Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Lillemor

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så nettopp på NrK at en sprek dame på 90 år heter Lillemor! Hva synes dere om navnet?

Anonymkode: a42ef...290

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kjempekoselig kjælenavn. Ville aldri døpt noen det. 

Anonymkode: a08b7...14a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hørtes mer ut som et kallenavn. Vi har en i familien som kalles noe liknende da hun var yngst av 7 søsken. Hun er nå pensjonist, men kalles det enda. Og tenker det egner seg best sånn. Tenker det ikke egner seg som offisielt navn. 

Anonymkode: 6a6fb...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig søtt men det blir som vesla eller noe sånt, det høres ut som kjælenavn for meg altså  😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mannens nydelige tante på snart 90 kalles også Lillemor av alle. Men hun har egentlig et «ordentlig» navn - det er bare ingen som bruker det 😅

Anonymkode: 0096a...788

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så nettopp på NrK at en sprek dame på 90 år heter Lillemor! Hva synes dere om navnet?

Anonymkode: a42ef...290

Tenkte faktisk før jeg åpnet tråden at det var et flott navn på en gammel person og en ung, men så er det alle årene imellom da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor er et kjælenavn, ikke et døpenavn. Det har i hvert fall alltid jeg trodd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Million skrev:

Lillemor er et kjælenavn, ikke et døpenavn. Det har i hvert fall alltid jeg trodd.

Lillemor er nok et navn det, men mer brukt i Sverige enn her.  I Norge er det nå 46 stykker som heter Lillemor. I 2008 var det i Sverige over 11.000 som het det :) 

Anonymkode: 2e867...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kom plutselig på at jeg gikk på skolen med en gutt som het Bror. Det syntes jeg var et merkelig navn... 

Anonymkode: 2e867...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...