Bobly Skrevet 14. mai 2020 #1 Skrevet 14. mai 2020 Var på intervju idag. Gikk veldig veldig bra. Men klarte å svare feil på et fagspørsmål. Jeg ble ikke rettet opp, men vet at det var feil. Hva skjer da?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #2 Skrevet 14. mai 2020 Hva som skjer? Hvorfor spør du oss om det, hvordan kan vi vite hvordan de vurderer deg i forhold til de andre kandidatene, som verken du eller vi kjenner intervju-innsatsen til? Anonymkode: fbb57...73c 3
Bobly Skrevet 14. mai 2020 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2020 Oi unnskyld😔. Poenget var å spørre om noen hadde opplevd at de hadde svart feil på et spørsmål og fått jobben allikevel fordi resten av intervjuet gikk bra. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #4 Skrevet 14. mai 2020 1 hour ago, Bobly said: Oi unnskyld😔. Poenget var å spørre om noen hadde opplevd at de hadde svart feil på et spørsmål og fått jobben allikevel fordi resten av intervjuet gikk bra. Ja, jeg kunne ingenting av de ''fagspørsmålene'' de spurte om, men de skulle ansette mange og tok en sjanse på meg. Anonymkode: 076e9...7d0 1
Bobly Skrevet 14. mai 2020 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg kunne ingenting av de ''fagspørsmålene'' de spurte om, men de skulle ansette mange og tok en sjanse på meg. Anonymkode: 076e9...7d0 Takk, snille deg. Men her er det ikke mange som skal ansettes, så er redd at det går feil vei😔 1
Zanzibar3 Skrevet 14. mai 2020 #6 Skrevet 14. mai 2020 Vil tru det er avhengig av fagspørsmålet. Noen ting er så grunnleggende at hvis du tar feil, vurderes det dit att du mangler kompetanse. Noen ganger stilles det spørsmål fordi de ønsker å sjekke hva du kan, ikke fordi det forventes at du skal kunne alt. Også er det selvfølgelig noen spørsmål der det egentlig ikke finnes riktige eller feil spørsmål. Når vi ikke veit hva slags spørsmål du svarte "feil" på er det vanskelig å si. 1
Bobly Skrevet 14. mai 2020 Forfatter #7 Skrevet 14. mai 2020 6 minutter siden, Zanzibar3 skrev: Vil tru det er avhengig av fagspørsmålet. Noen ting er så grunnleggende at hvis du tar feil, vurderes det dit att du mangler kompetanse. Noen ganger stilles det spørsmål fordi de ønsker å sjekke hva du kan, ikke fordi det forventes at du skal kunne alt. Også er det selvfølgelig noen spørsmål der det egentlig ikke finnes riktige eller feil spørsmål. Når vi ikke veit hva slags spørsmål du svarte "feil" på er det vanskelig å si. Det var totalt 4 spørsmål. De tre vanskelige svarte jeg reflektert og godt på. Så kom dette verdens enkleste spørsmålet. Jeg svarte halvveis rett, men ikke helt rett. Og det er så trist. For hele intervjuet gikk virkelig virkelig godt.
Cessa74 Skrevet 14. mai 2020 #8 Skrevet 14. mai 2020 Bare send en mld og forklar at du var litt nervøs og fikk jernteppe i en periode av intervjuet, og at du i ettertid oppdaget at den ene spm bel besvart feil. Siden de selv ikke bemerket at det var feil så har du jo fortsatt mulighet for å rette opp i det. Tror forøvrig ikke at et feil svar tipper lasset. Om erfaring, utdanning og personlig egnethet er hva de ønsker, så går nok dette helt fint! Var det privat eller off. bedrift
Bobly Skrevet 14. mai 2020 Forfatter #9 Skrevet 14. mai 2020 37 minutter siden, Cessa74 skrev: Bare send en mld og forklar at du var litt nervøs og fikk jernteppe i en periode av intervjuet, og at du i ettertid oppdaget at den ene spm bel besvart feil. Siden de selv ikke bemerket at det var feil så har du jo fortsatt mulighet for å rette opp i det. Tror forøvrig ikke at et feil svar tipper lasset. Om erfaring, utdanning og personlig egnethet er hva de ønsker, så går nok dette helt fint! Var det privat eller off. bedrift Takk for et godt svar❤️. De hjalp meg med det riktige svaret, så da var det på en måte stadfestet at det var feil. Det er offentlig virksomhet. Jeg bare håper så inderlig at dette går bra allikevel. Skal oppdatere deg når jeg får svar neste uke. Tusen takk. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #10 Skrevet 14. mai 2020 Jeg har gjort dette, og fikk ikke den jobben. Noe som var bra, da jeg fikk intervju på drømmejobben noen uker senere. Den fikk jeg 😄 Anonymkode: 7d43b...8f4
Bobly Skrevet 14. mai 2020 Forfatter #11 Skrevet 14. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gjort dette, og fikk ikke den jobben. Noe som var bra, da jeg fikk intervju på drømmejobben noen uker senere. Den fikk jeg 😄 Anonymkode: 7d43b...8f4 Dette var drømmejobben for meg😢. Og det er det som er så synd, fordi jeg ellers gjorde et ekstremt solid intervju. Og jeg har heller ikke flere intervjuer senere, så da betyr det at jeg står bom stille der jeg står😞
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #12 Skrevet 15. mai 2020 9 timer siden, Bobly skrev: Dette var drømmejobben for meg😢. Og det er det som er så synd, fordi jeg ellers gjorde et ekstremt solid intervju. Og jeg har heller ikke flere intervjuer senere, så da betyr det at jeg står bom stille der jeg står😞 Tror nok de skjønner at du bare var nervøs🤞🏼🤞🏼 Siden du klarte de andre spørsmålene. Det gjorde ikke jeg 😅 Anonymkode: 7d43b...8f4
Bobly Skrevet 15. mai 2020 Forfatter #13 Skrevet 15. mai 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror nok de skjønner at du bare var nervøs🤞🏼🤞🏼 Siden du klarte de andre spørsmålene. Det gjorde ikke jeg 😅 Anonymkode: 7d43b...8f4 Takker! Jo. Jeg stotret meg til å nesten forklare hva det var, men husket ikke navnet på et prinsipp. Og da måtte hun si det. Og alt det andre var godt begrunnede svar fra meg. Takk for at du krysser fingrene for meg🥰🙏🏻
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #14 Skrevet 15. mai 2020 6 timer siden, Bobly skrev: Takker! Jo. Jeg stotret meg til å nesten forklare hva det var, men husket ikke navnet på et prinsipp. Og da måtte hun si det. Og alt det andre var godt begrunnede svar fra meg. Takk for at du krysser fingrene for meg🥰🙏🏻 Du virker så velformulert og smart her, at jeg tror nok du er veldig flink i faget ditt. Og det ser arbeidsgiver. 🥰 Anonymkode: 7d43b...8f4
Bobly Skrevet 15. mai 2020 Forfatter #15 Skrevet 15. mai 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du virker så velformulert og smart her, at jeg tror nok du er veldig flink i faget ditt. Og det ser arbeidsgiver. 🥰 Anonymkode: 7d43b...8f4 Ååååååå. Du er en engel!🥰
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2020 #16 Skrevet 15. mai 2020 7 hours ago, Bobly said: Takker! Jo. Jeg stotret meg til å nesten forklare hva det var, men husket ikke navnet på et prinsipp. Og da måtte hun si det. Og alt det andre var godt begrunnede svar fra meg. Takk for at du krysser fingrene for meg🥰🙏🏻 Det er en helt typisk ting som man ikke kommer på i en stressa situasjon, og det er ikke vesentlig. Hvis resten av intervjuet gikk så bra som du tror, spiller det nok ingen som helst rolle. Anonymkode: ad4b6...542
Bobly Skrevet 15. mai 2020 Forfatter #17 Skrevet 15. mai 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en helt typisk ting som man ikke kommer på i en stressa situasjon, og det er ikke vesentlig. Hvis resten av intervjuet gikk så bra som du tror, spiller det nok ingen som helst rolle. Anonymkode: ad4b6...542 Ja. Det var så enkelt at det ble vanskelig😂. Krysser fingrene for at dette har gått bra! Tusen takk og god 17.mai❤️🇳🇴
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå