Gå til innhold

Fjerner dere de små hårene over overleppen/under nesa?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig?

Anonymkode: f6fdf...4af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar de med en bitteliten trimmer sånn en g i mnd.  De er lyse men blir litt lange. 

Skrevet

Nei, det har jeg aldri hatt behov for. Kan ikke se noen hår der.  

AnonymBruker
Skrevet

Nei, for de viser ikke. Men min mørkhårede venninne fjerner sine, og det skjønner jeg godt.

Anonymkode: 72a93...6e2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte å gjøre det nylig for at sminken min skal sitte bedre :)

Anonymkode: ed392...4a9

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Nope. De er ikke så synlige at jeg gidder det. 

Anonymkode: 875bb...4ef

AnonymBruker
Skrevet

Kan man ikke snart bare ta voksing fra topp til tå, så slipper man dette ekle og unødvendige håret overalt?! Folk er jo blitt aldeles forstyrret når det gjelder hår. Vi SKAL ha hår der vi har hår. De har en funksjon.

Anonymkode: 1d21e...160

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har kviser, rynker og tynt tynt kommuneblondt hår. Men ingen hår under nesa. ( ble litt glad bare)

Anonymkode: f022f...c3c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man ikke snart bare ta voksing fra topp til tå, så slipper man dette ekle og unødvendige håret overalt?! Folk er jo blitt aldeles forstyrret når det gjelder hår. Vi SKAL ha hår der vi har hår. De har en funksjon.

Også hår under armene?

Anonymkode: 85034...30e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mørkhåret, men de er ganske lyse på meg. Ikke veldig tydelige, men er man rett oppi meg (som kjæresten er), så er de litt synlige. Jeg tar de av og til med pinsett når jeg gidder, men stresser ikke akkurat :) 

Anonymkode: 0cfde...261

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂😂😂 så lange sjegghår og bart har en funksjon på meg som er dame? Eller en bikinilinje som sprer seg langt utover låret? Eller de lange hårene på baksiden av lårene som jeg fikk etter graviditeten, og som aldri gikk bort? Vær så snill å forklar meg hvilken funksjon de har? Mulig jeg skulle vært mann da...

Anonymkode: 1f4f4...c31

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynte å gjøre det nylig for at sminken min skal sitte bedre :)

Anonymkode: ed392...4a9

Takk for tips

Anonymkode: bda30...75f

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke små hår? 🤔

Anonymkode: 29d58...6e8

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke små hår? 🤔

Anonymkode: 29d58...6e8

Heldig.

Anonymkode: bda30...75f

AnonymBruker
Skrevet

Nei. De er ikke så synlige at jeg trenger det. Hadde de vært mørke hadde jeg fjernet de. Når det kommer til hva andre gjør kunne jeg ikke brydd meg mindre. 

Anonymkode: b5bcd...d8a

Skrevet

Kaller de ikke hår, de er heldigvis bare dun.  Har også begynt å ta de som vokser nærmest øre nedover mot kjeven, da legger sminke/bronzer seg finere.  Skulle ønske jeg gadd å vokse hele ansiktet men er for mye jobb og gjør vondt. Har mye dun. 

Skrevet

Fjerner de ja, nå tar jeg laser.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Da får man bare mer. Lar de være.

Anonymkode: 6fb63...ac9

AnonymBruker
Skrevet

Dere som fjerner disse hårene - opplever dere at de blir litt tykkere når de vokser ut igjen?

Anonymkode: ee75e...7c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...