Blomsterenka Skrevet 26. juni 2005 #1 Del Skrevet 26. juni 2005 Har klart å trå over og går med gips. Som den utålmodige jeg kan være, har jeg klart å våte den to ganger i løpet av noen dager.... i dusjen. Den er tørr nå, selvsagt bruker jeg tape og poser, men et lite hull i posen eller litt feil taping, så er det gjort... Er gipsen ødelagt? Jeg føler ikke noe ubehag og vil nødig gå på legevakta og sitte der i timer og vente dersom det er unødvendig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pleier Skrevet 26. juni 2005 #2 Del Skrevet 26. juni 2005 Du kan jo altids ringe på legevakten og høre. Grunnen til at gipsen helst ikke skal bløtes er for å hindre at den forandrer stilling og videre at det ikke skal gi feilstillinger på brukne bein. Råder deg til å ringe på legevakten å høre hva du burde gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterenka Skrevet 26. juni 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 26. juni 2005 Bruddet var såkalt stabilt og jeg gikk lenge med bruddet før jeg kontaktet sykehus og fikk konstatert brudd. Det ante meg at det var et brudd men jeg hadde ikke tid til å ta hensyn til det da. Jeg ringte legevakta nå, og de mente jeg kunne komme og bytte gips, men mest dersom den føltes ubehagelig. Men jeg er ikke plaget av verken kløe eller annet, og avlaster benet ved å bruke krykker dersom jeg må gå mye. Fikk også råd om å bruke føner om gipsen blir våt igjen. Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå