeen eller den lille, den store er ytterst og den minste er den som holdes rundt. Når man spooner ligger man bare inntil hverandre og har det koselig, gjerne med litt pjusking...

Gjest Gjest_jen_*
Skrevet

Jeg elsker å spoone =)

Det er ikke nødvendigvis seksuelt for meg, men ender ofte med sex da! Vi spooner gjerne når vi sover, eller ligger på sofaen og ser film. Har litt tradisjon med latmanns-sex i skjestillingen om morgenen, ingenting er som å våkne og kjenne en stiv pikk mot låret :gjeiper:

Jeg liker også å spoone han, ligge og kysse han i nakken, presse brystene mine mot ryggen hans og tafse og kose generelt :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...