Gå til innhold

Blir så kåt av stemmen til kjæresten min når han sier vil pule deg, vil sleike deg osv😍 føler meg så kåt på han.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Andre som også tenner av å høre typen si sånne ord?  Seksuelle ord

Anonymkode: 098cd...3fc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir ikke tent av ordet "sleike". Noe av det verste jeg hører, tenker på en hund som sleiker i vei på et kjøttbein. "Slikke" er bedre.

Anonymkode: c0ed6...1d7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker det når typen min hvisker til meg hvor lyst han har på meg eller hvor kåt jeg gjør han. Tror ikke han skjønner hvor mye makt han har over meg

Anonymkode: a8500...67f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir ikke tent av ordet "sleike". Noe av det verste jeg hører, tenker på en hund som sleiker i vei på et kjøttbein. "Slikke" er bedre.

Anonymkode: c0ed6...1d7

Slikke høres jo ennda hottere ut😍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker det når typen min hvisker til meg hvor lyst han har på meg eller hvor kåt jeg gjør han. Tror ikke han skjønner hvor mye makt han har over meg

Anonymkode: a8500...67f

Å herregud kunne ikke blitt noe mer enig! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Forrige dama jeg hadde sex med gjorde meg ofte kåt av å snakke sånn til meg. Var utrolig pirrende når hun sa at hun ville slikke meg, at jeg smakte godt osv... Spesielt når hun tafset samtidig som hun sa det 😄

Anonymkode: 5b7cb...349

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forrige dama jeg hadde sex med gjorde meg ofte kåt av å snakke sånn til meg. Var utrolig pirrende når hun sa at hun ville slikke meg, at jeg smakte godt osv... Spesielt når hun tafset samtidig som hun sa det 😄

Tafset? Hva mener du

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tafset? Hva mener du

Klådde 😉

AnonymBruker
Skrevet

Jepp. 

Når han sier han vil være inni meg imens vi kliner og puster tungt 😯

Eller at jeg smaker godt😮

Åherregud når han nærmer seg orgasme og lager de deiligste mannestønnene noen gang stønnet 😣

Når han er nærme men jeg trenger mer tid, og han stønner og holder seg og sier at han vil sprute inni meg😥

Herregud doffen har daua, folkens, nå går hendene under dyna (mannen er ikke hjemme). 

Blir helt lammet av hvor kåt han gjør meg og hvordan jeg forguder han og hengir meg selv hver eneste gang klærne går av. Jeg kan ikke beskrive det. De som har opplevd sex med dyp kjærlighet, ømhet og gjensidig beundring vet kanskje hva jeg snakker om. Før sa jeg at sex ikke var noe hellig. Måtte bli 30 før jeg ombestemte meg. Det jeg og mannen har er hellig. 

Okei god natt. 

Anonymkode: 92e38...fcb

• Liker 2
Skrevet

Ok, har dere kåtinger her vært sammen med disse mannfolka lenge? Eller er dere forhold som ikke har vart så lenge?

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, jabx skrev:

Ok, har dere kåtinger her vært sammen med disse mannfolka lenge? Eller er dere forhold som ikke har vart så lenge?

Hva er det du prøver å si med disse nedlatende spørsmålene? 

Anonymkode: 92e38...fcb

AnonymBruker
Skrevet

Ekte utlending.. Du minner meg om en kurder dame. Billgste jeg har vært borti hahah

Anonymkode: e8613...220

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du kurder? 😂😂

Skrevet

Haha dirty talk er faktisk det beste. Er sykt hvor pirrende det faktisk er om man bruker slike ord eller at fyren komplimenterer puppene eller ræva min. Merkelig egentlig 🙈😇

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du kurder? 😂😂

Hva i huleste er poenget med å beskylde stakkars kvinnen for å være en kurder? Bare si meg, Hva har det med tema å gjøre? 

Anonymkode: 7ad7d...454

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i huleste er poenget med å beskylde stakkars kvinnen for å være en kurder? Bare si meg, Hva har det med tema å gjøre? 

Anonymkode: 7ad7d...454

Hahaha beskylde. Du får det til å høres ut som om jg banner eller no. Jeg tror det hu samme jenta vet du hahah hvorfor tok du deg så nær av det jeg sa? Er du kurder eller?😂

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, jabx skrev:

De er billige hva tror du? Hahah

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hahaha beskylde. Du får det til å høres ut som om jg banner eller no. Jeg tror det hu samme jenta vet du hahah hvorfor tok du deg så nær av det jeg sa? Er du kurder eller?😂

Lær deg folkeskikk.

• Liker 1
Skrevet

Dirty talk liker vel de fleste, bare det ikke blir for vulgært... jeg liker best flørtende oppbyggende hint som får tankegangen til å eksplodere... Å prate dirty er nesten som sex, hjernen trenger også litt forspill😉

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...