AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #1 Skrevet 14. mai 2020 Lurer på å kjøpe meg en damp støvsuger/vasker - eller hva jeg skal kalle det. Noen som har erfaring med det? Anonymkode: da958...db0
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #2 Skrevet 15. mai 2020 Vi har en sånn: https://www.netonnet.no/art/hjem-fritid/stovsugere/dampvasker/karcher-sc-2-easyfix/1002665.11228/?utm_source=prisjakt.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=prospecting_conversion_prisjakt-prisjamforelse_no&dclid=CL-X9JXctekCFQGkGAodxtwEXg Funker bra! Anonymkode: a65b7...5fe
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #3 Skrevet 15. mai 2020 Vi har karcher sc4 (altså en kraftigere enn den over), veldig fornøyd. Men den suger ikke, den blåser damp😊 Anonymkode: 92e3f...e72 1
jabx Skrevet 15. mai 2020 #4 Skrevet 15. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har karcher sc4 (altså en kraftigere enn den over), veldig fornøyd. Men den suger ikke, den blåser damp😊 Anonymkode: 92e3f...e72 Hva bruker man det til da? F.eks. tregulv? Vil det ikke skade gulvet?
Bjæk Skrevet 15. mai 2020 #5 Skrevet 15. mai 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har karcher sc4 (altså en kraftigere enn den over), veldig fornøyd. Men den suger ikke, den blåser damp😊 Anonymkode: 92e3f...e72 Laget akkurat en tråd om denne vaskeren, så dessverre ikke at det alt fantes en. Jeg vurderer å skaffe meg denne modellen, men så plutselig av vurderingene på Netonnet at mange klager på at slangen er elendig? Har du opplevd problemer? Ellers får den jevnt over veldig bra kritikk, men jeg orker ikke å kjøpe noe som går i stykker...
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #6 Skrevet 15. mai 2020 4 timer siden, jabx skrev: Hva bruker man det til da? F.eks. tregulv? Vil det ikke skade gulvet? Du kan ikke bruke den på tregulv. Den er ypperlig til flislagte bad, dusjkabinett (steder det er vanskelig å komme til) osv. Det blir hygienisk rent uten kjemikalier. Anonymkode: 92e3f...e72
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #7 Skrevet 15. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke bruke den på tregulv. Den er ypperlig til flislagte bad, dusjkabinett (steder det er vanskelig å komme til) osv. Det blir hygienisk rent uten kjemikalier. Anonymkode: 92e3f...e72 Jeg bruker mitt på klikklaminat, bruker halv styrke på dampen. Går helt fint. Anonymkode: 4aacf...436
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #8 Skrevet 15. mai 2020 1 time siden, Bjæk skrev: Laget akkurat en tråd om denne vaskeren, så dessverre ikke at det alt fantes en. Jeg vurderer å skaffe meg denne modellen, men så plutselig av vurderingene på Netonnet at mange klager på at slangen er elendig? Har du opplevd problemer? Ellers får den jevnt over veldig bra kritikk, men jeg orker ikke å kjøpe noe som går i stykker... Vi har ikke hatt problemer med slangen eller noe annet. Funker som den skal. Men vi har hatt den bare i et halvt år. Anonymkode: 92e3f...e72 1
Bjæk Skrevet 16. mai 2020 #9 Skrevet 16. mai 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har ikke hatt problemer med slangen eller noe annet. Funker som den skal. Men vi har hatt den bare i et halvt år. Anonymkode: 92e3f...e72 De som klaget mente det var snakk om bare noen timers bruk før det ble problemer. Han ene hadde hatt den på sørvis og fått ny slange som også bare varte en kort stund før den ble istykker igjen. Så om du har hatt den i et halvår så tror jeg kanskje jeg tar sjansen.
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #10 Skrevet 16. mai 2020 Har Karcher sc4 Brukes til; vask av alle gulv, unntatt parkett. Mellomstore munnstykket bruker jeg til vegger på bad, vasker, dusjhjørner (tar ikke kalk), overflater kjøkken, damping av klær. Det lille munnstykket brukes til rengjøring av fuger, rengjøring rundt sluk og vasker, rensing av kjøkkenvifter, og alt av vanskelige fettflekker og sjolder. Har også egne munnstykker for rengjøring av hageutstyr, med mer. Anonymkode: dfa2d...269 1
Bjæk Skrevet 16. mai 2020 #11 Skrevet 16. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har Karcher sc4 Brukes til; vask av alle gulv, unntatt parkett. Mellomstore munnstykket bruker jeg til vegger på bad, vasker, dusjhjørner (tar ikke kalk), overflater kjøkken, damping av klær. Det lille munnstykket brukes til rengjøring av fuger, rengjøring rundt sluk og vasker, rensing av kjøkkenvifter, og alt av vanskelige fettflekker og sjolder. Har også egne munnstykker for rengjøring av hageutstyr, med mer. Anonymkode: dfa2d...269 Ingen slangeproblemer hos deg heller?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #12 Skrevet 16. mai 2020 1 time siden, Bjæk skrev: Ingen slangeproblemer hos deg heller? Nei, har hatt den et drøyt år. Anonymkode: dfa2d...269 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå